SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
mja soms nu met stiefmonster wel erger ja . Denk dat eenzaamheid is nooit een positief gevoel is tochquote:Op zondag 16 januari 2022 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zat vooral aan jou te denken, vind je dat erg?
Somsquote:Op zondag 16 januari 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Wie hier voelt zich wel eens eenzaam?
Ja dat is wel kut ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja soms nu met stiefmonster wel erger ja . Denk dat eenzaamheid is nooit een positief gevoel is toch
nou ja regel toch niet zoveel?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:26 schreef UitStraling het volgende:
Nou kweenie hoor maar ik vind balletje wel een heel erg sterk iemand in eentje hoe ze de shit regelt, respect hoor en respect van mij krijg je niet zo snel op dat gebied.
Jawel joh, ik proef iets sterks.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja regel toch niet zoveel?
tis niet alsof ik kinderen moet opvoeden :p
Nee niet echt eigenlijkquote:Op zondag 16 januari 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Wie hier voelt zich wel eens eenzaam?
nah minimaal hoor :pquote:Op zondag 16 januari 2022 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, ik proef iets sterks.
Je kunt het nalezen in het antecedentenonderzoek rondom zijn aanmelding. Vorige relaties; vorige werkgevers; foto's van middelbare school etc.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je wel eens met zijn tweetjes geweest?
Als in een serieuze relatie met samenwonen en zulks? Neequote:Op zondag 16 januari 2022 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je wel eens met zijn tweetjes geweest?
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt het nalezen in het antecedentenonderzoek rondom zijn aanmelding. Vorige relaties; vorige werkgevers; foto's van middelbare school etc.
Geen idee. Kom net binnen wandelen hierquote:
Die foto's van de middelbare school zou je niet laten zienquote:Op zondag 16 januari 2022 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt het nalezen in het antecedentenonderzoek rondom zijn aanmelding. Vorige relaties; vorige werkgevers; foto's van middelbare school etc.
Niet aan ballie; maar heb ik wel gezien. Je leek best wel op Nick Carter van de backstreet boys qua kapsel.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die foto's van de middelbare school zou je niet laten zien
Ja dat ook nog eens en dan denk ik dat je het goed doetquote:Op zondag 16 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
ik vindhet vaak jammer dat ik geen gewone familie heb zoals veel andere mensen
Mwah. Liever goede vrienden waar ik op aan kan dan verplichte familie waar je mee opgescheept zitquote:Op zondag 16 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
Als in: je hebt alleen rare familie?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
ja tuurlijk wel maar dat is als jedan moet kiezen. Maar er zijn ook situaties waar je beide gewoon hebt.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah. Liever goede vrienden waar ik op aan kan dan verplichte familie waar je mee opgescheept zit
Mijn blonde scheidingquote:Op zondag 16 januari 2022 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet aan ballie; maar heb ik wel gezien. Je leek best wel op Nick Carter van de backstreet boys qua kapsel.
Ik denk dat geen enkele familie gewoon is. De laatste jaren sta ik weer wat dichter bij mijn ouders, maar het is ook echt een stuk minder geweest. Het contact is nog steeds vrij oppervlakkig, maar het zijn wel de liefste en meest behulpzame mensen die ik ken.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
nou ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als in: je hebt alleen rare familie?
Heb ik ook niet 'zoals het hoort'quote:Op zondag 16 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
WTF? Die selectieprocedure is al aardig op dreef.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet aan ballie; maar heb ik wel gezien. Je leek best wel op Nick Carter van de backstreet boys qua kapsel.
nou ja daarbegon het gezeik natuurlijk alquote:Op zondag 16 januari 2022 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele familie gewoon is. De laatste jaren sta ik weer wat dichter bij mijn ouders, maar het is ook echt een stuk minder geweest. Het contact is nog steeds vrij oppervlakkig, maar het zijn wel de liefste en meest behulpzame mensen die ik ken.
Denk dat hoe je in je jeugd "ondersteund" wordt best veel naar je toekomst toe bepaald.
Nee maar als je totaal niets hebt om te spiegelen, dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele familie gewoon is. De laatste jaren sta ik weer wat dichter bij mijn ouders, maar het is ook echt een stuk minder geweest. Het contact is nog steeds vrij oppervlakkig, maar het zijn wel de liefste en meest behulpzame mensen die ik ken.
Denk dat hoe je in je jeugd "ondersteund" wordt best veel naar je toekomst toe bepaald.
awwwwquote:Op zondag 16 januari 2022 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar als je totaal niets hebt om te spiegelen, dat bedoel ik eigenlijk.
Daarom houd ik ook van balletje eigenlijk.
ik heb pas "recentelijk" zulke momenten echt gehad..quote:Op zondag 16 januari 2022 18:33 schreef Goitske het volgende:
Ik denk dat iedereen wel momenten in zijn/haar leven zich eenzaam voelt en je kunt je ook eenzaam voelen al lijk je alles te hebben voor de buitenwereld
Ik denk dat als je echt families beter leert kennen dat je wel ziet dat elke familie wel plus en min punten heeft... Sommigen meer min dan plusquote:Op zondag 16 januari 2022 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik ook niet 'zoals het hoort'
Maarja: wat je niet kent kan je ook niet missen denk ik dan maar..
Omdat het een soort verstikkende/beschermende mantel der liefde is af en toe; zonder echt te praten waar het om gaat. Heeft ook wel een belangrijke externe factor gehad, dus neem het ze ook niet kwalijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja daarbegon het gezeik natuurlijk al![]()
maar als jouw ouders de liefste mensen zijn waarom ishet contact dan oppervlakkig?
