abonnement Unibet Coolblue
pi_203220343
twitter

twitter

twitter





instagram
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203220361
Cancelen is wel heel makkelijk.
SOONY
pi_203220416
Vanaf 2:08 de reactie van Anouk, die in het eerder genoemde filmpje niet te zien was:


"Alle dicks hebben gedraaid, zoals je ziet."
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203220426
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:15 schreef DKUp het volgende:
Cancelen is wel heel makkelijk.
Draggen en roasten is leuker.
pi_203220434
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:15 schreef DKUp het volgende:
Cancelen is wel heel makkelijk.
Je zou ook kunnen zeggen dat wegmoffelen en elkaar de hand boven het hoofd houden wel heel makkelijk is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203220443
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat wegmoffelen en elkaar de hand boven het hoofd houden wel heel makkelijk is.
En dat cancellen eigenlijk nog steeds gewoon een loze term is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 16 januari 2022 @ 14:23:31 #7
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203220478
Kennen we deze al :?

Zien: “Dit heeft Jan Smit zijn vrouw geflikt, Maan is het topje van de ijsberg!”

Jan Smit zou volgens verschillende geruchten op heterdaad betrapt zijn met Maan door zijn vrouw. Hierdoor zou de zanger het huis uit gezet zijn door Lisa, zijn vrouw. Het juicekanaal Reality.FBI schreef destijds het volgende over de kwestie: “Dat Jan en Monique ruzie hebben zou de volgende reden hebben.

quote:
Toen Jan begin 2020 een burn-out kreeg, zou hij tijdelijk uit huis zijn gegaan. Dit blijkt volgens een buurvrouw een broodje aap verhaal. Jan zou destijds door Lisa (zijn vrouw) zijn betrapt met Maan. Lisa heeft Jan uit huis gegooid. Beide zussen van Jan kozen Lisa’s kant. Vandaar de bekoelde relatie tussenbeide.”
Dit kwam destijds ter sprake omdat veel mensen verontwaardigd waren vanwege de samenwerkingstop tussen de broer en zus. De burn-out van Jan zou volgens verschillende verhalen alleen iets zijn om de relatieproblemen in alle rust op te kunnen lossen. Onder andere ‘Utopianieuws’ schrijft hierover. Maar er is meer.

Jan Smit-verhalen komen boven water?
De zanger zou volgens deze roddelwebsite wel vaker de stoute schoenen aangetrokken hebben in het verleden. Deze geruchten gaan flink terug de tijd in. Hetzelfde roddelkanaal schrijft namelijk dat de zanger ook eens zijn kans heeft proberen te pakken bij een bezoek in Afghanistan. In 2010 is de zanger naar het land afgereisd om op te treden voor Nederlandse militairen die daar gepositioneerd zaten. Het kanaal schrijft: “Hij daar heeft geprobeerd om een vrouwelijke militair het bed in te krijgen. Helaas voor Jan liep hij een blauwtje op omdat de vrouw op het laatste moment weigerde.” We zullen hier vast en zeker meer te horen over krijgen via de welbekende juicekanalen:

Yvonne Coldeweijer richt zich op Maan!
De vraag die de volger aan Coldeweijer stelt is: “Steenwinkel en haar mannen. Ali B, Jan Smit, Marco. Is zij zo losbandig?” Hiermee worden natuurlijk de eerder genoemde verhalen bedoelt waarbij Maan het een en ander gedaan zou hebben met deze artiesten. Het antwoord van Coldeweijer is dan ook duidelijk: “Facts. Het is een drukke meid.” Of we nu een reactie van een van de vier kunne gaan verwachten nu Coldeweijer dit heeft aangekaard kunnen we niet zeggen. We zullen het de aankomende weken vast en zeker horen! Hieronder meer vanaf 25:47!

https://showmag.nl/showbi(...)s-maan-zo-losbandig/
https://showmag.nl/showbi(...)opje-van-de-ijsberg/

Ik pak de popcorn :D _O-
  zondag 16 januari 2022 @ 14:23:38 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203220479
Ik vind dat T-Mobile dit heel goed doet hoor. Je neemt afstand van dit soort ongepaste praktijken. En bovendien doe je dat op een moment dat deze hele gate volop in de belangstelling staat zodat bij het publiek je naam weer blijft hangen dat T-Mobile kiest voor een goede moraal. Niets is zo belangrijk als een positieve merknaam.
  zondag 16 januari 2022 @ 14:24:01 #9
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203220483
Is het al donderdag???? *O* *O* *O*
  zondag 16 januari 2022 @ 14:24:54 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203220494
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:24 schreef Dazalbest het volgende:
Is het al donderdag???? *O* *O* *O*
Is mijn pallet met popcorn al binnen ???? *O* *O* *O*
  FOK!fotograaf zondag 16 januari 2022 @ 14:25:42 #11
842 Zorro
Z
pi_203220507
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En dat cancellen eigenlijk nog steeds gewoon een loze term is.
_O_

Een show cancel je, als in "gaat niet door wegens..."

Hoe het tegenwoordig gebruikt wordt is walgelijk en compleet fout.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 14:26:37 #12
184769 crew  Deisyy
pi_203220520
quote:
6s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kennen we deze al :?

Zien: “Dit heeft Jan Smit zijn vrouw geflikt, Maan is het topje van de ijsberg!”

Jan Smit zou volgens verschillende geruchten op heterdaad betrapt zijn met Maan door zijn vrouw. Hierdoor zou de zanger het huis uit gezet zijn door Lisa, zijn vrouw. Het juicekanaal Reality.FBI schreef destijds het volgende over de kwestie: “Dat Jan en Monique ruzie hebben zou de volgende reden hebben.
[..]
Dit kwam destijds ter sprake omdat veel mensen verontwaardigd waren vanwege de samenwerkingstop tussen de broer en zus. De burn-out van Jan zou volgens verschillende verhalen alleen iets zijn om de relatieproblemen in alle rust op te kunnen lossen. Onder andere ‘Utopianieuws’ schrijft hierover. Maar er is meer.

Jan Smit-verhalen komen boven water?
De zanger zou volgens deze roddelwebsite wel vaker de stoute schoenen aangetrokken hebben in het verleden. Deze geruchten gaan flink terug de tijd in. Hetzelfde roddelkanaal schrijft namelijk dat de zanger ook eens zijn kans heeft proberen te pakken bij een bezoek in Afghanistan. In 2010 is de zanger naar het land afgereisd om op te treden voor Nederlandse militairen die daar gepositioneerd zaten. Het kanaal schrijft: “Hij daar heeft geprobeerd om een vrouwelijke militair het bed in te krijgen. Helaas voor Jan liep hij een blauwtje op omdat de vrouw op het laatste moment weigerde.” We zullen hier vast en zeker meer te horen over krijgen via de welbekende juicekanalen:

Yvonne Coldeweijer richt zich op Maan!
De vraag die de volger aan Coldeweijer stelt is: “Steenwinkel en haar mannen. Ali B, Jan Smit, Marco. Is zij zo losbandig?” Hiermee worden natuurlijk de eerder genoemde verhalen bedoelt waarbij Maan het een en ander gedaan zou hebben met deze artiesten. Het antwoord van Coldeweijer is dan ook duidelijk: “Facts. Het is een drukke meid.” Of we nu een reactie van een van de vier kunne gaan verwachten nu Coldeweijer dit heeft aangekaard kunnen we niet zeggen. We zullen het de aankomende weken vast en zeker horen! Hieronder meer vanaf 25:47!

https://showmag.nl/showbi(...)s-maan-zo-losbandig/
https://showmag.nl/showbi(...)opje-van-de-ijsberg/

Ik pak de popcorn :D _O-
Al die mannen die vreemd gaan krijgen een burn out _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 14:26:39 #13
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203220521
quote:
6s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kennen we deze al :?

Zien: “Dit heeft Jan Smit zijn vrouw geflikt, Maan is het topje van de ijsberg!”

Jan Smit zou volgens verschillende geruchten op heterdaad betrapt zijn met Maan door zijn vrouw. Hierdoor zou de zanger het huis uit gezet zijn door Lisa, zijn vrouw. Het juicekanaal Reality.FBI schreef destijds het volgende over de kwestie: “Dat Jan en Monique ruzie hebben zou de volgende reden hebben.
[..]
Dit kwam destijds ter sprake omdat veel mensen verontwaardigd waren vanwege de samenwerkingstop tussen de broer en zus. De burn-out van Jan zou volgens verschillende verhalen alleen iets zijn om de relatieproblemen in alle rust op te kunnen lossen. Onder andere ‘Utopianieuws’ schrijft hierover. Maar er is meer.

Jan Smit-verhalen komen boven water?
De zanger zou volgens deze roddelwebsite wel vaker de stoute schoenen aangetrokken hebben in het verleden. Deze geruchten gaan flink terug de tijd in. Hetzelfde roddelkanaal schrijft namelijk dat de zanger ook eens zijn kans heeft proberen te pakken bij een bezoek in Afghanistan. In 2010 is de zanger naar het land afgereisd om op te treden voor Nederlandse militairen die daar gepositioneerd zaten. Het kanaal schrijft: “Hij daar heeft geprobeerd om een vrouwelijke militair het bed in te krijgen. Helaas voor Jan liep hij een blauwtje op omdat de vrouw op het laatste moment weigerde.” We zullen hier vast en zeker meer te horen over krijgen via de welbekende juicekanalen:

Yvonne Coldeweijer richt zich op Maan!
De vraag die de volger aan Coldeweijer stelt is: “Steenwinkel en haar mannen. Ali B, Jan Smit, Marco. Is zij zo losbandig?” Hiermee worden natuurlijk de eerder genoemde verhalen bedoelt waarbij Maan het een en ander gedaan zou hebben met deze artiesten. Het antwoord van Coldeweijer is dan ook duidelijk: “Facts. Het is een drukke meid.” Of we nu een reactie van een van de vier kunne gaan verwachten nu Coldeweijer dit heeft aangekaard kunnen we niet zeggen. We zullen het de aankomende weken vast en zeker horen! Hieronder meer vanaf 25:47!

https://showmag.nl/showbi(...)s-maan-zo-losbandig/
https://showmag.nl/showbi(...)opje-van-de-ijsberg/

Ik pak de popcorn :D _O-
Volgens wikipedia zijn 12 mannen op de Maan geweest, maar daar horen ook Ali, Jan en Marco bij?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_astronauten_op_de_Maan
pi_203220530

Hier is Ali B heel seksistisch met dat 18 jarige meisje.
pi_203220542
Wel toevallig hoor. Jan Smit een burn-out, Stalko een burn-out...

Ik geloof het gelijk dat Jan Smit Maan gedaan heeft. Of andersom.
pi_203220548
Ik denk dat Anouk zich wel heel erg op heb zitten vreten met Marco en Ali. En ik denk dat zij ook nog wel wat te zeggen hebt.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 14:28:50 #17
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203220559
https://www.instagram.com/p/CYwVI9BrX-q/

Wel opvallend dat gisteren Paul de Leeuw een parodie upload op Instagram van Yvonne Coldeweijer
pi_203220561
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wel toevallig hoor. Jan Smit een burn-out, Stalko een burn-out...

Ik geloof het gelijk dat Jan Smit Maan gedaan heeft. Of andersom.
Als ze wat te verbergen hebben hebben ze altijd ineens een Burn-Out.
pi_203220574
Chantal Janzen lijkt Mol-familie te beschuldigen, Wendy van Dijk zwijgt

quote:
[...]

Chantal woest over doofpot
Nu lijkt ook Chantal Janzen uit te halen naar de familie De Mol. "Aan de partijen en aan de mensen die blijkbaar al zo'n 10 jaar lang van de misselijkmakende praktijken bij The Voice afwisten, ze verzwegen en in de doofpot stopten, maar nu reageren in de pers met 'we zijn enorm geschrokken': laat deze woorden a.u.b. over voor de slachtoffers", schrijft ze.

Ze vervolgt: "Ja, ik presenteer dit pas twee jaar, en lees net in de pers dat ik er daarom 'nog niet echt iets over kan zeggen'. Nee, het blijkt nu wel dat ik inderdaad heel veel NIET weet over dit programma. Maar twee jaar is lang genoeg om te weten dat er ook heel veel mensen, het merendeel, zijn die er WEL zuiver en snoeihard aan meewerken."

Verdrietig en frustrerend
Die onwetende meerderheid had en heeft hart voor het programma, benadrukt Chantal. "En het werk van deze grote groep mensen, leiding, opdrachtgevers, kandidaten en medewerkers, wordt nu verpest door de acties en het geheimhouden van een kleinere groep mensen door de jaren heen."

"Schandalig, verdrietig en frustrerend is het. Nu die doofpot omgooien en de waarheid op tafel. De slachtoffers en hun familie, en dan komt er heel lang niks, en daarna komen ergens pas alle medewerkers en gedupeerden, DIE zijn pas enorm geschrokken."

'Enorm geschrokken'
Chantal noemt geen namen, maar ze heeft het dus over partijen die in de pers reageren met 'we zijn enorm geschrokken'. Er is maar één partij die in exact die bewoordingen heeft gereageerd en dat is het Talpa van John de Mol. En hij is volgens Angela de Jong enorm aan het jokkebrokken.

De huidige Voice-producent ITV liet in zijn reactie weten 'geschokt' te zijn en RTL sprak over aantijgingen die 'niet bekend waren bij RTL'. Dat Chantal naar deze partijen, met wie ze momenteel samenwerkt, wijst, is onwaarschijnlijk.

[...]
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 14:33:21 #21
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203220647
Vrijwel iedereen in dat wereldje gaat vreemd he?
pi_203220648
Die paar letters tikken in een Insta story is niet bepaald er druk mee zijn mi, maar oké.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203220660
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:33 schreef Momo het volgende:
Vrijwel iedereen in dat wereldje gaat vreemd he?
Vreemdgaan hoeft niet gepaard te gaan met machtsmisbruik hè
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203220661
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:33 schreef Stepperoller het volgende:
Die paar letters tikken in een Insta story is niet bepaald er druk mee zijn mi, maar oké.
Chantal heeft ondertussen meerdere posts over deze kwestie de deur uit gedaan.
pi_203220667
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Chantal heeft ondertussen meerdere posts over deze kwestie de deur uit gedaan.
Sow
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')