abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203277478
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:16 schreef freak1 het volgende:

[..]
lezen is een kunst
de auto is geparkeerd bij het bord waar volgens het bord geparkeerd moest worden en waar (naar ik aanneem) ook de auto is opgehaalt.
mywheels claimt dat hij op een andere plek gezet had moeten worden, bij een specifiek nummer, maar daar staat het bord van mywheels helemaal niet.
Mwa dat is wat TS beweert, maar desondanks stond de auto niet de plek, die Mywheels heeft voorgeschreven EN er de politie of boa vond ook, dat de auto daar niet correct stond.

TS staat op dit moment 2-1 achter. Dus hij moet wel met heel overtuigend bewijsmateriaal komen, dat de auto wel juist stond EN de boete onterecht was.
.
pi_203281724
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:14 schreef Fer het volgende:

[..]
Mwa dat is wat TS beweert, maar desondanks stond de auto niet de plek, die Mywheels heeft voorgeschreven EN er de politie of boa vond ook, dat de auto daar niet correct stond.

TS staat op dit moment 2-1 achter. Dus hij moet wel met heel overtuigend bewijsmateriaal komen, dat de auto wel juist stond EN de boete onterecht was.
ik vrees dat we in dit topic toch echt wel zullen moeten afgaan op wat TS beweerd.. anders had het net zo goed een jetski in een zwembad kunnen zijn..

verder is de auto opgehaald en geplaatst (volgens TS) op de plek waarvan de huurder mocht aannemen dat het de juiste plek is.. er staat immers een bord van mywheels. ook staat dat bord er (volgens TS) al jaren.
dat er vervolgens ergens in de administratie van MyWheels staat dat de auto bij nummertje 12 moet worden geparkeerd terwijl het bord bij nummertje 8 al jarenlang staat, en de auto daar dus ook al jarenlang wordt geparkeerd, is niet iest wat je van een huurder kan verawchten dat hij/zij deze redelijkerwijs doorspit vooraf de auto te halen/brengen.
ik kan me dan ook niet voorstellen dat bij aanlevering van foto's van de plek van het vergunningsbord en de BOA foto (staat zelfs "fout" op google maps blijkbaar) er ook maar 1 rechter is die vervolgens aangeeft dat de huurder de bordjes had moeten negeren en de voorwaarden maar beter had moeten doorspitten..

dus lekker dat bedrag storneren, briefje met foto terug naar mywheels dat de auto netjes daar stond en als ze dat bord fout hebben staan je daar niet echt een boodschap aan hebt..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_203292354
Staat er nergens in de voorwaarden dat jij zelf de mogelijkheid hebt om bezwaar in te dienen bij de gemeente/cjib/politie?

Het lijkt mij dat mywheels geen zin heeft om als partij te zitten tussen de politie en de bestuurder.
Dus dat ze eventuele boetes gewoon doorbelasten en tegelijkertijd het "recht" geven aan de berijder om daar tegen in beroep te gaan.
pi_203295866
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:32 schreef Kickinalfa het volgende:
Staat er nergens in de voorwaarden dat jij zelf de mogelijkheid hebt om bezwaar in te dienen bij de gemeente/cjib/politie?

Het lijkt mij dat mywheels geen zin heeft om als partij te zitten tussen de politie en de bestuurder.
Dus dat ze eventuele boetes gewoon doorbelasten en tegelijkertijd het "recht" geven aan de berijder om daar tegen in beroep te gaan.
daar heeft TS niets mee te maken. TS neemt de dienst af, haalt de auto op en zet hem terug op de plek die hij redelijkerwijs kan aannemen dat de correcte is (immers, er staat een bord en de auto staat daar altijd). dat vervolgens mywheels zijn zaakjes niet op orde heeft (danwel vergunning, danwel de parkeerplek, danwel het bord) moet niet het probleem van TS zijn..

dat zou mooi zijn.... mywheels kan haar verantwoordelijkheid niet zomaar doorschuiven..

uiteraard kan een dergelijke voorwaarde zeker opgenomen zijn.. en die zal zeker toepasbaar zijn bij zaken zoals te hard rijden, foutparkeren etc.
maar niet alleen laat TS hier niets meer van zich horen, maar dit hele gezeik was opgelost geweest met een simpel mailtje naar mywheels met, dank voor je boete, ik storneer hem, hier zie je mijn foto van het bordje, hier zie je mijn foto waar de auto staat, hier zie je een screenshot van google maps, jullie hebben dat bord verkeerd staan dus succes met je boete.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_203331927
Wat is dat dan voor vergunningsbord?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')