SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Ik kan het me niet zo goed meer herinneren. Maar ik had geen cam aan, dacht ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Heb ik jou gemist?Ik was zelf ook wat later maar niet zo lang. Geloof ik, was een vage avond.
Ja flauw van d'r hequote:
Doe ff een echte met ‘Lieve US, het is ochtend, je moet wakker worden! Het wordt vandaag een fantastische dag!quote:
Ik moet ook toegeven dat ik veel ook niet meer weetquote:Op zondag 16 januari 2022 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan het me niet zo goed meer herinneren. Maar ik had geen cam aan, dacht ik.
nee het is een wat vreemd idee als hij dat als wekker gaat gebruikenquote:Op zondag 16 januari 2022 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe ff een echte met ‘Lieve US, het is ochtend, je moet wakker worden! Het wordt vandaag een fantastische dag!![]()
‘
Ah, oké, ik had vaag in m'n hoofd dat ze vroeger anders heette, maar dat was dan niet Choco. Mijn geheugen is soms ook een zeef.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Dacht dat ChocoFan altijd ChocoFan heeft geheten.
Kijk, als dit me overkomt dan ben ik gewoon gelukkigquote:Op zondag 16 januari 2022 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe ff een echte met ‘Lieve US, het is ochtend, je moet wakker worden! Het wordt vandaag een fantastische dag!![]()
‘
Is ook al eeuwen geleden natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké, ik had vaag in m'n hoofd dat ze vroeger anders heette, maar dat was dan niet Choco. Mijn geheugen is soms ook een zeef.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wow, jouw stem klinkt heel anders dan ik had verwacht
Haha, ja, beetje wazig allemaal.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet ook toegeven dat ik veel ook niet meer weet
Zal dan wel weer zo'n bedreiging worden van 'je komt nu je bed uit want anders ...'quote:Op zondag 16 januari 2022 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg jij ook je eigen ringtone
Maar jullie hebben nooit gebeld of gevoicechat?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal dan wel weer zo'n bedreiging worden van 'je komt nu je bed uit want anders ...'
“Maak vandaag die overkapping eens afquote:Op zondag 16 januari 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal dan wel weer zo'n bedreiging worden van 'je komt nu je bed uit want anders ...'
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben nooit gebeld of gevoicechat?
https://www.mboxdrive.com/output_m4atomp3.net.mp3quote:Op zondag 16 januari 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.mboxdrive.com/output_m4atomp3.net.mp3
[..]
Ja maar dat wilt zij nietquote:Op zondag 16 januari 2022 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is toch juist leuk om af en toe te doen joh! Jullie kennen elkaar al zo lang.
Ook wel weer waarquote:Op zondag 16 januari 2022 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is een wat vreemd idee als hij dat als wekker gaat gebruiken
[..]
Of gewoon, wakker worden schat, wakker worden, je hebt nog tien minuten voor je moet opstaan, wakker worden lieverd, voel eens aan me hoe gek ik op je ben, nou wakker worden dan want dat is beter dan koffie met yoghurt, dan doen we er avond veel langer over, pak me nou maar even en straks hebben we alle tijd.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is een wat vreemd idee als hij dat als wekker gaat gebruiken
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon, wakker worden schat, wakker worden, je hebt nog tien minuten voor je moet opstaan, wakker worden lieverd, voel eens aan me hoe gek ik op je ben, nou wakker worden dan want dat is beter dan koffie met yoghurt, dan doen we er avond veel langer over, pak me nou maar even en straks hebben we alle tijd.
Kwek
Nee dat is zieligquote:Op zondag 16 januari 2022 22:50 schreef bitterbal het volgende:
kan niet voor US een wekker maken en voor grmbl niet
Dat doet ik toch expres johquote:
Ik denk dat dit ongeveer de reden is dat bal denk ‘mehhhhh doen we maar niet’quote:Op zondag 16 januari 2022 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon, wakker worden schat, wakker worden, je hebt nog tien minuten voor je moet opstaan, wakker worden lieverd, voel eens aan me hoe gek ik op je ben, nou wakker worden dan want dat is beter dan koffie met yoghurt, dan doen we er avond veel langer over, pak me nou maar even en straks hebben we alle tijd.
Kwek
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ongeveer de reden is dat bal denk ‘mehhhhh doen we maar niet’
Snap ikquote:Op zondag 16 januari 2022 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ongeveer de reden is dat bal denk ‘mehhhhh doen we maar niet’
I begrijp not helemaal what you met that zin want to zeggenquote:
ja in zon zinnetje hoor je dat ook niet maar meeste mensen horen het wel als ik met ze praatquote:Op zondag 16 januari 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoor weinig Haags in ballies stem hoor.
ja dat zeg ikquote:Op zondag 16 januari 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
I begrijp not helemaal what you met that zin want to zeggen
Ik vind toch dat jij je eigen wekkergeluid verdient, dus ik heb ‘m opgenomen voor jequote:Op zondag 16 januari 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Maar balletje mag me wel als mens![]()
En ze weet een beetje wat voor type ik ben (ook al klopt dat beeld totaal niet) dan nog wil ik balletjes stem als wekkergeluid
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind toch dat jij je eigen wekkergeluid verdient, dus ik heb ‘m opgenomen voor je
https://voca.ro/13kDriOOc8vP
[..]
Jouw stem is echt heel anders dan ik in mijn hoofd hadquote:Op zondag 16 januari 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind toch dat jij je eigen wekkergeluid verdient, dus ik heb ‘m opgenomen voor je
[..]
[..]
[..]
Dat is jouw stem niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus wat netjes praten,quote:Op zondag 16 januari 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd neequote:Op zondag 16 januari 2022 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dingessen moeten gaan inzingen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, ik moet nog op je posts van vannacht reageren. Ga ik straks doen, heeft @:kwiwi ook weer iets te lezen.
Rutte is toch ook docent, dus komt wel overeen danquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Hej wat mejonge. Of woj kleppe.
Zo klink ik.
Jij klinkt dan weer veel zachter dan ik dachtquote:
Het stomme is dat ik op filmpjes van telefoons heel anders klink dan dit korte stukje.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij klinkt dan weer veel zachter dan ik dacht
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kolere wat een mooie klassieke stem joh
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Drie keer geoefend voordat ie het opnam.
Jij praat gewoon heel erg keurig en prettig Nederlands. Programma presenteer materiaal zeg maarquote:
Ja waarom denk je anders dat die premier van dit land isquote:Op zondag 16 januari 2022 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij praat gewoon heel erg keurig en prettig Nederlands. Programma presenteer materiaal zeg maar
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Heeft geen haast hoor, ik vind onze rustige manier van communiceren heel fijn.
Ja toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij praat gewoon heel erg keurig en prettig Nederlands. Programma presenteer materiaal zeg maar
Ja of dat oude archaïsche.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeroen Pauw-achtig. Henk Westbroek.
Zachte, lieve stemquote:Op zondag 16 januari 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
CL heeft een lieve zachte stem, en een beetje geil.
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zachte, lieve stem
Anders moet ze weer een washandje pakken.
Wat?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, je klinkt als een wiebelchick van 21.
quote:
Terwijl ik in bed lig met een Snoopy-pyjamabroek en een baby Yoda-shirt.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
CL heeft een lieve zachte stem, en een beetje geil.
En ik om jouw reacties, echt geschaterd vannacht.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:12 schreef Recce het volgende:
[..]Het is ook leuk om die iets langere posts te lezen. Ik moet altijd lachen om je verhaaltjes.
Helemaal niet; klinkt als een rustige dame met stijl.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, je klinkt als een wiebelchick van 21.
Maakt het alleen maar beter.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl ik in bed lig met een Snoopy-pyjamabroek en een baby Yoda-shirt.
Sinds hoeneer heb jij ook verstand van vrouwen?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helemaal niet; klinkt als een rustige dame met stijl.
Sinds ik de puberteit ben ontgroeid en ze ben gaan zien als mensen, denk ik. Blijkt dat we best veel overeen komen.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sins hoeneer heb jij ook verstand van vrouwen?
Zag je ze voor je 18e niet als mensen dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sinds ik de puberteit ben ontgroeid en ze ben gaan zien als mensen, denk ik. Blijkt dat we best veel overeen komen.
Ik hoop op meer stemmen.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dit wel meesterlijk leuk eigenlijk
Vooral als heiligen, engelen en zulks. Ben nu eenmaal een hoofse romanticus van binnen.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag je ze voor je 18e niet als mensen dan?
Tering, begin een WOII kanaal en ik maak je rijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dit wel meesterlijk leuk eigenlijk
Kom op Recs, je kan het.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik doe altijd moeilijk met dit soort dingen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, begin een WOII kanaal en ik maak je rijk.
Aah toe?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik doe altijd moeilijk met dit soort dingen.
Imperial March erbij gek.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan wil ik dezelfde tune als Mark Felton.
Wat nee tochquote:Op zondag 16 januari 2022 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ergens doet Liesje me denken aan Katja Schuurman
Die associatie had ik totaal niet. Ze klinkt toch niet hees?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Nah als je geen zin hebt vooral niet doen, was niet bedoeling om je onder druk te zetten hoor!quote:
Ja, een beetje wel. Dat zit 'm in de uitspraak van donker. Maar ik weet niet precies waarom ik deze link legquote:
Misschien de intonatie? Want qua stemgeluid hoor ik het zelf ook niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Die associatie had ik totaal niet. Ze klinkt toch niet hees?
Joeh, Liesje, vies neuken tussen 15:00 en 16:15 morgenmiddag?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Komt wel een keer als ik in een overmoedige bui ben.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah als je geen zin hebt vooral niet doen, was niet bedoeling om je onder druk te zetten hoor!
Nee, helemaal niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Die associatie had ik totaal niet. Ze klinkt toch niet hees?
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik klink als een verkouden Jambers met rokershoest, dus ik pas.
Ik heb geprobeerd de stem van Liesje te luisteren met Katja in gedachten en het klopt echt niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Ik weet zelf ook niet waarom ik die link leg
Hoe klink jij dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:30 schreef UitStraling het volgende:
Wat klinkt iedereen altijd zo chique joh.
Ja, redelijk verontrustend.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:30 schreef UitStraling het volgende:
Wat klinkt iedereen altijd zo chique joh.
Nou ja, ik zeg niet dat ze Druppels moet gaan doen in de Soundmixshowquote:Op zondag 16 januari 2022 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd de stem van Liesje te luisteren met Katja in gedachten en het klopt echt niet.
Je spreekt donker misschien op een bepaalde manier uit, maar die doet me niet aan Katja denken.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien de intonatie? Want qua stemgeluid hoor ik het zelf ook niet.
Ik heb net donker nog 2x geluisterd maar ik hoor niets geks.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Je spreekt donker misschien op een bepaalde manier uit, maar die doet me niet aan Katja denken.
Hmm, ja, ik kan me er vaag iets bij voorstellen, maar het is toch iets anders.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg niet dat ze Druppels moet gaan doen in de SoundmixshowMaar 'iets' deed me aan haar denken
Zing eens Ademnood?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb net donker nog 2x geluisterd maar ik hoor niets geks.
Je stem gaat best omhoog daar. Klinkt wel cute.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb net donker nog 2x geluisterd maar ik hoor niets geks.
Misschien stottert-ie wel!quote:Op zondag 16 januari 2022 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had nog stille hoop dat US ons zou verrassen met zijn snaakse bariton. Maar ik geloof dat hij naar bed is
Oh ja, dat kan heel goed natuurlijk! Ik heb ook een accent.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of hij klinkt als de plaatselijke Prins Carnaval
Ik vind accenten wel tof juist.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan heel goed natuurlijk! Ik heb ook een accent.
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://vocaroo.com/1b16HaIQKGos![]()
Er zit toch wel een beetje Katja in hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Proest!quote:Op zondag 16 januari 2022 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja de lyrics.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zit toch wel een beetje Katja in hoor
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kon mijn lach niet inhouden en toen werd het een soort snurk.
Het zou me verbaasd hebben. Maar zou wel een leuke verrassing zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had nog stille hoop dat US ons zou verrassen met zijn snaakse bariton. Maar ik geloof dat hij naar bed is
Echt?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:51 schreef Recce het volgende:
Clipje van Ademnood gekeken.Ik las dat Trijntje Oosterhuis het heeft gezongen en dat ze de stemmen van de actrices er een beetje overheen hebben gemonteerd.
Een concert van Linda, Roos en Jessica?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?Ik weet nog wel dat het wel best hip was en toen ik met vrienden op een camping in Valkenburg stond de jongens nog naar een concert waren geweest.
Misschien waren ze hoofdact met nog andere dingen ofzo, dat weet ik allemaal echt niet meer precies.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Een concert van Linda, Roos en Jessica?Ze hadden misschien drie nummers of zo? Maar dat zal wel meezingen met een bandje geweest zijn. Was gewoon een schnabbel voor ze natuurlijk. Ik weet ook nog wel dat het populair was.
