De kat heeft de auto opgegeten?quote:Op maandag 17 januari 2022 13:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, die heeft z'n eetlust ook weer terug!
Pak rijstwafels is inmiddels bijna half leeg!
Whehe nee, daar zat Mini-ToT net nog gewoon mee te spelen....op de inleg-bodem van de stoom-oven!quote:
Net ook boodschappen gedaan, en kaas gekocht op de markt..quote:Op maandag 17 januari 2022 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
Zo boodschappen ook weer gedaan dus ik hoef de deur niet meer uit vandaag![]()
![]()
En vanavond viesvettig hamburgers klappen als avondeten![]()
![]()
hoi Henk Keesquote:Op maandag 17 januari 2022 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Net ook boodschappen gedaan, en kaas gekocht op de markt..
Dat is wel lekker als avond eten
Beetje veel héquote:
Verse kaas kraampjes ruiken altijd lekker op een heel rare manierquote:Op maandag 17 januari 2022 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Net ook boodschappen gedaan, en kaas gekocht op de markt..
Dat is wel lekker als avond eten
Klopt maar ook nootjes kraam, krijg er dan altijd zin in nootjesquote:Op maandag 17 januari 2022 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
V
[..]
Verse kaas kraampjes ruiken altijd lekker op een heel rare manier
Die ook ja, maar gelukkig hebben we die hier niet in de buurt liggen.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt maar ook nootjes kraam, krijg er dan altijd zin in nootjes
Hier ook geen nootjes kraam, maar wel een winkel.. haal ik soms wel nootjes en of kaas.. maar die is wel duurder met kaasquote:Op maandag 17 januari 2022 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die ook ja, maar gelukkig hebben we die hier niet in de buurt liggen.
In hilversum had je wel een winkeltje dat kaas én noten verkocht, daar moest ik ook nooit te vaak gaan winkelen in de buurt
heb vroeger in een kaaswinkel gewerktquote:Op maandag 17 januari 2022 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
V
[..]
Verse kaas kraampjes ruiken altijd lekker op een heel rare manier
Kippiequote:Op maandag 17 januari 2022 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt maar ook nootjes kraam, krijg er dan altijd zin in nootjes
Nooit wat weg gehaald, maar toch is altijd wel druk daarquote:
Met kaas verbaas ik me ook iedere keer weer hoeveel ik eraan uitgeef als ik langs een kaaswinkel gaquote:Op maandag 17 januari 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook geen nootjes kraam, maar wel een winkel.. haal ik soms wel nootjes en of kaas.. maar die is wel duurder met kaas
En toen ben je ook een zwarte handel in illegale kazen begonnen onder de toonbank door?quote:Op maandag 17 januari 2022 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb vroeger in een kaaswinkel gewerkt
was 16quote:Op maandag 17 januari 2022 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En toen ben je ook een zwarte handel in illegale kazen begonnen onder de toonbank door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |