quote:
Op donderdag 20 januari 2022 21:32 schreef Kickinalfa het volgende:Staat er nergens in de voorwaarden dat jij zelf de mogelijkheid hebt om bezwaar in te dienen bij de gemeente/cjib/politie?
Het lijkt mij dat mywheels geen zin heeft om als partij te zitten tussen de politie en de bestuurder.
Dus dat ze eventuele boetes gewoon doorbelasten en tegelijkertijd het "recht" geven aan de berijder om daar tegen in beroep te gaan.
daar heeft TS niets mee te maken. TS neemt de dienst af, haalt de auto op en zet hem terug op de plek die hij redelijkerwijs kan aannemen dat de correcte is (immers, er staat een bord en de auto staat daar altijd). dat vervolgens mywheels zijn zaakjes niet op orde heeft (danwel vergunning, danwel de parkeerplek, danwel het bord) moet niet het probleem van TS zijn..
dat zou mooi zijn.... mywheels kan haar verantwoordelijkheid niet zomaar doorschuiven..
uiteraard kan een dergelijke voorwaarde zeker opgenomen zijn.. en die zal zeker toepasbaar zijn bij zaken zoals te hard rijden, foutparkeren etc.
maar niet alleen laat TS hier niets meer van zich horen, maar dit hele gezeik was opgelost geweest met een simpel mailtje naar mywheels met, dank voor je boete, ik storneer hem, hier zie je mijn foto van het bordje, hier zie je mijn foto waar de auto staat, hier zie je een screenshot van google maps, jullie hebben dat bord verkeerd staan dus succes met je boete.