Elk huisje heeft z'n kruisjequote:Op zondag 16 januari 2022 18:37 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik denk dat als je echt families beter leert kennen dat je wel ziet dat elke familie wel plus en min punten heeft... Sommigen meer min dan plus
Klankborden of je wel op de goede weg bent.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwww
Maar wat bedoel je met spiegelen?
nou ja had ik mijn vader welquote:Op zondag 16 januari 2022 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klankborden of je wel op de goede weg bent.
Ik in m'n jeugd al en paar jaar terug ook wel momenten gehadquote:Op zondag 16 januari 2022 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb pas "recentelijk" zulke momenten echt gehad..
daarvoor er nooit echt last van gehad vziw.
Ja maar nu al een hele tijd niet meer en dan denk ik toch heel voorzichtig dat je hem tot eer strekt?quote:
Begrijp het dikgedrukte niet?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar nu al een hele tijd niet meer en dan denk ik toch heel voorzichtig dat je hem tot eer strekt?
Dat zie ik er een beetje in.
Precies en de ene heeft een grotere dan de andere maar hoe groot het is zegt niks over de impact als jou als persoon.quote:
Eens hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar nu al een hele tijd niet meer en dan denk ik toch heel voorzichtig dat je hem tot eer strekt?
Dat zie ik er een beetje in.
Iedereen heeft denk ik wel gekkies in de familie, heb een tante die zo'n puur natuur geval is en alles bio wil en weet ik wat. Heb er ook eentje die volgens mij nog nooit hier in het dorp geweest is omdat die geen auto wilde en alleen maar op de fiets overal naartoe ging. En een oom die met een diehard wappie nu een relatie had (type antivax en koffiedrinken), die heeft zich ook niet laten vaccineren en heeft laatst aan het zuurstof gelegen na een besmetting. En zo zullen er nog wel wat zijnquote:Op zondag 16 januari 2022 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Al heb ik enorm lieve ouders (gehad) die er altijd voor mij zijn geweestMaar de rest van de familie is knettergek.
nou denk dat die toch erg graag had gewild dat ik een studie had gedaanquote:Op zondag 16 januari 2022 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je leeft zoals hij wel erg lekker voor zijn dochter had gewild.
Mja, ik heb een heel kleine familie. Van mijn pa’s kant is er niemand meer behalve oma. En aan mijn moeders kant zijn het allemaal doortrapte, egoïstische griezels.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen heeft denk ik wel gekkies in de familie, heb een tante die zo'n puur natuur geval is en alles bio wil en weet ik wat. Heb er ook eentje die volgens mij nog nooit hier in het dorp geweest is omdat die geen auto wilde en alleen maar op de fiets overal naartoe ging. En een oom die met een diehard wappie nu een relatie had (type antivax en koffiedrinken), die heeft zich ook niet laten vaccineren en heeft laatst aan het zuurstof gelegen na een besmetting. En zo zullen er nog wel wat zijn
Ja maar goed dat had zomaar kunnen zijn maar daar was het even de tijdspanne niet voorquote:Op zondag 16 januari 2022 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk dat die toch erg graag had gewild dat ik een studie had gedaan
Maar hij was vast trots geweest als hij zou weten hoe je je huisje had laten verbouwen en dat nu gaat verhuren. Dat heb je allemaal zelf uitgespit en geregeld. Ik denk dat je in dat opzicht ook wel op hem lijkt, toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk dat die toch erg graag had gewild dat ik een studie had gedaan
nou ja weet ik niet. zie dat niet als iets wat ik heb bereikt maar juist als iets wat ik in mijn schoot heb geworpen heb gekregen zonder daar iets voor te doen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar hij was vast trots geweest als hij zou weten hoe je je huisje had laten verbouwen en dat nu gaat verhuren. Dat heb je allemaal zelf uitgespit en geregeld. Ik denk dat je in dat opzicht ook wel op hem lijkt, toch?
Het huis wel.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja weet ik niet. zie dat niet als iets wat ik heb bereikt maar juist als iets wat ik in mijn schoot heb geworpen heb gekregen zonder daar iets voor te doen.
ja nou ja weet niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het huis wel.Maar de rest heb je toch echt zelf gedaan
Studie of niet je bent een mooi gek mens met het hart op de juiste plek en daar kan geen universitaire studie tegenop en dat lijkt me als vader meer dan genoeg, dan heb je het als vader meer dan goed gedaan hoor ook al had je als vader nog wat langer willen leven om een overbezorgd oogje te houden op die beige ruftende springkikker.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja weet ik niet. zie dat niet als iets wat ik heb bereikt maar juist als iets wat ik in mijn schoot heb geworpen heb gekregen zonder daar iets voor te doen.
awwwwquote:Op zondag 16 januari 2022 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Studie of niet je bent een mooi gek mens met het hart op de juiste plek en daar kan geen universitaire studie tegenop en dat lijkt me als vader meer dan genoeg, dan heb je het als vader meer dan goed gedaan hoor ook al had je als vader nog wat langer willen leven om een overbezorgd oogje te houden op die beige ruftende springkikker.
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ruik naar walmende aardappelschijfjes
Mja, er moet sushi op de plank komenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk overigens dat hij het verhuren een heel slecht idee zou vinden
Precies.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, er moet sushi op de plank komen
jaquote:Op zondag 16 januari 2022 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is eenmalig en nooit meer hè.
Bewaar nog maar wat voor intakegesprek van Ballie voor haar date.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is eenmalig en nooit meer hè.
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen op FOK! dansen een Haagse snack en een Bossche paradijsvogel een verbale tango
nee joh dat deed die nietquote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap precies waarom je vader kroegen langs reed om te kijken waar je was, jij niet?
Gewoon meteen kijken of ze niet in Led Light District te vinden was.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap precies waarom je vader kroegen langs reed om te kijken waar je was, jij niet?
hij maakte zich daar over geloof ik niet zo snel drukquote:Op zondag 16 januari 2022 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat wel doen maar ik ben ook een ouderwetse bal
Elke avond even aanbellen bij Badr en vragen of je de slaapkamer mag checken.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon meteen kijken of ze niet in Led Light District te vinden was.
Omdat jij soms zo akelig verstandig kunt zijnquote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij maakte zich daar over geloof ik niet zo snel druk
mijn tante had hier een handje van.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke avond even aanbellen bij Badr en vragen of je de slaapkamer mag checken.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij soms zo akelig verstandig kunt zijn
Ali B?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn tante had hier een handje van.
Die kwam een keer langs toen mijn ex bij mij was. En ze wist niet van hem af. Dus ze zag hem, weer weg gegaan en toen heeft ze mijn vader op zijn werk gebeld en gevraagd of hij wel wist dat zijn dochter met een marokkaan in bed lag
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kwam een keer langs toen mijn ex bij mij was. En ze wist niet van hem af. Dus ze zag hem, weer weg gegaan en toen heeft ze mijn vader op zijn werk gebeld en gevraagd of hij wel wist dat zijn dochter met een marokkaan in bed lag
Rustig Fles, komt goed.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Uw heeft een bericht van RDW
Logt in. Ga naar mijn overheid
Logt in
Ga naar digiD
Logt in
Gaan naar uw berichten
Logt in
Bericht uw APK verloopt zie bijlage
Logt in
PDF brief met vervaldatum APK
Kan dat niet in een mail met pdf godver
Deed jij dat?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Makkelijker kunnen we het wel maken. Maar waarom zouden wequote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Logt in
Ga naar digiD
Logt in
Gaan naar uw berichten
Logt in
Logt in
Vind het wel grappig, want je tante heeft zelf Egyptische roots, toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat is gewoon geschift gedrag natuurlijk.
Dit klopt ook weer als je wat verder op de voortplantigsladder bent, zo blijf je bezig, kun je jezelf ook nog eens bezig houden met het liefdesleven van nakomelingen maar ik heb daar zo weinig zin in joh, ik snap mijn eigen liefdesleven al niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:57 schreef Goitske het volgende:
En weet je je kunt nog zulke leuke familie hebben dan kan je broer/zus/vader/moeder/kind met een partner thuis komen dat je denkt wtf... Hoe ben je daar nou weer aan gekomen en hoe kom ik daar van af
ja maar zwaar in de ontkenning. Had ik het laatst nog met haar over hoe ze neerkan kijken op bv marokkanen of mensen met dezelfde huidskleur en dat zij er ook gewoon 1 van isquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het wel grappig, want je tante heeft zelf Egyptische roots, toch?
Relaxte halve mummie die Barracuda.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij maakte zich daar over geloof ik niet zo snel druk
Weet je wat ik net tegenkwam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zwaar in de ontkenning. Had ik het laatst nog met haar over hoe ze neerkan kijken op bv marokkanen of mensen met dezelfde huidskleur en dat zij er ook gewoon 1 van is
Maar ziet ze toch anders
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat ik net tegenkwam?Is dat de "bagage" van Bitterbal uit haar vorige relatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Weet je wat ik net tegenkwam?Ik vind de planken vloer mooier dan de kofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vieze racisten allemaal dat.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hilarisch. Maar eigenlijk kijkt ze gewoon neer op aso’s, ongeacht de huidskleur misschien?
[..]
Weet je wat ik net tegenkwam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot nu toe denk ik als de jongens later maar gelukkig zijn ongeacht met wie ze thuis komenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klopt ook weer als je wat verder op de voortplantigsladder bent, zo blijf je bezig, kun je jezelf ook nog eens bezig houden met het liefdesleven van nakomelingen maar ik heb daar zo weinig zin in joh, ik snap mijn eigen liefdesleven al niet.
Nee ze is echt onwijs bekrompen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hilarisch. Maar eigenlijk kijkt ze gewoon neer op aso’s, ongeacht de huidskleur misschien?
Ja ben nog steeds blij met dat vloertjequote:Op zondag 16 januari 2022 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de planken vloer mooier dan de koffer
Oké, misplaatste kak dus. Dit is tante Fleur hè?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze is echt onwijs bekrompen.
Ze kijkt altijd naar of de familie geld heeft en heeft gestudeert en dat moet ze dan ook n elke zin benoemen dat iemand bv chirurg of bankier is.
Mijn beste vriendin van vroeger waar geen kwaad whatsoever in zat of bij haar ouders was niks want moeder werkte in een bakkerij en de vader als vuilnsmanVond ze helemaal niks. Niet geschikt voor mij om mee om te gaan.
Had een ander kleur koffer gekozenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben nog steeds blij met dat vloertjeEn de koffer ook
jaquote:Op zondag 16 januari 2022 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, misplaatste kak dus. Dit is tante Fleur hè?
Wel eens in de VS geweest?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken serieus geen racistischer volk dan Egyptenaren of het moeten Japanners of Pruisen zijn.
Hyacinth Bucketbalquote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaze begon laatst weer over iemand dus ik vroeg het met die persoon ging en gaf ze als antwoord dat het een chirurg is.. Dus ik zo van nee ik vraag hoe het met hem gaat, niet wat zijn beroep is.
Compleet gestoord maar goed
Zwitsers en Oostenrijkers zijn ook niet zo happig op andere rassen. Beetje bergvolk-eigen. Die kijken niet verder dan hun eigen dal.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken serieus geen racistischer volk dan Egyptenaren of het moeten Japanners of Pruisen zijn.
nee want onveiligquote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Logt in
Ga naar digiD
Logt in
Gaan naar uw berichten
Logt in
Logt in
Als ik nog langer had getwijfeld dan had ik waarschijnlijk nooit meer de mogelijkheid gehad om hier te postenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had een ander kleur koffer gekozen
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik nog langer had getwijfeld dan had ik waarschijnlijk nooit meer de mogelijkheid gehad om hier te posten
Chinezen schijnen er ook wel wat van te kunnenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik nog langer had getwijfeld dan had ik waarschijnlijk nooit meer de mogelijkheid gehad om hier te posten
"doe je het veilig?" ja? mooiquote:Op zondag 16 januari 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
maar mijn vader was niet onder de indruk van haar belletje.
Die dacht ik flink op mijn kop zou krijgen![]()
Dat is niet gestoord, ze is gewoon gefocust op een goede komaf, snap ik wel een beetje.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaze begon laatst weer over iemand dus ik vroeg het met die persoon ging en gaf ze als antwoord dat het een chirurg is.. Dus ik zo van nee ik vraag hoe het met hem gaat, niet wat zijn beroep is.
Compleet gestoord maar goed
En Zwitsers, die hebben dat nog erger?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwitsers en Oostenrijkers zijn ook niet zo happig op andere rassen. Beetje bergvolk-eigen. Die kijken niet verder dan hun eigen dal.
Hierom ben je dus aangenomenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Makkelijker kunnen we het wel maken. Maar waarom zouden we
nou ja het speelt overal. Overal is lichter beter als donker. In Suriname op vakantie maakte we het ook mee.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat rare tintje kijken in Egypte is wel opmerkelijk hoor
oh nee gewoon gevraagd wie dat dan is. ik gezegd mijn vriend. hij zo oke leuk. moeten we maar een keer ontmoetenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
"doe je het veilig?" ja? mooi
zoiets? of dat nog niet eens
het is een fucking noord afrikaan die haar hele leven in de horeca heeft gewerktquote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is niet gestoord, ze is gewoon gefocust op een goede komaf, snap ik wel een beetje.
m.i. is dat toch ook helemaal niet boeiend om naar te vragen bij iemand anders zijn/haar relatie...quote:Op zondag 16 januari 2022 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee gewoon gevraagd wie dat dan is. ik gezegd mijn vriend. hij zo oke leuk. moeten we maar een keer ontmoeten
Mijn vader heeft nooit iets slechts gezegd over iemands afkomst of huidskleur
Nou ja, die hebben wel allerlei wetten om mensen buiten te houdenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Zwitsers, die hebben dat nog erger?
Uh Chinezen en Arabieren?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef UitStraling het volgende:
nou ja voor veel mensen dus welquote:Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
m.i. is dat toch ook helemaal niet boeiend om naar te vragen bij iemand anders zijn/haar relatie...
Ik pas me snel aanquote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hierom ben je dus aangenomen
Ja opvallend is dat joh, racisme is echt niet wit tegen zwart maar juist ik ben wat minder zwart ten opzichte van jou.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het speelt overal. Overal is lichter beter als donker. In Suriname op vakantie maakte we het ook mee.
Ik begrijp het niet. Zoals mijn tante dus praat over over bv noord afrikanen zo praten mensen ook over haar. En als je dat dan weet dan doe je daar toch niet aan mee denk ik
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef bitterbal het volgende:
goede kom af. alsof je tot het koningshuis behoort ofzo
Ik heb een Surinaams-Hindoestaanse collega die letterlijk heeft gezegd dat hij niks moet hebben van die “domme Surinaamse negers”.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja opvallend is dat joh, racisme is echt niet wit tegen zwart maar juist ik ben wat minder zwart ten opzichte van jou.
Ja dat bedoel ik. Zelf in relatieve armoede geleefd en beter willen/opzien tegen mensen. Das toch niet gestoord?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is een fucking noord afrikaan die haar hele leven in de horeca heeft gewerkt
Nou ja is toch niet onbelangrijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef bitterbal het volgende:
goede kom af. alsof je tot het koningshuis behoort ofzo
mja echt sneu. En die zelfde wat minder zwart die neerkijkt op iemand die donkerder is loopt zelf ook tegen dezelfde vooroordelen aanquote:Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja opvallend is dat joh, racisme is echt niet wit tegen zwart maar juist ik ben wat minder zwart ten opzichte van jou.
Ja bizar, tintjes onderlig, wtf is dat dan.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een Surinaams-Hindoestaanse collega die letterlijk heeft gezegd dat hij niks moet hebben van die “domme Surinaamse negers”.
Ehm oké
"Het is waarschijnlijk wederzijds."quote:Op zondag 16 januari 2022 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een Surinaams-Hindoestaanse collega die letterlijk heeft gezegd dat hij niks moet hebben van die “domme Surinaamse negers”.
Ehm oké
Ja, zo probeer ik er ook wel naar te kijkenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind racisme altijd zo'n verspilling van tijd en energie, of ik iemand een paardenlul vind of niet heeft met de persoonlijkheid te maken, niet wat voor tintje ze hebben.
don't judge a horse dick by its foreskinquote:Op zondag 16 januari 2022 19:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind racisme altijd zo'n verspilling van tijd en energie, of ik iemand een paardenlul vind of niet heeft met de persoonlijkheid te maken, niet wat voor tintje ze hebben.
Ja vind ik wel. Het is zo bekrompen allemaal.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Zelf in relatieve armoede geleefd en beter willen/opzien tegen mensen. Das toch niet gestoord?
ja maar dat is zij nietquote:Op zondag 16 januari 2022 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja is toch niet onbelangrijk.
Als jij en je partner allebei universitair opgeleid zijn, goede baan hebben etc. zie je je kind liever niet met een Priscilla of een Jayden thuiskomen.
Op wat dan wel?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
don't judge a horse dick by its foreskin
Is dat een kanaal van de vrienden van de pvv ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
Wat jullie allemaal zeggen is niet waar, want op tv wordt mij altijd verteld dat alleen blanken racistisch kunnen zijn
Dit zouden blanken nooit doen neequote:Op zondag 16 januari 2022 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Het is zo bekrompen allemaal.
En mijn vader zo bellen en hem een standje willen geven is wel gestoord ja
Ik niet hoor, ik ben heel normaalquote:Op zondag 16 januari 2022 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen heeft wel een paar rare ideeën.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zouden blanken nooit doen nee
Neen zijn meestal woke liberal white women.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat een kanaal van de vrienden van de pvv ofzo?
Ik zou met heel veel plezier aan het begin begin van je beige rug naar de overgang naar je beige bil likken dus ik ben geen racistquote:Op zondag 16 januari 2022 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja echt sneu. En die zelfde wat minder zwart die neerkijkt op iemand die donkerder is loopt zelf ook tegen dezelfde vooroordelen aan![]()
laatst zag ik een programma over creolen en hindoestanen dat in de hindoestaanse gemeenschap het ook belangrijk is dat je een lichte huidskler hebt. En dat donkere hindoestanen als lelijk worden gezien
echt man man man
Die vriendin in thailand stuurde 2 jaar terug een foto naar haar moeder in bangkok. Werd ze gebeld dat ze whiteningcreme moest gaan kopen want ze was te donker en zou zo nooit een man vinden
Are you a horsefokker?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
don't judge a horse dick by its foreskin
moet je niet naar kijken johquote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen zijn meestal woke liberal white women.
Dit zijn nou net de opmerkingen die Ali B de das om doen hè?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou met heel veel plezier aan het begin begin van je beige rug naar de overgang naar je beige bil likken dus ik ben geen racist
Als je geen racist was dan zou je ook niet zo nadrukkelijk haar huidskleur moeten benoemenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou met heel veel plezier aan het begin begin van je beige rug naar de overgang naar je beige bil likken dus ik ben geen racist
Zat toch wel een biefstukje onder die paddo’s?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:24 schreef bitterbal het volgende:
nou goed en kreeg ik dus later vrienden die op de denneweg woonden. Dure straat in den haag.
Nou daar was ze zeer van onder de indruk. Allemaal zeer goede nette mensen blabla
Nou ja die ouders waren kunstenaar, we zaten daar aan de paddo's en er was regelmatig geen geld voor eten
maar ze woonden op de dennenweg, allemaal op stand
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je geen racist was dan zou je ook niet zo nadrukkelijk haar huidskleur moeten benoemen
nee soms was erniet eens ontbijt in huisquote:Op zondag 16 januari 2022 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat toch wel een biefstukje onder die paddo’s?
Waren dat dan van armoedzaaiers?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee soms was erniet eens ontbijt in huis
door wie?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik krijg het als een gans met een trechter door mijn strot geduwd
beter dan conservatieve bijbelzwaaiersquote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen zijn meestal woke liberal white women.
Kunstenaars.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waren dat dan van armoedzaaiers?
Jawel want dat mag je een biefstukje ook zeggen in een restaurant.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je geen racist was dan zou je ook niet zo nadrukkelijk haar huidskleur moeten benoemen
Godverdomme je zorgt toch voor eten voor je kinderen?quote:
Met een beetje fantasie zijn brekkies net Nib-its.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken iemand die is opgegroeid in 't Gooi en als kind soms kattenvoer vrat omdat er geen geld meer was voor boodschappen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godverdomme je zorgt toch voor eten voor je kinderen?
Heb al een hekel aan die halve kunstenaars.
Dan zeg je toch ook niet 'ik wil alleen een biefstuk van een witte koe en niet van zo'n bruine'quote:Op zondag 16 januari 2022 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want dat mag je een biefstukje ook zeggen in een restaurant.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beter dan conservatieve bijbelzwaaiers
Of zo'n lekker zakje geleivoerquote:Op zondag 16 januari 2022 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie zijn brekkies net Nib-its.
Milkakoe.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zeg je toch ook niet 'ik wil alleen een biefstuk van een witte koe en niet van zo'n bruine'
Beste biefstukquote:
En wie zegt dat die Priscilla of Jayden niet hoog opgeleid bos of meer in z'n mars heeft dan jij denkt?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja is toch niet onbelangrijk.
Als jij en je partner allebei universitair opgeleid zijn, goede baan hebben etc. zie je je kind liever niet met een Priscilla of een Jayden thuiskomen.
Ja die zijn wel lekker vrij.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ikzelf niet helaas maar ik ben dol op kunstenaarsvrouwen.
Het is dimmyquote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
En wie zegt dat die Priscilla of Jayden niet hoog opgeleid bos of meer in z'n mars heeft dan jij denkt?
Ja schatje wat is erquote:
Daar hebben we conservenblikken voorquote:Op zondag 16 januari 2022 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met het goede behouden.
ah melkunie koeienquote:Op zondag 16 januari 2022 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met het goede behouden.
KOM DAN JONGEN!quote:
Bedoel je kunstenaressen of de vrouwen van kunstenaars?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ikzelf niet helaas maar ik ben dol op kunstenaarsvrouwen.
Wat heb ik aan een vrouw die me verteld ik heb zestienduizend koekjes ingepakt vandaag of zeventien plees schoongemaakt?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die zijn wel lekker vrij.
Je moet er alleen niet aan blijven hangen.
Mwa genetica en opvoeding zegt een hoop.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
En wie zegt dat die Priscilla of Jayden niet hoog opgeleid bos of meer in z'n mars heeft dan jij denkt?
Je hebt ook gewoon hoger opgeleide vrouwen..quote:Op zondag 16 januari 2022 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een vrouw die me verteld ik heb zestienduizend koekjes ingepakt vandaag of zeventien plees schoongemaakt?
ffsquote:Op zondag 16 januari 2022 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa genetica en opvoeding zegt een hoop.
Tuurlijk is het niet alles bepalend.
Dakdekkers hebben het niet slecht.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:36 schreef Goitske het volgende:
Mijn ouders vielen ook over het opleidingsniveau van mijn man. Ik kon en moest beter.
En terwijl ik qua diploma's meer heb, komt hij echt elke maand met een beter salaris thuis
Kapsters zijn nog steeds wel boeiend toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon hoger opgeleide vrouwen..
Heeeel weinig dat wel.
Is gewoon zo. De kans dat twee bovengemiddeld intelligente mensen een bovengemiddeld intelligent kind krijgen is gewoon groter dan dat twee gemiddeld of laagintelligente mensen een bovengemiddeld kind krijgen.quote:
Ik werk voor een arts. Haar vader was vrachtwagen automonteur. Afkomst zegt niet allesquote:Op zondag 16 januari 2022 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa genetica en opvoeding zegt een hoop.
Tuurlijk is het niet alles bepalend.
Vrouwen van mijn generatie zijn gemiddeld hoger opgeleid dan de mannen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon hoger opgeleide vrouwen..
Heeeel weinig dat wel.
Yder sijns door den Voorzienigheyt godes toegewezene standplaatsch in den samenleevinghequote:Op zondag 16 januari 2022 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon zo. De kans dat twee bovengemiddeld intelligente mensen een bovengemiddeld intelligent kind krijgen is gewoon groter dan dat twee gemiddeld of laagintelligente mensen een bovengemiddeld kind krijgen.
Klopt het zegt niet alles.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik werk voor een arts. Haar vader was vrachtwagen automonteur. Afkomst zegt niet alles
Soms krijgen de meest domme mensen hele slimme kinderen en andersom. Soms zijn het ook de kansen in het leven die je hebt gehad of die je hebt moeten laten schieten om welke reden dan ook
Zo raar om dit te lezen maar schiet me maar af hoor.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen van mijn generatie zijn gemiddeld hoger opgeleid dan de mannen.
Stratenmakers en bouwvakkers doen het meestal ook niet slechtquote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dakdekkers hebben het niet slecht.
Altijd veel aandacht voor uiterlijk maar niet de slimsten vaak.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kapsters zijn nog steeds wel boeiend toch?
mja ik denk dat slimme mensen vaak minder interesse hebben in oppervlakkige dingen zoals uiterlijkquote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Altijd veel aandacht voor uiterlijk maar niet de slimsten vaak.
Heeft wat toch, voor een tijdje?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Altijd veel aandacht voor uiterlijk maar niet de slimsten vaak.
Zes keer gelezen deze zin en ik snap hem nog steeds niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ik denk dat slimme mensen vaak minder interesse hebben in oppervlakkige dingen zoals uiterlijk
Vaak zelfs op de universiteit gezeten.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dakdekkers hebben het niet slecht.
nou ik ken hele slimme mensen die echt in het normale leven zo dom zijn! Slim zijn en hoge opleiding staat niet gelijk aan leuk persoon, normaal EQ hebben. Sommigen zijn echt wel wereld vreemdquote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ik denk dat slimme mensen vaak minder interesse hebben in oppervlakkige dingen zoals uiterlijk
Dag dus. Ga liever kijken naar iemand zijn passies en interesses.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:52 schreef Goitske het volgende:
[..]
nou ik ken hele slimme mensen die echt in het normale leven zo dom zijn! Slim zijn en hoge opleiding staat niet gelijk aan leuk persoon, normaal EQ hebben. Sommigen zijn echt wel wereld vreemd
Grappig, ik heb vroeger zeker 7 kapsters gehad als kortstondige relatie. Tot ik me besefte dat ik er nooit echt mee kon praten.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft wat toch, voor een tijdje?
Jezusquote:Op zondag 16 januari 2022 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes keer gelezen deze zin en ik snap hem nog steeds niet.
Ze konden zeker beter scharen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grappig, ik heb vroeger zeker 7 kapsters gehad als kortstondige relatie. Tot ik me besefte dat ik er nooit echt mee kon praten.
Kapster kan ik goed mee praten juist. Scheelt weer een psycholoog.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grappig, ik heb vroeger zeker 7 kapsters gehad als kortstondige relatie. Tot ik me besefte dat ik er nooit echt mee kon praten.
Nee dat hoeft niet. Er zijn veel knappe en intelligente vrouwen. Zo zag ik vanochtend de hoofdeconoom van de ING.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar gaat het heen op vakantie?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kapster kan ik goed mee praten juist. Scheelt weer een psycholoog.
Waar heb je het dan over? Lijkt me niet dat je diepgaande gesprekken hebt.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kapster kan ik goed mee praten juist. Scheelt weer een psycholoog.
Nou ja je kunt een tijdje trekken met de perfecte cheeseburger in je gezicht.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ken genoeg kapsters die echt slimmer zijn dan het beeld wat je schetst. Tuurlijk zitten zat die net de opleiding kunnen halen maar ook genoeg die het zijn gaan doen omdat ze het leuk vinden en eigen salon willen hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar heb je het dan over? Lijkt me niet dat je diepgaande gesprekken hebt.
Ik dacht dat mijn huidige kapster ook slim was.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ken genoeg kapsters die echt slimmer zijn dan het beeld wat je schetst. Tuurlijk zitten zat die net de opleiding kunnen halen maar ook genoeg die het zijn gaan doen omdat ze het leuk vinden en eigen salon willen hebben.
Lekker kortzichtig allemaal
Netzo als alle ICTers zijn autisten
Opleiding zegt ook zo weinig, dat is ook grotendeels afhankelijk van hoe graag iemand naar school gaat. Ik heb met moeite een mbo-opleding afgerond, niet omdat het zo lastig was maar omdat ik na een jaar de docenten dingen moest gaan uitleggen ipv andersom. Dan zakt je motivatie gewoon weg en heb je niet eens zin meer om naar school te gaan. Was al praktisch van school af geschopt maar mocht met tegenzin van bepaalde docenten toch blijven. Daarna kwamen gelukkig de stages en leerde ik tenminste weer eens wat bij en bij beide stages ook direct een baan aangeboden gekregen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:55 schreef Goitske het volgende:
Ik kijk echt niet naar opleiding, baan etc ik kijk naar wat iemand wil in z'n leven, of het een leuk persoon is, die humor heeft, die gezellig is, wat die persoon zijn hobby's en interesses zijn en of die een beetje tegen gas geeft want dat heb ik wel nodig.
En vooral dat je elkaar als gelijkwaardig ziet
Die is wel erg🤣quote:Op zondag 16 januari 2022 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn huidige kapster ook slim was.
Vraagt ze laatst aan me waar Texel ligt en of dat nog nederland was.
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn zus heeft ooit een telefoontje gekregen van een oud stage plek. Hey waar is jou zusje gebleven kan haar niet opsporen meer... We hebben een baan voor haar. Toen ik er stage liep was er geen vacature de eerste die vrij kwam werd mijn zus gebeldsquote:Op zondag 16 januari 2022 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opleiding zegt ook zo weinig, dat is ook grotendeels afhankelijk van hoe graag iemand naar school gaat. Ik heb met moeite een mbo-opleding afgerond, niet omdat het zo lastig was maar omdat ik na een jaar de docenten dingen moest gaan uitleggen ipv andersom. Dan zakt je motivatie gewoon weg en heb je niet eens zin meer om naar school te gaan. Was al praktisch van school af geschopt maar mocht met tegenzin van bepaalde docenten toch blijven. Daarna kwamen gelukkig de stages en leerde ik tenminste weer eens wat bij en bij beide stages ook direct een baan aangeboden gekregen.
Ik heb teveel spruitjes in mijn zak ovengroentequote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Romantiek en liefde mensen, daar gaat het om, en dat je knettergek en kwekgeil op elkaar bent![]()
En dat je raakvlakken hebt, dat je interesses hebt zodat je op lange termijn elkaar interessant vindquote:Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Romantiek en liefde mensen, daar gaat het om, en dat je knettergek en kwekgeil op elkaar bent![]()
Waarom neem je ze dan ook met spruitjesquote:Op zondag 16 januari 2022 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb teveel spruitjes in mijn zak ovengroente
Kutspruitjes ook.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh mijn kapster is ook niet dom. Heeft VWO gedaan. maar daar heb ik toch een wel andere gespreken mee dan met mijn psychquote:Op zondag 16 januari 2022 19:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ken genoeg kapsters die echt slimmer zijn dan het beeld wat je schetst. Tuurlijk zitten zat die net de opleiding kunnen halen maar ook genoeg die het zijn gaan doen omdat ze het leuk vinden en eigen salon willen hebben.
Lekker kortzichtig allemaal
Netzo als alle ICTers zijn autisten
Want daar zit die pompoen inquote:Op zondag 16 januari 2022 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom neem je ze dan ook met spruitjes
Je veilig, sterk en thuis voelen en af en toe zo'n vonkje van geiligheid.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
En dat je raakvlakken hebt, dat je interesses hebt zodat je op lange termijn elkaar interessant vind
Sjongequote:Op zondag 16 januari 2022 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou hoop niet weer hij een psych te belanden vond 1 periode genoeg die lui zitten te graven op plekken waar ik ze niet wil hebben... Daarom zat ik er waarschijnlijk ookquote:Op zondag 16 januari 2022 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh mijn kapster is ook niet dom. Heeft VWO gedaan. maar daar heb ik toch een wel andere gespreken mee dan met mijn psych
Kun je dan niet gewoon beter losse pompoen halenquote:
nou ja spruitjes zijn gezondquote:Op zondag 16 januari 2022 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon beter losse pompoen halen
oh wowquote:Op zondag 16 januari 2022 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
We hadden het net bij de koffie over Michael Jackson, want er was een nummer van hem op de radio. Een van de begeleidsters (begin 20), wist serieus niet dat Michael eigenlijk een donkere huidskleur had. Gezien haar leeftijd snap ik dat wel. anderzijds had ik wel iets van![]()
Ja even lekker gezond doenquote:
Heb ik het toch goed gedaan zijn al 21 1/2 jaar samenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je veilig, sterk en thuis voelen en af en toe zo'n vonkje van geiligheid.
als je alleen de latere videoclips gezien hebt zou je het op basis daarvan ook niet zeggen. Dus vind de reactie niet gek.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
We hadden het net bij de koffie over Michael Jackson, want er was een nummer van hem op de radio. Een van de begeleidsters (begin 20), wist serieus niet dat Michael eigenlijk een donkere huidskleur had. Gezien haar leeftijd snap ik dat wel. anderzijds had ik wel iets van![]()
Nee, klopt. dat bedoelde ik min of meer ook...quote:Op zondag 16 januari 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je alleen de latere videoclips gezien hebt zou je het op basis daarvan ook niet zeggen. Dus vind de reactie niet gek.
Met kinderen kunnen ze vaak wel levellenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou hoop niet weer hij een psych te belanden vond 1 periode genoeg die lui zitten te graven op plekken waar ik ze niet wil hebben... Daarom zat ik er waarschijnlijk ook![]()
De kapster zie ik 1 a 2x per jaar voor mezelf en als ik er voor de jongens zit dan kletst ze wel met hun dus ach
Dat is ook wel een beetje de bedoelingquote:Op zondag 16 januari 2022 20:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou hoop niet weer hij een psych te belanden vond 1 periode genoeg die lui zitten te graven op plekken waar ik ze niet wil hebben... Daarom zat ik er waarschijnlijk ook![]()
O wow, daar ben ik wel een tikje jaloers opquote:Op zondag 16 januari 2022 20:15 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb ik het toch goed gedaan zijn al 21 1/2 jaar samen
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:18 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, zijn de kappers weer open?Of waarom hebben we het over kappers?
omdat ze dom zijnquote:Op zondag 16 januari 2022 20:18 schreef kwiwi het volgende:
Het is zondag 20.20 natuurlijk zijn de kappers dicht...quote:Op zondag 16 januari 2022 20:18 schreef kwiwi het volgende:
Nou ben er al achter dat niet allemaal dat even goed kunnen en die van mij hebben nooit een probleem van de kapper gemaakt.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met kinderen kunnen ze vaak wel levellen
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:20 schreef UitStraling het volgende:
Het is uit fucking 1976 of zo denk ik maar daar zit een beige vrouw in daar zou ik de Maan daarvoor kapot knagen om haar de mijne te mogen noemen.
[ afbeelding ]
Nou als ze teksten gaan hebben schrijf een brief aan je vader en die mag je ook op sturen naar hem... Dan zit ik al in lalaland me af te vragen wat ze geslikt heeft voordat ze dit opperdequote:Op zondag 16 januari 2022 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje de bedoeling
Ja manquote:Op zondag 16 januari 2022 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik weet precies welke je bedoelt.
Alles is fascinerend mar zij heeft een speciaal plekje.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Mario Brother achter de keyboard vind ik ook fascinerend overigens
Misschien dacht ze dat je daddy issues had.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou als ze teksten gaan hebben schrijf een brief aan je vader en die mag je ook op sturen naar hem... Dan zit ik al in lalaland me af te vragen wat ze geslikt heeft voordat ze dit opperde
Is ook met ups en downs geweest en er samen voor gaan. Dus daarvoor zijn de gezamenlijke interesses nodig maar ook het blind vertrouwen in elkaar en elkaar elke keer weer vinden op het vlak waarom je ooit verliefd bent geworden en van elkaar houdt.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow, daar ben ik wel een tikje jaloers op
Mooi en zeer waarquote:Op zondag 16 januari 2022 20:27 schreef Goitske het volgende:
[..]
Is ook met ups en downs geweest en er samen voor gaan. Dus daarvoor zijn de gezamenlijke interesses nodig maar ook het blind vertrouwen in elkaar en elkaar elke keer weer vinden op het vlak waarom je ooit verliefd bent geworden en van elkaar houdt.
Maar ook het elkaar vrij laten waar nodig want altijd elkaars handje vast houden en nooit iets zonder elkaar doen kom je er ook niet
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:26 schreef UitStraling het volgende:
Ze doet me een beetje aan ballie denken maar ook totaal weer niet.
Oh ik heb de helft niet gedaan wat ze wilde. Was meer heb je de opdrachten gedaan.. oh ja hoor ..quote:Op zondag 16 januari 2022 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien dacht ze dat je daddy issues had.![]()
Maar serieus er zijn echt een hele hoop slechte psychologen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |