Voor LA zit je vrij snel in het ritme. Die eerste nacht doortrekken tot het einde van de sport is wel een 'zwaar' maar daarna ben je moe genoeg om te gaan slapen en dan wakker te worden als de sport weer begint.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets andere tijden dan Tokyo, maar verder toch niet zo enorm onmogelijk ofzo? Ook in LA is het gewoon een kwestie van je ritme zo verschuiven dat je in de lokale ochtend wakker wordt en de lokale avond gaat slapen
Alles kan, maar in onze avond slapen is natuurlijk een stuk makkelijker vol te houden dan in de zomer rond het middaguurquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets andere tijden dan Tokyo, maar verder toch niet zo enorm onmogelijk ofzo? Ook in LA is het gewoon een kwestie van je ritme zo verschuiven dat je in de lokale ochtend wakker wordt en de lokale avond gaat slapen
'Net u net lekker zit in de huidige sport die we uitzenden, gaan we even naar een andere sport. Maar maak het u niet te gemakkelijk, want we gaan zo weer ergens anders naartoe.'quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt genant als je ES1 kijkt. Je ziet van alles maar tegelijkertijd niets.
Ik prijs me gelukkig dat ik bijna letterlijk nog geen seconde heb gezien van de werken van Sander Kleikers. Niet alleen vanwege het geswitch (en het feit dat Sander een natte wind is), maar ook omdat ze er continu spoilers tussendoor gooien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt genant als je ES1 kijkt. Je ziet van alles maar tegelijkertijd niets.
Had hier ook wel gekund.quote:
Is dat geen 3000m gemengd geworden?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:14 schreef wimderon het volgende:
Staat morgen de 3000 meter voor mannen niet op het program?
Nee woensdag.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:14 schreef wimderon het volgende:
Staat morgen de 3000 meter voor mannen niet op het program?
Diegene die de TP al hebben gereden zijn dus in het nadeel!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:20 schreef Remco het volgende:
OWS / [schaatsen] Vrijdag 17 februari, de 3000 meter voor mannen.
De originele 3000 meter mannen is gewoon uit 2006, wat extreem lang geleden.
En absoluut niet te doen mijn eigen semi-grappige bijdragen terug te lezen.
Massastart schaatsen? Finales curling?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar verreweg de beste finales nog tussen zitten
Curling sowieso.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Massastart schaatsen? Finales curling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |