SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
En ik die van jou als Ruttequote:Op maandag 17 januari 2022 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou lees ik posts van ballie en CL met hun stemmen in mijn hoofd
Ik heb gewoon braaf op je gestemd hoorquote:
Krijgen we morgen weer een nieuws uitzending?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind niet dat ik als Rutte klink hoor
Nee, zoveel nieuws is er niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgen we morgen weer een nieuws uitzending?
Nou de cijfertjes gaan anders aardig omhoog hoor Markquote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zoveel nieuws is er niet.
Nou wat we allemaal eten is ook nieuwswaardigquote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zoveel nieuws is er niet.
Weer genoeg gebeurt in Foqueville.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgen we morgen weer een nieuws uitzending?
Nul besmettingen in Foqueville, toch?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou de cijfertjes gaan anders aardig omhoog hoor Mark
Een snackjournaal lijkt me meer iets voor jou. Jij hebt ook een prima stem voor zoietsquote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou wat we allemaal eten is ook nieuwswaardig
Jij was eerstquote:Op maandag 17 januari 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een snackjournaal lijkt me meer iets voor jou. Jij hebt ook een prima stem voor zoiets
Ik wil alles weten over CL en bitterbal in de modderquote:Op maandag 17 januari 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een snackjournaal lijkt me meer iets voor jou. Jij hebt ook een prima stem voor zoiets
Volgende week heb je toch gewoon weer een perscoquote:
Trek in babi pangangquote:
Ligt er aan of je nu nog eten hebtquote:Op maandag 17 januari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even boodschappen doen. Of zal ik morgen gaan?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op maandag 17 januari 2022 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil alles weten over CL en bitterbal in de modder
Die wil ik tienquote:Op maandag 17 januari 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Krijgen we het dan in het Foqueville journaal mee?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even boodschappen doen. Of zal ik morgen gaan?
Is toch leuk?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik las de uitnodiging van het levend ganzenbord even goed door. (ik had alleen maar gelezen wanneer en naar het bord gekeken. Maar toen ik verder las, kreeg ik toch de kriebels. Staat er getypt..
" Het zijn maar kleine opdrachten en het is zo gedaan. Het is ook nog is leuk en je bent natuurlijk lekker sportief bezig"
![]()
![]()
![]()
Is....quote:Op maandag 17 januari 2022 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik las de uitnodiging van het levend ganzenbord even goed door. (ik had alleen maar gelezen wanneer en naar het bord gekeken. Maar toen ik verder las, kreeg ik toch de kriebels. Staat er getypt..
" Het zijn maar kleine opdrachten en het is zo gedaan. Het is ook nog is leuk en je bent natuurlijk lekker sportief bezig"
![]()
![]()
![]()
tuurlijk, maar het tweede woordje is... neh. Ga terug naar school en volg een cursus Nederlands..quote:
Was mij niet eens opgevallenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
tuurlijk, maar het tweede woordje is... neh. Ga terug naar school en volg een cursus Nederlands..
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was mij niet is opgevallen
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags
wist je dat 't logisch is dat Djokovic niet gevaccineerd is?NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Niceeen 8 op de schaal van @HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
[..]
NiceDie grap van 'Novax Djocovid' was vorige week al uitgemolkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
als we daar over gaan vallen kan ik ook nog wel een lijstje makenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die grap van 'Novax Djocovid' was vorige week al uitgemolken
Ja ok goed punt, goed punt.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als we daar over gaan vallen kan ik ook nog wel een lijstje maken
Heeft ie geen kaartje van z'n vakantieadres gestuurdquote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
Even wat anders. Mijn maatje @:dven is al bijna 2 maanden niet op FOK! geweest.
Begin me zorgen te maken.
Hmm das idd langquote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
Die heeft een streep door zijn naamquote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
Serieus?quote:
Ik vind dat oprecht een lekkerwijfquote:Op maandag 17 januari 2022 19:07 schreef bitterbal het volgende:
Olcay ziet er wel altijd goed gekleed uit
ja dit is zo mooiquote:Op maandag 17 januari 2022 19:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.bing.com/vide(...)scn=vwrc&FORM=VDRVSR
Die zitten zo mooi TV mee te kijkenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.bing.com/vide(...)scn=vwrc&FORM=VDRVSR
die oogjes net boven de randquote:Op maandag 17 januari 2022 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zitten zo mooi TV mee te kijken
Ik zit the office te kijken. Is archive 81 wat? Het zag er wel oké uitquote:
Ben echt net begonnen dus geen idee haha.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit the office te kijken. Is archive 81 wat? Het zag er wel oké uit
Laat het straks maar wetenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben echt net begonnen dus geen idee haha.
Had ie niet allang een kloon al?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
Is het net als Lost?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:21 schreef Haags het volgende:
Ik kan jullie de serie manifest aanraden.
Dat zou het wel kunnen zijn ja. Maar ik vind deze tot nu toe wel beter.quote:
@Ama vond die volgens mij niksquote:Op maandag 17 januari 2022 19:21 schreef Haags het volgende:
Ik kan jullie de serie manifest aanraden.
Niks mis meequote:
wordt nog zieker:quote:Op maandag 17 januari 2022 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)4-jarige-jongen.html
de fuck.
verklaart wel windmakers heel de middag
quote:De zorg is groot bij de politie. Temeer omdat de Belg in 2010 is veroordeeld tot een gevangenisstraf van tien jaar voor de dood van de 2-jarige Miguel van Kiekinge uit Ravels. De Kock zou het kind zo zwaar hebben mishandeld dat hij overleed op 2 juli 2008 aan zijn verwondingen in het ziekenhuis. De destijds 21-jarige Belg zou het kind meedogenloos hebben afgeranseld waarna hij de peuter zelf naar het hospitaal bracht waar zwaar hoofdletsel en verwondingen over het hele lichaam werden geconstateerd. De Belg kende het kind vanwege zijn relatie met de moeder. Hij was destijds werkeloos en verslaafd aan drugs.
Die nep Bulgaar zit vast een wijf te batsen ergens in een tipitent met een zooi wiet.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
Klinkt als een prima tijdverdrijfquote:Op maandag 17 januari 2022 19:31 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Die nep Bulgaar zit vast een wijf te batsen ergens in een tipitent met een zooi wiet.
Is dit de speld? Rachel was ook nogal minderjarig toch?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ludiek plan na the voice gate
Ja zij was 13 of zo.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit de speld? Rachel was ook nogal minderjarig toch?
En dan staat Hazes in de top 10 grootste Nederlanders aller tijden, geen wonder dat de hele wereld denkt dat we hier massaal kinderen, gehandicapten en huisdieren verkrachtenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit de speld? Rachel was ook nogal minderjarig toch?
Nou nou nouquote:
Daarna meteen euthanasie.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan staat Hazes in de top 10 grootste Nederlanders aller tijden, geen wonder dat de hele wereld denkt dat we hier massaal kinderen, gehandicapten en huisdieren verkrachten
nog maar 45 uur werken ongeveerquote:
Van wie is dat subjectieve rijtje met grootste Nederlanders ?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan staat Hazes in de top 10 grootste Nederlanders aller tijden, geen wonder dat de hele wereld denkt dat we hier massaal kinderen, gehandicapten en huisdieren verkrachten
Dat is wel heel veelquote:
Gianni is een werkpaardquote:
Glas halfvolquote:
Ik een lui(p)aardquote:
Ooooh wacht ik ben in de war met Pimmetje Fortuyn.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van wie is dat subjectieve rijtje met grootste Nederlanders ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |