Meneer Fruitquote:
Je leest het topic en je DM maar gewoon terug!quote:Op maandag 17 januari 2022 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
VERTEL ME ALLES!!!!
[..]
Die had ik gezien
[..]
VERTEL ME ALLES!!!!
ohquote:Op maandag 17 januari 2022 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je leest het topic en je DM maar gewoon terug!
mijquote:Op maandag 17 januari 2022 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
VERTEL ME ALLES!!!!
[..]
Die had ik gezien
[..]
VERTEL ME ALLES!!!!
Jou mis ik altijdquote:
Je mention was wel heel lief vandaag.quote:
alles wat ik doe is liefquote:Op maandag 17 januari 2022 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mention was wel heel lief vandaag.
Zo mooi ,je hebt ook totaal geen eigendunk.quote:
Klopt, ik ben extreem nederigquote:Op maandag 17 januari 2022 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo mooi ,je hebt ook totaal geen eigendunk.
jou ook hoor haagsiepaagsie van mequote:
nou nou nou dat gaat wel weer een beetje ver vriendjequote:Op maandag 17 januari 2022 17:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zou zo bij de voice kunnen solliciteren
Je wil Ali wel in z'n reet nemen om door te kunnen gaan naar de volgende ronde?quote:Op maandag 17 januari 2022 17:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met een kind van vier beleef je meer plezier!quote:Op maandag 17 januari 2022 17:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Excuus, duurde even ik moest koken, maar hallo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom Booster!quote:Op maandag 17 januari 2022 17:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Excuus, duurde even ik moest koken, maar hallo!
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]JA WIE BEN JIJ NOU WEER?
Nieuwe mensen vinden we hier eng ja!
OK DOEI!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |