SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
En ik die van jou als Ruttequote:Op maandag 17 januari 2022 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou lees ik posts van ballie en CL met hun stemmen in mijn hoofd
Ik heb gewoon braaf op je gestemd hoorquote:
Krijgen we morgen weer een nieuws uitzending?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind niet dat ik als Rutte klink hoor
Nee, zoveel nieuws is er niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgen we morgen weer een nieuws uitzending?
Nou de cijfertjes gaan anders aardig omhoog hoor Markquote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zoveel nieuws is er niet.
Nou wat we allemaal eten is ook nieuwswaardigquote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zoveel nieuws is er niet.
Weer genoeg gebeurt in Foqueville.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgen we morgen weer een nieuws uitzending?
Nul besmettingen in Foqueville, toch?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou de cijfertjes gaan anders aardig omhoog hoor Mark
Een snackjournaal lijkt me meer iets voor jou. Jij hebt ook een prima stem voor zoietsquote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou wat we allemaal eten is ook nieuwswaardig
Jij was eerstquote:Op maandag 17 januari 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een snackjournaal lijkt me meer iets voor jou. Jij hebt ook een prima stem voor zoiets
Ik wil alles weten over CL en bitterbal in de modderquote:Op maandag 17 januari 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een snackjournaal lijkt me meer iets voor jou. Jij hebt ook een prima stem voor zoiets
Volgende week heb je toch gewoon weer een perscoquote:
Trek in babi pangangquote:
Ligt er aan of je nu nog eten hebtquote:Op maandag 17 januari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even boodschappen doen. Of zal ik morgen gaan?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op maandag 17 januari 2022 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil alles weten over CL en bitterbal in de modder
Die wil ik tienquote:Op maandag 17 januari 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Krijgen we het dan in het Foqueville journaal mee?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even boodschappen doen. Of zal ik morgen gaan?
Is toch leuk?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik las de uitnodiging van het levend ganzenbord even goed door. (ik had alleen maar gelezen wanneer en naar het bord gekeken. Maar toen ik verder las, kreeg ik toch de kriebels. Staat er getypt..
" Het zijn maar kleine opdrachten en het is zo gedaan. Het is ook nog is leuk en je bent natuurlijk lekker sportief bezig"
![]()
![]()
![]()
Is....quote:Op maandag 17 januari 2022 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik las de uitnodiging van het levend ganzenbord even goed door. (ik had alleen maar gelezen wanneer en naar het bord gekeken. Maar toen ik verder las, kreeg ik toch de kriebels. Staat er getypt..
" Het zijn maar kleine opdrachten en het is zo gedaan. Het is ook nog is leuk en je bent natuurlijk lekker sportief bezig"
![]()
![]()
![]()
tuurlijk, maar het tweede woordje is... neh. Ga terug naar school en volg een cursus Nederlands..quote:
Was mij niet eens opgevallenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
tuurlijk, maar het tweede woordje is... neh. Ga terug naar school en volg een cursus Nederlands..
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was mij niet is opgevallen
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags
wist je dat 't logisch is dat Djokovic niet gevaccineerd is?NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Niceeen 8 op de schaal van @HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
[..]
NiceDie grap van 'Novax Djocovid' was vorige week al uitgemolkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
als we daar over gaan vallen kan ik ook nog wel een lijstje makenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die grap van 'Novax Djocovid' was vorige week al uitgemolken
Ja ok goed punt, goed punt.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als we daar over gaan vallen kan ik ook nog wel een lijstje maken
Heeft ie geen kaartje van z'n vakantieadres gestuurdquote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
Even wat anders. Mijn maatje @:dven is al bijna 2 maanden niet op FOK! geweest.
Begin me zorgen te maken.
Hmm das idd langquote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
Die heeft een streep door zijn naamquote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
Serieus?quote:
Ik vind dat oprecht een lekkerwijfquote:Op maandag 17 januari 2022 19:07 schreef bitterbal het volgende:
Olcay ziet er wel altijd goed gekleed uit
ja dit is zo mooiquote:Op maandag 17 januari 2022 19:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.bing.com/vide(...)scn=vwrc&FORM=VDRVSR
Die zitten zo mooi TV mee te kijkenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.bing.com/vide(...)scn=vwrc&FORM=VDRVSR
die oogjes net boven de randquote:Op maandag 17 januari 2022 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zitten zo mooi TV mee te kijken
Ik zit the office te kijken. Is archive 81 wat? Het zag er wel oké uitquote:
Ben echt net begonnen dus geen idee haha.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit the office te kijken. Is archive 81 wat? Het zag er wel oké uit
Laat het straks maar wetenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben echt net begonnen dus geen idee haha.
Had ie niet allang een kloon al?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
Is het net als Lost?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:21 schreef Haags het volgende:
Ik kan jullie de serie manifest aanraden.
Dat zou het wel kunnen zijn ja. Maar ik vind deze tot nu toe wel beter.quote:
@Ama vond die volgens mij niksquote:Op maandag 17 januari 2022 19:21 schreef Haags het volgende:
Ik kan jullie de serie manifest aanraden.
Niks mis meequote:
wordt nog zieker:quote:Op maandag 17 januari 2022 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)4-jarige-jongen.html
de fuck.
verklaart wel windmakers heel de middag
quote:De zorg is groot bij de politie. Temeer omdat de Belg in 2010 is veroordeeld tot een gevangenisstraf van tien jaar voor de dood van de 2-jarige Miguel van Kiekinge uit Ravels. De Kock zou het kind zo zwaar hebben mishandeld dat hij overleed op 2 juli 2008 aan zijn verwondingen in het ziekenhuis. De destijds 21-jarige Belg zou het kind meedogenloos hebben afgeranseld waarna hij de peuter zelf naar het hospitaal bracht waar zwaar hoofdletsel en verwondingen over het hele lichaam werden geconstateerd. De Belg kende het kind vanwege zijn relatie met de moeder. Hij was destijds werkeloos en verslaafd aan drugs.
Die nep Bulgaar zit vast een wijf te batsen ergens in een tipitent met een zooi wiet.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
Klinkt als een prima tijdverdrijfquote:Op maandag 17 januari 2022 19:31 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Die nep Bulgaar zit vast een wijf te batsen ergens in een tipitent met een zooi wiet.
Is dit de speld? Rachel was ook nogal minderjarig toch?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ludiek plan na the voice gate
Ja zij was 13 of zo.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit de speld? Rachel was ook nogal minderjarig toch?
En dan staat Hazes in de top 10 grootste Nederlanders aller tijden, geen wonder dat de hele wereld denkt dat we hier massaal kinderen, gehandicapten en huisdieren verkrachtenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit de speld? Rachel was ook nogal minderjarig toch?
Nou nou nouquote:
Daarna meteen euthanasie.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan staat Hazes in de top 10 grootste Nederlanders aller tijden, geen wonder dat de hele wereld denkt dat we hier massaal kinderen, gehandicapten en huisdieren verkrachten
nog maar 45 uur werken ongeveerquote:
Van wie is dat subjectieve rijtje met grootste Nederlanders ?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan staat Hazes in de top 10 grootste Nederlanders aller tijden, geen wonder dat de hele wereld denkt dat we hier massaal kinderen, gehandicapten en huisdieren verkrachten
Dat is wel heel veelquote:
Gianni is een werkpaardquote:
Glas halfvolquote:
Ik een lui(p)aardquote:
Ooooh wacht ik ben in de war met Pimmetje Fortuyn.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van wie is dat subjectieve rijtje met grootste Nederlanders ?
geld moet rollen (in mijn richting)quote:
Ik ben een luxepaardquote:
Ik ben gewoon een mens, soort vanquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh wacht ik ben in de war met Pimmetje Fortuyn.
Er zijn zelfs beelden van je.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een luxepaard
Of pony ....
Jij bent gewoon een bak babi pangang met handjesquote:
Shetlanderquote:Op maandag 17 januari 2022 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een luxepaard
Of pony ....
Je reinste datalek, ditquote:
Falabellaquote:
4ebe is een vrouw dus dat komt wel overeenquote:
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een bak babi pangang met handjes
Dat zijn wel paarden toch?quote:
Dat weet je niet, misschien ben ik wel een man.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
4ebe is een vrouw dus dat komt wel overeen
maar dan snack sizequote:
Geen scooters in ieder gevalquote:
Nee, ze worden paardjes genoemdquote:
Mensen die het verschil niet weten tussen een pony en paard pff.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ze worden paardjes genoemd![]()
![]()
Gewoon met hoef en al in de soeppanquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen scooters in ieder geval
quote:Falabella e-bike
The scooter of a lifetime. Italian vintage aesthetics with the highest technology. You will not leave anyone indifferent. This vespa is equivalent to a 125cc moped.
https://equusebikes.com/en/producto/falabella/
Dat laatste is aannemelijkerquote:Op maandag 17 januari 2022 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien ben ik wel een man.
Of een cavia met een typediploma
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen scooters in ieder geval
Nee een paardquote:
quote:
Tssssssk pfffff * lok haar wegzucht tssssssssquote:Op maandag 17 januari 2022 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen die het verschil niet weten tussen een pony en paard pff.
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tssssssk pfffff * lok haar wegzucht tssssssss
Die stof rekt. Dus komt wel goedquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hallo, badpak... halloooo
passen we nog?
Heb jij een badpak?quote:
nee, die heb ikquote:Op maandag 17 januari 2022 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een badpak?toch niet goudkleurig he?
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen badpakquote:Op maandag 17 januari 2022 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tijd om je naam in kroket te veranderen danquote:
ik vermoed een flamingo themequote:Op maandag 17 januari 2022 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tijd om je naam in kroket te veranderen dan
Ik en ook geen bikini.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen badpak
Ik denk Gianni en Dud0rquote:Op maandag 17 januari 2022 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waardeloos, ga hem doneren aan Bal
ik heb een mankiniquote:
Ik?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet Koreaanse ballen met Kimchi
quote:
Geloof ik nietquote:
Klopt. Ik heb een bikiniquote:
Oké Boratquote:
Goudkleurig ?quote:
oeh 2 voor prijs van 1quote:Op maandag 17 januari 2022 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
laat hem door grmbl bezorgen
Kimchiquote:Op maandag 17 januari 2022 20:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet Koreaanse ballen met Kimchi
Zet niet al te slimme meisjes die graag beroemd en rijk willen worden door te huppelzingen bij een stel lelijke mannen op leeftijd en voila.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een sodom en gomorra dat VOH
quote:
Ik geniet intens van die kwekzure gefermenteerde zooi, mijn baard en kin glanzen ervan zelfs.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kimchibah, je kunt net zo goed rauwe witlof met zuurkoolsap eten
Baardoliequote:Op maandag 17 januari 2022 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geniet intens van die kwekzure gefermenteerde zooi, mijn baard en kin glanzen ervan zelfs.
Meid, eeeeeeenigquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat het opdrogen, ben wel benieuwd hoe dat gaat ruiken
Niet haten op rozequote:
Die weet wel hoeveel roze ik heb.quote:
Ik zeg net dat ik het enig vindquote:
Je zei het sarcastisch. Het droop uit m'n telefoonquote:Op maandag 17 januari 2022 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik het enig vind
Fuckquote:Op maandag 17 januari 2022 20:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zei het sarcastisch. Het droop uit m'n telefoon
Is goed. Wanneer?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
TV ALERT hieronder, spoiler, niet klikken als je geen spoilers wilwrong topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ja moest in het BB COS topic zijnquote:
bijna hetzelfdequote:Op maandag 17 januari 2022 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja moest in het BB COS topic zijn
Tijd om die te verwijderenquote:
Krijg je een soort krang ideequote:
Jij van je hoofdpijn af en heb je er een maag bij dus meer eten.quote:
Is dit codetaal voor iets?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn sesamzaadjes zijn eindelijk verzonden
Cocaïne?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit codetaal voor iets?
Uhmneeeee?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit codetaal voor iets?
Ssssssstquote:
jij bent nog druk bezig zo op de late avondquote:Op maandag 17 januari 2022 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Wandeling achter de rug, gedoucht en in bed
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij bent nog druk bezig zo op de late avond
Er waren zeker allemaal mensenquote:
Ja, maar wel op genoeg afstand hoor. En ik ging toch teveel dood om sociaal te doen. Duidelijk te weinig aan cardio gedaan.quote:
Zadencrackers makenquote:
Ik lig al een uur op bedquote:Op maandag 17 januari 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar nu lig ik lekker in bed.
Nee, echtquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is echt Wattenschijfje met een typdiploma
Mehhhh, het is al latigquote:Op maandag 17 januari 2022 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil ook naar bed, maar da's geen optie zonder te douchen.
Even lekker spetteren danquote:Op maandag 17 januari 2022 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil ook naar bed, maar da's geen optie zonder te douchen.
Teveel carbs ipv cardio gedaanquote:Op maandag 17 januari 2022 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar wel op genoeg afstand hoor. En ik ging toch teveel dood om sociaal te doen. Duidelijk te weinig aan cardio gedaan.
Heel even zitten eerst, ik moet serieus even bijkomen.quote:
Met panda-ogen naar bed nu?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:58 schreef Fascination het volgende:
Weer wattenschijfjes vergeten te halen.
Waarheid dit.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel carbs ipv cardio gedaan
Zo’n beetjequote:Op maandag 17 januari 2022 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent van de schoen gelijk in je bed gesprongen?
Ik vond mijn wandeling al een uitdaging vanavondquote:Op maandag 17 januari 2022 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel even zitten eerst, ik moet serieus even bijkomen.
Leave Wattenschijfje alone!quote:Op maandag 17 januari 2022 20:58 schreef Fascination het volgende:
En ik had verdorie al spierpijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond mijn wandeling al een uitdaging vanavond
Met keukenpapier m’n gezicht reinigenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met panda-ogen naar bed nu?
Dat heb ik met lichte tegenzin ook allemaal gedaan.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo’n beetje![]()
Heb wel nog een rondje gelopen met mr Wattenschijf en gekookt
Je bent in ieder geval niet in de Merwede gevallenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond mijn wandeling al een uitdaging vanavond
Van dat absorberesterk keukenpapier?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met keukenpapier m’n gezicht reinigen
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet in de Merwede gevallen
Wat wil je hiermee suggereren ?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van dat absorberesterk keukenpapier?
Braafquote:Op maandag 17 januari 2022 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, ik heb het droog gehouden.
Ik ben niet in de ...stemming.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je iedere avond stemmen zou horen dan is het ook niet goed.
Inteeltquote:Op maandag 17 januari 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom praten ze op Urk zo raar?
Inteelt.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom praten ze op Urk zo raar?
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in mijn hoofd is het druk genoeg
Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:09 schreef bitterbal het volgende:
Buda je kan alvast de nieuwsuitzending voor morgen voorbereiden
We hebben een nieuwe inwoner en Kwiwi heeft bijna haar keuken in de fik gestoken maar verder weinig nieuws volgens mij.quote:
Ik kom de trap niet meer op of af.quote:
De stem van God moet je voelen en niet horenquote:
Ramen.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De stem van God moet je voelen en niet horen
Soep?quote:
Zou luisterenquote:
Uit je lampquote:Op maandag 17 januari 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
Omg ik hoor ineens never gonna give you up uit mijn lamp komen. Kut buren.
quote:
Waarom komt hun muziek uit jouw lamp? Kan iedereen daar op connecten?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Zit ook een speaker in (die ik zelf nooit gebruik).
Bluetoothquote:Op maandag 17 januari 2022 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom komt hun muziek uit jouw lamp? Kan iedereen daar op connecten?
Irritant dat iedereen daar op kan connecten dan.quote:
Rickrolledquote:Op maandag 17 januari 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
Omg ik hoor ineens never gonna give you up uit mijn lamp komen. Kut buren.
Who are you?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:58 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een lamp gekocht. Bitterbal heeft vast teveel gegeten.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe inwoner en Kwiwi heeft bijna haar keuken in de fik gestoken maar verder weinig nieuws volgens mij.
Waarom?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon bij appie kopen.
Of in zo'n winkel voor natuurgekkies.
Heb liever dat die zijn wormvormig aanhangsel bij zich houdtquote:Op maandag 17 januari 2022 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
May His Noodly Appendage Touch You
Mwah vorige week duurde het even maar nu was het snel klaar dus volgens mij hebben ze het zelf ook door.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:21 schreef bitterbal het volgende:
ik had die lamp echt weg gedaan als de buren er zo makkelij op kunnen
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb liever dat die zijn wormvormig aanhangsel bij zich houdt
Als ik het zelf maak, weet ik wat erin zit en ik vind het leuk om te bakken.quote:
Misschien automatisme. M'n moeder haalt altijd de bruine blaadjes van m'n planten.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:27 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat raar was vandaag. Was toch met mijn tante hier naar huis gereden om spullen te droppen. Dus ik ga haar aanmelden op de pc voor de bezoekersvergunning. Dus komt ze kijken wat ik aan het doen ben en ziet ze een theepot hier op tafel staan die ik vanochtend heb gebruikt. Zit nog thee in. Voelt ze er aan of die nog warm is
![]()
Ik denk nou nooit als ik bij iemand thuis kom om aan een koffie of thee kopje ofzo te voelen of het nog warm is? Denk dat ze dacht dat hier nog iemand in huis was die die thee had gedronken
reliballiewappiequote:Op maandag 17 januari 2022 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen maar liefde
Jouw tantequote:Op maandag 17 januari 2022 21:27 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat raar was vandaag. Was toch met mijn tante hier naar huis gereden om spullen te droppen. Dus ik ga haar aanmelden op de pc voor de bezoekersvergunning. Dus komt ze kijken wat ik aan het doen ben en ziet ze een theepot hier op tafel staan die ik vanochtend heb gebruikt. Zit nog thee in. Voelt ze er aan of die nog warm is
![]()
Ik denk nou nooit als ik bij iemand thuis kom om aan een koffie of thee kopje ofzo te voelen of het nog warm is? Denk dat ze dacht dat hier nog iemand in huis was die die thee had gedronken
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:27 schreef bitterbal het volgende:
![]()
nee dat was dit niet. Ze deed het ook heel subtiel zo met dat je 2 vingers gebruikt om te checken of iets heet is.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien automatisme. M'n moeder haalt altijd de bruine blaadjes van m'n planten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |