abonnement Unibet Coolblue
pi_203227078
Hoe langer wij nog moeten dealen met COVID hoe meer mensen zich opsluiten in hun eigen bubbel? Ik bedoel dat het ons niet gemakkelijk wordt gemaakt om nieuwe mensen te ontmoeten. Sterker nog het wordt ontmoedigd.

Straks als we covid achter de rug hebben, die krijgen we die ingeslepen gewoontes er weer uit?
pi_203227120
Ik denk dat we binnen 14 dagen alweer niet beter weten.
pi_203227351
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:28 schreef 100above het volgende:
Hoe langer wij nog moeten dealen met COVID hoe meer mensen zich opsluiten in hun eigen bubbel? Ik bedoel dat het ons niet gemakkelijk wordt gemaakt om nieuwe mensen te ontmoeten. Sterker nog het wordt ontmoedigd.

Straks als we covid achter de rug hebben, die krijgen we die ingeslepen gewoontes er weer uit?
Ik ben al 9 jaar single dus COVID heeft voor mij geen verschil gemaakt hahaha
  maandag 17 januari 2022 @ 00:10:33 #4
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_203230711
Geen idee, vermoedelijk wel. Heb sinds die corona bar weinig meer gedaan op het gebied van daten. Apps zoals Tinder e.d. heb ik nog wel maar ben daar ondertussen ook wel op uitgekeken. Ik vind het ergens wel prima zo die rust, maar af en toe weer eens een leuk nachtje op zijn tijd zou wel fijn zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_203327562
Ik denk dat dat per persoon verschilt. De een zal meer moeite hebben om contact te leggen, terwijl de ander tijdens de pandemie zich niet anders heeft gedragen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203328091
Alleen de mogelijke manieren waarop je iemand tegen kan komen, verder lijkt mij niet dat veel zal veranderen.
pi_203329684
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:28 schreef 100above het volgende:
Hoe langer wij nog moeten dealen met COVID hoe meer mensen zich opsluiten in hun eigen bubbel? Ik bedoel dat het ons niet gemakkelijk wordt gemaakt om nieuwe mensen te ontmoeten. Sterker nog het wordt ontmoedigd.

Straks als we covid achter de rug hebben, die krijgen we die ingeslepen gewoontes er weer uit?
Het is inmiddels al bijna voorbij, zover bekend kun je nog steeds naar buiten aldus genoeg mogelijkheden om mensen te ontmoeten, echter nu even niet uit eten.

Daten kun je op verschillende manieren zoals bijvoorbeeld een boswandeling is ook mogelijk, het hoeft niet direct extreem duur met alles erop en eraan, dat soort mensen dump ik gelijk als het zo moet.
pi_203329801
Binnen 1 minuut is alles weer als vanouds voor velen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203342546
Op daten heeft het in mijn geval (vanaf het begin al niet) 0,0 invloed gehad en zal het ook nooit hebben.

Ik merkte wel dat een aantal mensen op datingsites in het begin wat terughoudender waren en even de kat uit de boom wilden kijken waardoor het aanbod kleiner was. Maar zelf nooit wat van aan getrokken.

Kan me voorstellen dat het voor mensen die van bepaalde gelegenheden afhankelijk zijn om nieuwe mensen te ontmoeten wel problematisch was/is , maar dat was bij mij toch al een minderheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')