Vandaar dat ze constant met de boekhouding bezig is. Levert zeker aardig zakcentje op.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En toen ben je ook een zwarte handel in illegale kazen begonnen onder de toonbank door?
Ik ben voor Jan Lul naar een sollicitatiegesprek gekomen.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben voor Jan Lul naar een sollicitatiegesprek gekomen.
Gisteren had ik al gezien dat de locatie niet in Zuid Holland zat zoals in de vacature stond. Ik ben toch naar dat gesprek gegaan want misschien hebben of vinden ze wat anders.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gisteren had ik al gezien dat de locatieniet in Zuid Holland zat zoals in de vacature stond. Ik ben toch naar dat gesprek gegaan want misschien hebben of vinden ze wat anders.
Heeft hij een dubbele afspraak gemaakt. Dus ik kon weer naar huis.
Die adere gast had dezelfde naam als ik. Hij baalde er ook wel van en zal mijn onkosten vergoeden.quote:
nou ja zegquote:Op maandag 17 januari 2022 16:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die adere gast had dezelfde naam als ik. Hij baalde er ook wel van en zal mijn onkosten vergoeden.
Dus? De meesten mensen die ik ken hadden tegen die tijd al hun eerste miljoen aan zwart geld verdient.quote:
Er zijn ergere dingen in het leven.quote:
nee wit welquote:Op maandag 17 januari 2022 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus? De meesten mensen die ik ken hadden tegen die tijd al hun eerste miljoen aan zwart geld verdient.
Zo ben jij ook begonnen.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus? De meesten mensen die ik ken hadden tegen die tijd al hun eerste miljoen aan zwart geld verdient.
Dat is correct en tevens juistquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben voor Jan Lul naar een sollicitatiegesprek gekomen.
Heette hij ook al Jan Lul?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die adere gast had dezelfde naam als ik. Hij baalde er ook wel van en zal mijn onkosten vergoeden.
Nieuwe VIVA incoming.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Heette hij ook al Jan Lul?!!!
VERTEL ME ALLES!!!!quote:
Die had ik gezienquote:
VERTEL ME ALLES!!!!quote:
Heer dud0rquote:Op maandag 17 januari 2022 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
VERTEL ME ALLES!!!!
[..]