abonnement Unibet Coolblue
pi_203226075
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:38 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nou, veel meer dan een "foei, niet meer doen" was het volgens mij niet.
Het was kennelijk een serieus gesprek met een aantekening, Hoe dan ook hij is op een of andere manier "bestraft" door zijn werkgever.
speak only if it improves the silence.
pi_203226094
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk het laatste. Die Jeroen zwakt in die verklaring ook al zaken af. Dat heeft hij dus op zeker ook naar Linda toe gedaan. Bewijs: omdat Tengano het zegt.

Anders gezegd: Jeroen heeft Linda echt niet bijgepraat dat hij zijn kandidaten onder schaffelt.
Ja dat denk ik dus ook. Hij legt het ook erg neer bij de dames in kwestie en hun perceptie. Als ik het zo lees, lijkt het alsof hij impmiceert dat de seks/het geile ge-app/watdanook initieel met wederzijds welbevinden was maar achteraf toch niet. Ofzo.
pi_203226096
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:35 schreef Eikenbomen het volgende:
Maar zou Linda hebben geweten dat haar partner echt vrouwen lastigvalt? Of wist ze alleen van het vreemdgaan en dacht ze dat dat van twee kanten kwam?
Mogelijk dacht ze net zoals Ronald dat hij 'gewoon een enorme flirt' is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203226116
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Mogelijk dacht ze net zoals Ronald dat hij 'gewoon een enorme flirt' is.
Heerlijk die simpele zielen die een dickpic zo'n beetje gelijkstellen aan een knipoog.
  zondag 16 januari 2022 @ 19:43:19 #55
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203226138
Mensen die denken dat types als een Jeroen, Borsato of Ali B 'open en eerlijk' zijn :')

Wake up please :')
  zondag 16 januari 2022 @ 19:43:34 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203226143
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:41 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ja dat denk ik dus ook. Hij legt het ook erg neer bij de dames in kwestie en hun perceptie. Als ik het zo lees, lijkt het alsof hij impmiceert dat de seks/het geile ge-app/watdanook initieel met wederzijds welbevinden was maar achteraf toch niet. Ofzo.
Dat het allemaal rondom dat programma was waar hij als zwager van de baas een prominente rol had, tja dat zijn van die dingen die je je dan pas later beseft.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203226156
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
Maar ook daar is Linda vermoedelijk grotendeels afhankelijk van wat hij haar precies op de mouw speldde. En wat haar broer wist en vertelde.
Ja, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze bij een man blijft die vrouwen lastigviel/valt, terwijl ze zelf een publiek figuur is die juíst dat soort thema’s bespreekbaar maakt in een blad. Bij een vreemdgaande partner kan ik mij dat nog wel voorstellen, maar een man die andere vrouwen lastigvalt?
pi_203226189
Was Galjaard niet in die tijd de zenderbaas van rtl4??? later is hij een dj duo begonnen met ronald molendijk die ook weer goed bevriend is met jeroen rietbergen.
speak only if it improves the silence.
  zondag 16 januari 2022 @ 19:46:17 #59
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203226203
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Ja, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze bij een man blijft die vrouwen lastigviel/valt, terwijl ze zelf een publiek figuur is die juíst dat soort thema’s bespreekbaar maakt in een blad. Bij een vreemdgaande partner kan ik mij dat nog wel voorstellen, maar een man die andere vrouwen lastigvalt?
Vermoedelijk ook wel einde verhaal nu. Volgens mij was ie sowieso al een uit de hand gelopen rebound, mooi excuus voor een fris nieuw avontuur. Linda kan heus wel wat beters krijgen waarmee ze wel vol liefde en vertrouwen oud mee kan worden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203226215
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef TjjWester het volgende:
Was Galjaard niet in die tijd de zenderbaas van rtl4??? later is hij een dj duo begonnen met ronald molendijk die ook weer goed bevriend is met jeroen rietbergen.
Hij is wel vrij recent nog zenderbaas geweest idd. Maar ik weet niet of The Voice toen ook al bij RTL werd uitgezonden?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 16 januari 2022 @ 19:47:35 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203226224
Waar het op neerkomt is dat Jeroen het imperium van John de Mol heeft kunnen slopen met het effectueren van zijn perverse machtsverlangens. En John de Mol heeft voortijdig geen juiste beslissing kunnen maken (Jeroen eruit trappen) omdat het om de partner van zijn zus ging.

De rest van de berichtgeving is allemaal meer voor de vorm.

Verkeerde beslissing dus van John.
pi_203226228
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Hij is wel vrij recent nog zenderbaas geweest idd. Maar ik weet niet of The Voice toen ook al bij RTL werd uitgezonden?
The voice is altijd bij rtl te zien geweest.
speak only if it improves the silence.
pi_203226259
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Hij is wel vrij recent nog zenderbaas geweest idd. Maar ik weet niet of The Voice toen ook al bij RTL werd uitgezonden?
Vanaf november 2011 was Galjaard Programmadirecteur RTL Nederland. In 2016 was Galjaard te zien in het programma The Roast of Gordon. In februari 2018 is Galjaard gestopt als programmadirecteur bij RTL. In januari 2019 is Galjaard als strategisch adviseur aan de slag gegaan bij Talpa. Galjaard gaat drie dagen per week voor De Mol werken, de rest van zijn tijd steekt hij in zijn eigen bedrijf.

Wiki
  zondag 16 januari 2022 @ 19:51:00 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203226298
Kennen we deze al :?

Anouk stopt als coach bij The Voice of Holland: ‘Het is een corrupte bende’

Anouk houdt het voor gezien als coach bij The Voice of Holland. Dat laat de zangeres vandaag weten via Instagram. Aanleiding om te stoppen zijn de aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik.

quote:
,,Na een aantal statements te hebben gezien van Jeroen Rietbergen, en ook na een paar telefoontjes die ik heb gepleegd met bepaalde mensen, weet ik wel genoeg”, aldus Anouk.
In een video die de zangeres vandaag op Instagram plaatst, vertelt ze bewust nog niets te hebben gezegd over de aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik aan het adres van meerdere personen binnen The Voice of Holland. ,,Ik wilde eigenlijk de aflevering van BOOS afwachten, aankomende donderdag. Maar na een aantal statements te hebben gezien, van onder andere Jeroen Rietbergen, en ook na een aantal telefoontjes die ik heb gepleegd met bepaalde mensen, weet ik wel genoeg.”

Daarom heeft Anouk besloten te vertrekken bij het zangprogramma. ,,Het is gewoon een corrupte bende. Ik wil niet werken op een plek waar jarenlang een aantal mannen misbruik heeft gemaakt van hun positie en waar er bewust voor is gekozen om het stil te houden en de andere kant op te kijken. Dat kan echt niet. Dan heb je een structureel probleem. Dat is niet waar ik zit. Daar wil ik geen onderdeel van zijn”, legt ze uit.

De 46-jarige Haagse sluit haar video af met de boodschap ‘niet meer terug te komen bij The Voice of Holland’. ,,Dat was het.”

https://www.ad.nl/dossier(...)upte-bende~ac96fc98/

Sow koekoek :D
  zondag 16 januari 2022 @ 19:51:35 #65
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203226314
.

[ Bericht 53% gewijzigd door Tengano op 16-01-2022 19:52:44 ]
pi_203226338
quote:
6s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kennen we deze al :?

Anouk stopt als coach bij The Voice of Holland: ‘Het is een corrupte bende’

Anouk houdt het voor gezien als coach bij The Voice of Holland. Dat laat de zangeres vandaag weten via Instagram. Aanleiding om te stoppen zijn de aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik.
[..]
In een video die de zangeres vandaag op Instagram plaatst, vertelt ze bewust nog niets te hebben gezegd over de aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik aan het adres van meerdere personen binnen The Voice of Holland. ,,Ik wilde eigenlijk de aflevering van BOOS afwachten, aankomende donderdag. Maar na een aantal statements te hebben gezien, van onder andere Jeroen Rietbergen, en ook na een aantal telefoontjes die ik heb gepleegd met bepaalde mensen, weet ik wel genoeg.”

Daarom heeft Anouk besloten te vertrekken bij het zangprogramma. ,,Het is gewoon een corrupte bende. Ik wil niet werken op een plek waar jarenlang een aantal mannen misbruik heeft gemaakt van hun positie en waar er bewust voor is gekozen om het stil te houden en de andere kant op te kijken. Dat kan echt niet. Dan heb je een structureel probleem. Dat is niet waar ik zit. Daar wil ik geen onderdeel van zijn”, legt ze uit.

De 46-jarige Haagse sluit haar video af met de boodschap ‘niet meer terug te komen bij The Voice of Holland’. ,,Dat was het.”

https://www.ad.nl/dossier(...)upte-bende~ac96fc98/

Sow koekoek :D
Hetzelfde dat VI elke 4 jaar zeggen dat ze er echt mee gaan stoppen.

Ze is er openlijk over dat alleen geld haar boeit, ze heeft nul interesse in het programma of haar kandidaten. tonnetje erop en ze zit er weer.
speak only if it improves the silence.
pi_203226382
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Hetzelfde dat VI elke 4 jaar zeggen dat ze er echt mee gaan stoppen.

