Nouja het doet vooral niet zo goedkoop aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook vrij eenvoudig, ken het merk niet maar als ze goed betalen,waarom niet
Zou eigenlijk niet nodig moeten zijn om van NEC te kunnen winnen, maar gezien onze aanvallende zwakte buiten Sini is dit erg mooi.quote:
Het is wel (wéér) een typische tegenstander waar we het nogal lastig tegen hebben dit seizoen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet nodig moeten zijn om van NEC te kunnen winnen, maar gezien onze aanvallende zwakte buiten Sini is dit erg mooi.
Hopelijk kan ie spelen en staan we snel 3-0 voor zodat ie op tijd naar de kant kan als dat nodig is
Ik laat mezelf graag verassen, het is schijnbaar een wat grotere speler in de tenniswereld en vergelijkbaar met Lacoste. Hoop dat ze er wat moois van maken maar het heeft een stuk minder allure dan een Nike of Adidas.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, als ik zo die prijzen en de uitstraling bekijk van dat merkje komt het bij mij meer in de buurt van bijv. under armour dan een echt paupermerk als errea ofzo.
Niet écht een B-merk
Als je ziet waar Vitesse, AZ en Barca in lopen moet je blij zijn dat je geen Nike hebt. Daarom heeft PSV Nike ook gedumpt meen ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:54 schreef leeroy het volgende:
Ik
[..]
Ik laat mezelf graag verassen, het is schijnbaar een wat grotere speler in de tenniswereld en vergelijkbaar met Lacoste. Hoop dat ze er wat moois van maken maar het heeft een stuk minder allure dan een Nike of Adidas.
Hmm, een onironische like voor een post van Klaas. Das iets nieuws.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat boeit mij nou welk merk #feyenoord op zijn shirt heeft staan
[ afbeelding ]
Als er maar Toornstra achterop staat hè Klaas?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
jij kende het merk toch al?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Nike heeft veel teams gedumpt omdat ze meer in spelers wilde investeren en alleen grote teams wilde houden(ik werkte toen voor Nike). Vitesse en AZ hebben eenzelfde regeling als Feyenoord nu heeft met Adidas.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als je ziet waar Vitesse, AZ en Barca in lopen moet je blij zijn dat je geen Nike hebt. Daarom heeft PSV Nike ook gedumpt meen ik.
Ken Castore niet dus ik ben benieuwd.
Een G vergeten sorryquote:
Don Leo begint er wel steeds slechter uit te zien zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:25 schreef Caland het volgende:
Mooi afscheid van Gyan vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:FR12PATRICK/width:1488/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)c7ce3.JPG]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
ik liep daar zoals het hoort alleen in pakken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij kende het merk toch al?
[ afbeelding ]
nooit meer toornsrraquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als er maar Toornstra achterop staat hè Klaas?
quote:Patrik Wålemark zou zondag tegen NEC zijn debuut voor Feyenoord kunnen gaan maken. Arne Slot liet op zijn persconferentie van vrijdag weten dat de kans groot is dat de Zweedse nieuwkomer bij de wedstrijdselectie zal zitten. Ook Luis Sinisterra gaat vermoedelijk mee naar Nijmegen.
Ik moet altijd wel lachen om dat geslijm van Arnesen. Zal er wel bij horen natuurlijk maar tochquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
Toffe beelden toch altijd dit, eigenlijk bijna niet voor te stellen dat het eerste nog niet zo heel lang geleden trainde op een complex waar menig amateurclub zich nog voor zou schamen.
Ik zag dat filmpje en dacht die gaan wel heel gezellig met elkaar om die Arnessen stelt spelers uit het buitenland op hun gemak doet alsof ze overal over mee mogen praten en de deur altijd open staat en als de spelers er eenmaal zijn heeft ie straks toevallig altijd net geen tijd als ze bij hem aankloppen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om dat geslijm van Arnesen. Zal er wel bij horen natuurlijk maar toch
"you're the main man" "very impressed", maar ja, dat zei ie volgens mij ook toen Pratto kwam.
Heerlijke zin Mikey.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag dat filmpje en dacht die gaan wel heel gezellig met elkaar om die Arnessen stelt spelers uit het buitenland op hun gemak doet alsof ze overal over mee mogen praten en de deur altijd open staat en als de spelers er eenmaal zijn heeft ie straks toevallig altijd net geen tijd als ze bij hem aankloppen.
Prima ventje.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
Toffe beelden toch altijd dit, eigenlijk bijna niet voor te stellen dat het eerste nog niet zo heel lang geleden trainde op een complex waar menig amateurclub zich nog voor zou schamen.
ik heb liever dat het een klootzak is die kan voetballenquote:
Een Volvo als rouwautoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:25 schreef Caland het volgende:
Mooi afscheid van Gyan vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:FR12PATRICK/width:1488/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)c7ce3.JPG]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Hey Boussaad makker, we hebben je afgelopen tijd wel gemist hierquote:
Daar pas jij sowieso niet inquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Een Volvo als rouwauto
Diegene die mij dat flikt wordt postuum onterft
Ik ga voor winnaar van het weekendquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:02 schreef fetX het volgende:
Morgen weer de mogelijkheid om in punten uit te lopen op Vitesse en AZ en in te lopen op PSV en/of Ajax.
Je voelt ‘m al aan komen.
Het zou al helpen als Sinisterra weer zou kunnen spelen. En misschien is die Walemark ook vanaf het begin wel beter dan Alireza.quote:
Het is vrijwel onmogelijk om slechter te zijn dan Alireza, dat is oprecht één van de slechtste spelers die ik in jaren heb gezien. Zodra Walemark ook maar enigszins fit is moet je hem direct in de basis gooien en nooit meer naar Alireza omkijken.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou al helpen als Sinisterra weer zou kunnen spelen. En misschien is die Walemark ook vanaf het begin wel beter dan Alireza.
Hopen op een invalbeurt dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |