abonnement Unibet Coolblue
pi_203247465
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 23:25 schreef Andromache het volgende:
Wat ik in Beau gehoord heb:

Jeroentje:
- 'geil broekje' over een pyjamabroek maat oma, op zo'n manier gelispeld dat het geen foute Fok-waardige grap was
- vergaande grooming
- aanranding onder het mom van 'wil je de studio zien?'
- een halve beschuldiging van Edwin Evers? Kon het 'lullig voor Edwin' niet plaatsen?

Ali B
- scheldt 15-jarigen de huid vol

Wat mis ik nog?
Ik denk lullig als in dat zij zijn naam in dit verband noemde. Hij heeft er verder niks mee te maken, maar Jeroen gebruikte destijds een optreden van Edwin om Nienke erheen te lokken
pi_203247532
Ik was verbaasd dat ze niet verder doorvroegen over die zangcoach die erbij geweest is (bij het maken van die opmerking "ik wil wel bovenop je liggen)....
Daar zou ze toch heel goed kunnen gebruiken bij het doen van een aangifte bijvoorbeeld. En wat weet die zangcoach nog meer? Is dat diegene die de meerdere kandidaten begeleid?
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203247554
En ja, ook ik heb meerdere keren zulke situaties meegemaakt en ook dezelfde reacties en gevoelens gehad... Terwijl ik voorheen altijd een grote waffel had, dat ik diegene toch een flinke trap tegen zijn ballen zou verkopen... Bla bla. Uiteindelijk stond ik erbij en keek er naar, bij wijze van.
En inderdaad, alles bagatilseren op dat moment, jezelf de schuld geven.
Dus ook hier kwamen de tranen vanavond wat hoger
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203247568
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 23:39 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik moest echt huilen bij het verhaal van Nienke. Die struggle die je haar zag doorstaan, de schaamte en het schuldgevoel. En dan direct erachteraan die advocate die even duidt dat dit dus geen aanranding is…terwijl we allemaal voelen dat het dat wél is.

En vervolgens wel zeggen dat ze aangifte moet doen. Terwijl je weet hoe kansloos het is.

In 2012 heb in ooit aangifte proberen te doen van aanranding. In het OV notabene, dus daar zouden opnames van geweest moeten zijn. Maar ik werd nog net niet uitgelachen. Geen enkele verwijzing naar nazorg oid.
Meer dan een half jaar later werd ik ineens gebeld door het bureau, of ik er nog iets mee wilde doen, en excuses want ze hadden direct actie moeten ondernemen. Ja gast, wat denk je zelf??

En dat is een van de redenen, naast alle schaamte uiteraard, waarom vrouwen dus geen aangifte doen. Ik vind deze meiden echt helden!
Wat een naar verhaal. Een vriendin van mij werd in haar kont geknepen tijdens het hardlopen en wilde daar aangifte van doen. Daar werd wel serieus op gereageerd door de politie. Die namen een aangifte op omdat dit soort dingen vaak klein beginnen maar steeds verder uit de hand lopen. Zelf ook wel eens een sicko in de trein tegengekomen die zich af ging zitten trekken tegenover mij. Ik was toen een jaar of 18 en vooral erg boos. Pas later bedacht ik me dat het eigenlijk best onveilig was, het was de laatste trein en er zat bijna niemand in, mijn coupe was op de sicko na ook leeg. Toen eigenlijk niet eens over aangifte nagedacht.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 00:12:51 #255
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203247614
Is er al iets over de wurgcontracten die moeten ondertekenen... met mogelijke juridische spinsels die de onderteknaars niet of nauwelijks begrijpen ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 18 januari 2022 @ 00:14:23 #256
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203247624
Waarom de fuck zitten mensen aan andere mensen? Ben ik ouderwets ofzo? Ik weet nog wel van vroeger dat wanneer ik aan mijn zussen kwam ik de kamer echt niet zonder de nagels in mijn armen verliet.

Heb ik wat gemist?

Oja en dan kwam me pa nog ff aanzetten.
pi_203247637
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:05 schreef suzebol75 het volgende:
En ja, ook ik heb meerdere keren zulke situaties meegemaakt en ook dezelfde reacties en gevoelens gehad... Terwijl ik voorheen altijd een grote waffel had, dat ik diegene toch een flinke trap tegen zijn ballen zou verkopen... Bla bla. Uiteindelijk stond ik erbij en keek er naar, bij wijze van.
En inderdaad, alles bagatilseren op dat moment, jezelf de schuld geven.
Dus ook hier kwamen de tranen vanavond wat hoger
❤🩹😔
Begreep ook heel goed dat Nienke twee keer moest nadenken voor ze besloot dit verhaal te vertellen op nationale televee. Het ging echt door merg en been.
Er was ook geen woord Chinees aan haar verhaal en ik twijfel er in de verste verte niet meer aan dat Jeroen een ontzettende laffe smeerpijp is. 🤮

[ Bericht 0% gewijzigd door Lievert op 18-01-2022 00:17:52 (.)(.) ]
People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')
  dinsdag 18 januari 2022 @ 00:21:36 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203247673
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:02 schreef suzebol75 het volgende:
Ik was verbaasd dat ze niet verder doorvroegen over die zangcoach die erbij geweest is (bij het maken van die opmerking "ik wil wel bovenop je liggen)....
Daar zou ze toch heel goed kunnen gebruiken bij het doen van een aangifte bijvoorbeeld. En wat weet die zangcoach nog meer? Is dat diegene die de meerdere kandidaten begeleid?
Hebben ze wel gedaan. Ah eind vh programma. Nienke wist niet meer hoe die reageerde
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203247702
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hebben ze wel gedaan. Ah eind vh programma. Nienke wist niet meer hoe die reageerde
Nee en daar lieten ze het bij. Maar hier heeft ze dus al een getuigen. Ongeacht wat diegene gezegd heeft.
En ik ben benieuwd of dat dus vaste The Voice zang coach of niet... Want die heeft misschien wel bij meerdere personen daar meegekregen wat er achter de schermen gebeurde
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  dinsdag 18 januari 2022 @ 00:31:19 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203247719
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:27 schreef suzebol75 het volgende:

[..]
Nee en daar lieten ze het bij. Maar hier heeft ze dus al een getuigen. Ongeacht wat diegene gezegd heeft.
En ik ben benieuwd of dat dus vaste The Voice zang coach of niet... Want die heeft misschien wel bij meerdere personen daar meegekregen wat er achter de schermen gebeurde
Tsja, het was Jeroen Rietbergen he? DIKKE en machtige connecties in het wereldje. En "misschien was het maar een grapje" of een "onhandig complimentje" :r

Dus je laat het gaan.. Zeker omdat je lucratieve baan anders wel eens in het geding kan komen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203247748
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hebben ze wel gedaan. Ah eind vh programma. Nienke wist niet meer hoe die reageerde
Maar wie was haar zangcoach? Was die het niet geweest dan, zou je denken?
Tap tap tap
pi_203247760
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Tsja, het was Jeroen Rietbergen he? DIKKE en machtige connecties in het wereldje. En "misschien was het maar een grapje" of een "onhandig complimentje" :r

Dus je laat het gaan.. Zeker omdat je lucratieve baan anders wel eens in het geding kan komen..
En dat is idd precies hoe het werkt . Ik werkte in een totaal andere branche, 2 collega's die ook te ver gingen. Toen ik daarmee naar mn leidinggevende stapte moest ik me niet aanstellen en heeft die kerel me, zelfs toen ik allang niet meer in zijn team zat, welbewust tegengewerkt en getreiterd...en dat gaat net als seksueel grensoverschrijdend gedrag heel geniepig en heel sluipend.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 00:38:13 #263
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203247766
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maar wie was haar zangcoach? Was die het niet geweest dan, zou je denken?
Nee, het was Jeroen volgens Nienke. Ze wist niet meer hoe die reageerde maar "die lachte het waarschijnlijk weg net als ik".
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 18 januari 2022 @ 00:40:26 #264
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203247781
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:37 schreef totebel het volgende:

[..]
En dat is idd precies hoe het werkt . Ik werkte in een totaal andere branche, 2 collega's die ook te ver gingen. Toen ik daarmee naar mn leidinggevende stapte moest ik me niet aanstellen en heeft die kerel me, zelfs toen ik allang niet meer in zijn team zat, welbewust tegengewerkt en getreiterd...en dat gaat net als seksueel grensoverschrijdend gedrag heel geniepig en heel sluipend.
Daar zie je dus ook hoe dat soort lui durven en kunnen blijven opereren in een omgeving waar ze rugdekking krijgen.

Hopelijk helpt #metoo dat soort kliekjes meer en meer om zeep.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 januari 2022 @ 00:41:20 #265
22592 crew  Ole
pi_203247785
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:12 schreef chufi het volgende:
Is er al iets over de wurgcontracten die moeten ondertekenen... met mogelijke juridische spinsels die de onderteknaars niet of nauwelijks begrijpen ?
Vast wel! Bij mijn weten zijn er juist daarom deelnemers voortijdig uitgestapt. Nu even geen bewijs maar wel vaker gehoord! Ik ga bron zoeken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203247786
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 23:39 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik moest echt huilen bij het verhaal van Nienke. Die struggle die je haar zag doorstaan, de schaamte en het schuldgevoel. En dan direct erachteraan die advocate die even duidt dat dit dus geen aanranding is…terwijl we allemaal voelen dat het dat wél is.

En vervolgens wel zeggen dat ze aangifte moet doen. Terwijl je weet hoe kansloos het is.

In 2012 heb in ooit aangifte proberen te doen van aanranding. In het OV notabene, dus daar zouden opnames van geweest moeten zijn. Maar ik werd nog net niet uitgelachen. Geen enkele verwijzing naar nazorg oid.
Meer dan een half jaar later werd ik ineens gebeld door het bureau, of ik er nog iets mee wilde doen, en excuses want ze hadden direct actie moeten ondernemen. Ja gast, wat denk je zelf??

En dat is een van de redenen, naast alle schaamte uiteraard, waarom vrouwen dus geen aangifte doen. Ik vind deze meiden echt helden!
Respect voor het delen van je verhaal O+ en je hebt helemaal gelijk!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 18 januari 2022 @ 00:42:06 #267
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203247789
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:41 schreef Ole het volgende:

[..]
Vast wel! Bij mijn weten zijn er juist daarom deelnemers voortijdig uitgestapt. Nu even geen bewijs maar wel vaker gehoord! Ik ga bron zoeken
Ook bij de RLS soapshows
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 18 januari 2022 @ 00:43:52 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203247795
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:37 schreef totebel het volgende:

[..]
En dat is idd precies hoe het werkt . Ik werkte in een totaal andere branche, 2 collega's die ook te ver gingen. Toen ik daarmee naar mn leidinggevende stapte moest ik me niet aanstellen en heeft die kerel me, zelfs toen ik allang niet meer in zijn team zat, welbewust tegengewerkt en getreiterd...en dat gaat net als seksueel grensoverschrijdend gedrag heel geniepig en heel sluipend.
Yups, fnuikend is dat. En heel pijnlijk.
En dan vraagt men zich nog af "waarom de slachtoffers niet eerder naar buiten komen". Omdat de zeldzame dapperen die dat doen dit soort ellende over zich heen krijgen. En de schuld krijgen vd buitenwacht en nog ff extra door het slujk worden gehaald: "stel je niet aan", "je kunt ook nergens tegen", "was maar een grapje", "waren maar woorden", was maar een tik op je kont je bent niet verkracht ofzo", "hij zat aan je tiet nou en?. Jij hebt een decolleté toch
doe een coltrui aan dan", "ja, maar je vroeg er zelf om hoor, ga dan ook niet amicaal met hem om" etc. Etc. Etc. :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203247818
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Tsja, het was Jeroen Rietbergen he? DIKKE en machtige connecties in het wereldje. En "misschien was het maar een grapje" of een "onhandig complimentje" :r

Dus je laat het gaan.. Zeker omdat je lucratieve baan anders wel eens in het geding kan komen..
Zie mijn reacties.
10 minuten daarvoor heb ik juist duidelijk gemaakt, dat ik helaas uit eigen ervaring (met tandarts en vader van mijn toenmalige baas,, enz enz), juist die reactie extra goed begrijp.

Maar het gaat mij om het nu, nu zou ze die zang coach kunnen gebruiken als getuige om haar verhaal te kunnen versterken.
Plus het feit, dat die zangcoach (en zoals ik het begrijp, is dat niet de Jury coach), misschien wel van meerdere kandidaten verhalen heeft gehoord of dingen heeft meegekregen.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203247822
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee, het was Jeroen volgens Nienke. Ze wist niet meer hoe die reageerde maar "die lachte het waarschijnlijk weg net als ik".
Jeroen was diegene die de opmerking maakte...
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  dinsdag 18 januari 2022 @ 00:50:15 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203247825
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:48 schreef suzebol75 het volgende:

[..]
Jeroen was diegene die de opmerking maakte...
Dat zeg ik :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 18 januari 2022 @ 00:50:41 #272
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203247829
Die Jeroen staat ook maar alleen met die smerige smile op alle fotos
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_203247837
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat zeg ik :)
OK sorry, verkeerd begrepen!
Maar die zangcoach lachte over die opmerking...
Zovele gedachtes en gevoelens, ik geloof dat ik maar ga proberen te slapen.

Edit: sorry ik was zelfs al dubbel aan het quoten :-)
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 januari 2022 @ 00:56:52 #274
22592 crew  Ole
pi_203247846
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 00:52 schreef suzebol75 het volgende:

[..]
OK sorry, verkeerd begrepen!
Maar die zangcoach lachte over die opmerking...
Zovele gedachtes en gevoelens, ik geloof dat ik maar ga proberen te slapen.

Edit: sorry ik was zelfs al dubbel aan het quoten :-)
Mag hoor O+ ik ga ook :z
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 18 januari 2022 @ 01:00:45 #275
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203247864
Lees net dat Linda haar zoon ook al de Voice was binnengesleept, die werkte met Maan en Typhoon aan die Comeback Stage.

Welcome in show business :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')