Ze is er openlijk over dat alleen geld haar boeit, ze heeft nul interesse in het programma of haar kandidaten. tonnetje erop en ze zit er weer.
No way.
  Tettenkoning zondag 16 januari 2022 @ 19:55:22 #68
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203226405
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef TjjWester het volgende:
Was Galjaard niet in die tijd de zenderbaas van rtl4??? later is hij een dj duo begonnen met ronald molendijk die ook weer goed bevriend is met jeroen rietbergen.
Jeroen was het DJ-maatje van Ronald. Zie bv:
quote:
In 2003 produceerde hij met Ronald Molendijk de hit Reset Your Brain. Rietbergen was samen met Molendijk de twee achter de danceact Soulvation.
https://www.nu.nl/metoo/6(...)oice-of-holland.html
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zondag 16 januari 2022 @ 19:57:47 #69
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203226451
Nu ook nieuws in Hollywood :D

‘The Voice of Holland’ Suspended From Dutch TV Amid Sexual Misconduct Allegations

https://www.hollywoodrepo(...)sconduct-1235075918/

When the shit hits the fan _O- _O- _O-
pi_203226482
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:54 schreef vencodark het volgende:

[..]
No way.
College tour 2014

Zie Instagram van Yvonne voor het stukje.
  zondag 16 januari 2022 @ 20:15:21 #71
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203226831
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:47 schreef Tengano het volgende:
Waar het op neerkomt is dat Jeroen het imperium van John de Mol heeft kunnen slopen met het effectueren van zijn perverse machtsverlangens. En John de Mol heeft voortijdig geen juiste beslissing kunnen maken (Jeroen eruit trappen) omdat het om de partner van zijn zus ging.

De rest van de berichtgeving is allemaal meer voor de vorm.

Verkeerde beslissing dus van John.
Achteraf gezien had John beter zijn zus kunnen aanraden een wat geschiktere partner te zoeken..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203226925
quote:
6s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu ook nieuws in Hollywood :D

‘The Voice of Holland’ Suspended From Dutch TV Amid Sexual Misconduct Allegations

https://www.hollywoodrepo(...)sconduct-1235075918/

When the shit hits the fan _O- _O- _O-
Nou die kunnen Jeroen en Linda in de zak steken, wereldwijd bekend als smeerlap en partner.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 16 januari 2022 @ 20:21:21 #73
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203226950
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:15 schreef Perrin het volgende:
Achteraf gezien had John beter zijn zus kunnen aanraden een wat geschiktere partner te zoeken..
Volgens mij zijn dat soort dingen niet zo goed te sturen. Ik ken de historie niet van die twee, maar ik denk dat Jeroen Linda letterlijk veroverd heeft en Linda wilde graag in het sprookje geloven wss. Die Jeroen is gewoon fout volk en die maken alleen maar slachtoffers. Ik vond net nog een plaatje waarmee ik een beetje kan duiden wat ik bedoelde toen ik zei dat Linda's reactie tot nu toe een soort overlevingsreactie is.


quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef Tengano het volgende:
Ik vraag me wel af ik hoeverre het hypocrisie is. Ik kan me ook voorstellen dat ze zichzelf voor de gek houdt, omdat het onder ogen zien van de werkelijkheid gewoon te pijnlijk voelt. Iedereen voelt toch ook wel dat haar overdreven vrolijkheid en lach ook niet echt is toch. Die heeft iig genoeg om weg te lachen.

#masker


[ Bericht 10% gewijzigd door Tengano op 16-01-2022 20:33:54 ]
pi_203226987
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:21 schreef Tengano het volgende:

[..]
Volgens mij zijn dat soort dingen niet zo goed te sturen. Ik ken de historie niet van die twee, maar ik denk dat Jeroen Linda letterlijk veroverd heeft en Linda wilde graag in het sprookje geloven wss. Die Jeroen is gewoon fout volk en die maken alleen maar slachtoffers. Ik vond net nog een plaatje waarmee ik een beetje kon duiden wat ik bedoelde toen ik zei dat Linda's reactie tot nu toe een soort overlevingsreactie is.

[ afbeelding ]
En daarna zeg je heel gelukkig met elkaar te zijn, maar dat de liefde een andere vorm heeft gekregen.
Net zoals Leontien.
pi_203227006
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:22 schreef quirina het volgende:

[..]
En daarna zeg je heel gelukkig met elkaar te zijn, maar dat de liefde een andere vorm heeft gekregen.
Net zoals Leontien.
De verhousing van inkomen ligt alleen net andersom bij deze twee zal dat nog wat uitmaken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')