Vooral Katja werd goed bekeken.
quote:
Whehe, die hadden de avond van hun leven.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien waren ze hoofdact met nog andere dingen ofzo, dat weet ik allemaal echt niet meer precies.Wel dat de jongens heel enthousiast waren maar dat zal misschien niet door de zangkunsten en teksten met diepgang zijn gekomen.
Mja dat volg ik allemaal niet zo. Dom van die mannen, fout ook. Al zal de verleiding soms best groot geweest zijn ook. Wat ik er lastig aan vind is het namen en shamen, natuurlijk risico van het vak ook wel. Maar toch.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]Nu met dat gedoe met The Voice vraag ik me ook direct af wat zij hebben moeten doen om verder te komen.
Whehe, ik zou dat ook wel spannend vinden. Ik zou dan in m'n hoofd steeds aan het denken zijn wat ik zou gaan zeggen als iemand me aanspreekt. Het is wel zo dat er hier ook best veel bossen zijn waar geen kip komt, dus dat is dan weer iets minder enerverend.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
Het meeste tijd en wat ik tot nu toe het spannendste vond is het verzamelen van materialen. Dat je dan stiekem, met je grote knipschaar in een bigshopper door bossen enzo gaat fietsen op zoek naar iets geweldigs. En als je het dan ziet zorgen dat er geen mensen het zien en dan stiekem wegknippen. Gewoon alles, regelmatig met hart in de keel. Dat was leuk!
Ik las eerst pi-triet. Drie keer opnieuw gelezen.quote:Ik wil ze ook manden leren vlechten maar daar kan ik tot nu toe niet het juiste materiaal voor vinden maar pitriet bestellen bij een leverancier is ook zo meh. Tot nu toe met 2 wilgen, treur en knot, geprobeerd, maar zonder mooi resultaat.
Maar goed toen ik wat twijgen van een knot had geknipt in de tas had gedaan en vervolgens wat boodschappen bij de AH? Kreeg ik controle bij de zelfscan. Ja je moet maar even kijken, het ligt tussen de takjes.
Vroeg ze wat ik ging doen en paar dagen later vroeg ze of het nog gelukt was
Ja, de verleiding zal af en toe wel groot zijn, maar toch wel heel onprofessioneel. Maar inderdaad, dat namen en shamen heeft ook een beetje het idee van een heksenjacht.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja dat volg ik allemaal niet zo. Dom van die mannen, fout ook. Al zal de verleiding soms best groot geweest zijn ook. Wat ik er lastig aan vind is het namen en shamen, natuurlijk risico van het vak ook wel. Maar toch.
Zoiets?quote:Op zondag 16 januari 2022 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ze met het vlechten leren zien hoe de techniek werkt en dat je er ook een fuik van zou kunnen maken.
Een spontane zumbales met collega's, de horror!quote:Dat klinkt als een activiteit met het werk die leuker is dan een spontane zumba les. Maar het klinkt ook weer niet als een topavondje want personeelsfeest. Viel het mee?
quote:Op maandag 17 januari 2022 00:54 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ging op tijd naar bed, viel zo in slaap maakt m'n kind me net wakker met de vraag waar hij naar de wc kan en waar hij de andere opdrachten kan doen.
Weet niet wat hij aan het dromen was maar de wc zit nog steeds op dezelfde plek![]()
Maar daardoor nu wel weer wakker liggen
Ja daar kon hij geen antwoord op geven wat dat waren.quote:
In de nacht ben ik meestal op mijn bestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij alleen wakker bent midden in de nacht
Hier alles goed. en met u?
tijd voor ontbijt
Moemoequote:Op maandag 17 januari 2022 02:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
In de nacht ben ik meestal op mijn best.
Hier gaat het wel goed hoor dear. Ik heb mijn boosterprik overleefd en wacht vol smart tot de horeca weer open gaat.
Buiten de deur lunchen/borrelen zie ik echt als ontspanning.
quote:Op maandag 17 januari 2022 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
Oh Kwiwi, je moet even teruglezen. we hebben stemmen opgenomen, was grappig!
Even op de hometrainer en dan meteen door naar de sauna.quote:Op maandag 17 januari 2022 05:28 schreef kwiwi het volgende:
Even aankleden en dan spring ik weer op de fiets. Geen zin in sporten vandaag, maar ja de sauna als beloning daarna zorgt altijd voor net genoeg motivatie![]()
Lekker blijven liggen dan. Laat de kinderen het maar zelf regelenquote:Op maandag 17 januari 2022 07:07 schreef Goitske het volgende:
Vind dat zo'n onzin die blue monday. Elke maandag is een drama om m'n bed uit te komen
Helaas wil m'n baas ook dat ik verschijn op het werkquote:Op maandag 17 januari 2022 07:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen dan. Laat de kinderen het maar zelf regelen
quote:Op maandag 17 januari 2022 05:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Net zitten luisteren.
Iedereen klinkt totaal anders dan ik had verwacht (nou ja, jij niet natuurlijk). Buda kan bij History Channel aan de slag als voice-over, en Cherry heeft zo'n mooie en prettige stem
Bij Ballie had ik een dik Haags accent verwacht, beetje teleurgesteld
Kun/mag je al aan het werk nu?quote:Op maandag 17 januari 2022 07:29 schreef Karzai het volgende:
Plannen vandaag,
Koffie en ontbijt
Bed verschonen en een was erin gooien
Naar de praxis en de markt
Stofzuigen en dweilen
Lunch
Stukje fietsen of wandelen
Diner
Tv kijken
Dat snap ik wel. Ik zou zo'n leuke vrouw als jij ook elke dag op m'n werk willen zienquote:Op maandag 17 januari 2022 07:14 schreef Goitske het volgende:
[..]
Helaas wil m'n baas ook dat ik verschijn op het werk
Nee nog niet, waarschijnlijk volgende weekquote:Op maandag 17 januari 2022 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun/mag je al aan het werk nu?
Is de kringloop nog niet open doen?quote:Op maandag 17 januari 2022 07:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee nog niet, waarschijnlijk volgende week
oh wat leukquote:Op zondag 16 januari 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je wel betaald karzai?quote:Op maandag 17 januari 2022 07:18 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, leuk om de stemmen gehoord te hebben.
Ik hoef nog niet aan het werk, ben nog minimaal een week vrij
Joh. okequote:Op maandag 17 januari 2022 07:54 schreef Karzai het volgende:
Ik krijg betaald, manager zei dat het nog hectisch is en geen tijd hebben om mij in te werken. Ze belt me iend van de week
Vooral de kwek op het eind.quote:Op maandag 17 januari 2022 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat leuk![]()
Geniaaaaaaaal![]()
![]()
Leuke stem Buda
quote:Op maandag 17 januari 2022 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat leuk![]()
Geniaaaaaaaal![]()
![]()
Leuke stem Buda
jaquote:Op maandag 17 januari 2022 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral de kwek op het eind.
Denk dat een random geluid van een telefoon toch beter klinktquote:Op maandag 17 januari 2022 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou grmbl vandaag wakker worden met jouw wekker?
Nee gewoon luchtalarmquote:Op maandag 17 januari 2022 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou grmbl vandaag wakker worden met jouw wekker?
de schrijver van de weerberichten was er ook klaar meequote:Eindelijk staat er weer wat kleur op het programma vandaag! Vooral in de westelijke helft zijn er zonnige perioden en daar wordt het 9 of 10 graden. Dieper landinwaarts overheerst vaak nog de bewolking met in het oosten ook af en toe motregen. Daar wordt het een graad of 7. De wind waait uit het westen tot noordwesten en is boven land 2 tot 4 Bft, aan zee vaak 5 of 6 Bft. Komende nacht koelt het af tot dicht bij nul en wordt het wederom mistig. Morgen breekt de zon slechts af en toe door, vaak is het bewolkt met mogelijk ook hardnekkige mist. Het wordt 4 tot 7 graden.
Het klonk wel vrolijkquote:Op maandag 17 januari 2022 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat een random geluid van een telefoon toch beter klinkt
Ja als ik ballie als alarm zet blijf ik alleen maar langer liggen om het nog een keertje te horenquote:
Prima tijdquote:Op maandag 17 januari 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn aan de overkant aan heien. begon om 0700
Dan kunnen ze lekker op tijd naar huisquote:Op maandag 17 januari 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn aan de overkant aan heien. begon om 0700
Handjes boven de dekens, LTquote:Op maandag 17 januari 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik ballie als alarm zet blijf ik alleen maar langer liggen om het nog een keertje te horen
quote:Op maandag 17 januari 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik ballie als alarm zet blijf ik alleen maar langer liggen om het nog een keertje te horen
ja uurtje of 4?quote:Op maandag 17 januari 2022 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kunnen ze lekker op tijd naar huis
Ik ben geen US hequote:
ja nou ja gelijk hebben ze ookquote:
Tofquote:Op maandag 17 januari 2022 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja gelijk hebben ze ookhopelijk zijn ze snel klaar
ik ga straks naar den haag voor de fotograaf
quote:Op maandag 17 januari 2022 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge. Opstaan was is een uitdaging vandaag.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 januari 2022 08:20 schreef Karzai het volgende:
Een opbeurende foto op deze bkue monday, we zijn weer dichterbij de lente!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2022 08:20 schreef Karzai het volgende:
Een opbeurende foto op deze bkue monday, we zijn weer dichterbij de lente!
[ afbeelding ]
Het gaat echt nog wel dicht tegen de -20 aan wordenquote:Op maandag 17 januari 2022 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
We krijgen eerst nog februari.Misschien komen de ijsmeesters nog wel bij elkaar.
Met een beetje pech schroeft Vlad dan de gaskraan dicht en moeten we Groningen vacuüm trekken om de winter door te komen.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gaat echt nog wel dicht tegen de -20 aan worden
Ja die kans zit er ook nog eens in.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje pech schroeft Vlad dan de gaskraan dicht en moeten we Groningen vacuüm trekken om de winter door te komen.
Echt nietquote:Op maandag 17 januari 2022 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gaat echt nog wel dicht tegen de -20 aan worden
Huehuequote:Op maandag 17 januari 2022 02:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
In de nacht ben ik meestal op mijn best.
Lunchen? rond die tijd slaap jij toch zeker?quote:Op maandag 17 januari 2022 02:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Buiten de deur lunchen/borrelen zie ik echt als ontspanning.
Jij ook weer een geweldige nacht gehad?quote:
Amaramadingdongquote:
wel aan een stuk doorgeslapen,maar toch moequote:Op maandag 17 januari 2022 08:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij ook weer een geweldige nacht gehad?
nog even terug naar bedquote:Op maandag 17 januari 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm pas om 11 uur de eerste meeting
scooter meenemen in de metroquote:Op maandag 17 januari 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
hmmm ik rij straks terug met mijn tante naar rotterdam met spullen maar bedenk mij nu dat mijn scooter dan bij metro staat natuurlijk.
Daar heb ik niet over nagedacht
Dat is ook kutquote:Op maandag 17 januari 2022 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wel aan een stuk doorgeslapen,maar toch moe
terug naar bed dan maarquote:
Oembertje is ook een rondneukert.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een gezeik dat Hilversum-gate.
Nu commentaar op Umberto die appjes stuurt naar bijwoners van zijn show. NOU EN, SO WHAT
Man get a live Fucking gaylords.
van zijn piemel?quote:Op maandag 17 januari 2022 08:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu commentaar op Umberto die appjes stuurt naar bijwoners van zijn show. NOU EN, SO WHAT
terug reizen met metro naar metro en dan terug naar huis scooterenquote:Op maandag 17 januari 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
hmmm ik rij straks terug met mijn tante naar rotterdam met spullen maar bedenk mij nu dat mijn scooter dan bij metro staat natuurlijk.
Daar heb ik niet over nagedacht
Jij moet gewoon minder naar shownieuws kijkenquote:Op maandag 17 januari 2022 08:49 schreef Lospedrosa het volgende:
nee want rij met mijn tante mee terug in de autoquote:Op maandag 17 januari 2022 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
terug reizen met metro naar metro en dan terug naar huis scooteren
Dan zet zij je af bij de metro en dan scooter je naar huis.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want rij met mijn tante mee terug in de auto
mja ze is geen held in de auto meerquote:Op maandag 17 januari 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zet zij je af bij de metro en dan scooter je naar huis.
Wandelend naar de metro danquote:Op maandag 17 januari 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
”Weer drie” en “incident”quote:Op maandag 17 januari 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
Wel weer drie schietincidenten in de stad
Waarom niet op scooter meerijden?quote:Op maandag 17 januari 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik steun dit planquote:
daarna he..quote:Op maandag 17 januari 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |