abonnement Unibet Coolblue
pi_203276423
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:14 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind Trump de beste president ooit.

Misschien omdat het geen echte politicus is, maar meer een zakenman die een land bestuurt als een bedrijf.

Alle problemen werden bij de wortel aangepakt. En wat heeft hij allemaal bereikt. Jammer dat hij zijn werk niet af mocht maken.

Ook zijn persoonlijkheid vond ik fantastisch. Helemaal zichzelf en is totaal niet bezig met wat politiek verantwoord is.

Uiteindelijk was hij er voor iedere Amerikaan. Hadden we maar zo iemand in Nederland.
1. Andrew Johnson
2. James Buchanan
3. Donald Trump
  woensdag 19 januari 2022 @ 22:01:59 #102
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203276473
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je gaat van hak op de tak. Eerst zeg je dat men zich afvraagt of hij nog wel zo vermogend is, om vervolgens te zeggen dat hij naar schatting nog zeker 1 miljard aan vermogen heeft. Om daarna weer een ondernemer erbij te halen, die nog beter kan ondernemen.

Wat weerleg je nou precies? dat Trump niet de beste ondernemer is? nee, dat klopt. Er zijn betere. Maar van 200 miljoen miljarden maken is nog steeds een flinke prestatie.
In bijna 50 jaar? Hmm.

https://www.in2013dollars.com/us/inflation/1975?amount=200000000
pi_203276672
quote:
Met alle respect, maar weet jij überhaupt hoe ondernemen werk? de meeste mensen die willen ondernemen, krijgen niet eens iets fatsoenlijks van de grond. Dus ja, het is een grote prestatie om van miljoenen miljarden te maken.
  woensdag 19 januari 2022 @ 22:23:14 #104
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203276835
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Met alle respect, maar weet jij überhaupt hoe ondernemen werk? de meeste mensen die willen ondernemen, krijgen niet eens iets fatsoenlijks van de grond. Dus ja, het is een grote prestatie om van miljoenen miljarden te maken.
Van niets iets maken is inderdaad een flinke prestatie. Daarna? Lees wat experts ervan zeggen: https://www.investopedia.(...)20than%20six%20years.

Heb je het linkje in mijn vorige bericht aangeklikt? Had trump niets gedaan, dan had hij nu ongeveer hetzelfde kapitaal bezeten. Moeilijker is het niet…
pi_203276955
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Met alle respect, maar weet jij überhaupt hoe ondernemen werk? de meeste mensen die willen ondernemen, krijgen niet eens iets fatsoenlijks van de grond. Dus ja, het is een grote prestatie om van miljoenen miljarden te maken.
Als je miljoenen budget hebt heb je een behoorlijke speelvrijheid en weinig druk. Dat uitgangspunt is een andere dan bij iemand die weinig startkapitaal heeft.
pi_203277085
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Als je miljoenen budget hebt heb je een behoorlijke speelvrijheid en weinig druk. Dat uitgangspunt is een andere dan bij iemand die weinig startkapitaal heeft.
Zeker. Maar de meeste miljonairs worden geen miljadairs. Nog sterker: veel mensen die begonnen zijn met een vermogen van enkele miljoenen, weten er nauwelijks wat meer van te maken. Dus herhaling: van miljoenen miljarden maken is nog steeds een prestatie.
pi_203277100
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:23 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Van niets iets maken is inderdaad een flinke prestatie. Daarna? Lees wat experts ervan zeggen: https://www.investopedia.(...)20than%20six%20years.

Heb je het linkje in mijn vorige bericht aangeklikt? Had trump niets gedaan, dan had hij nu ongeveer hetzelfde kapitaal bezeten. Moeilijker is het niet…
Dus iedereen met 200 miljoen wordt miljardair? dacht het niet.
pi_203277147
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zeker. Maar de meeste miljonairs worden geen miljadairs. Nog sterker: veel mensen die begonnen zijn met een vermogen van enkele miljoenen, weten er nauwelijks wat meer van te maken. Dus herhaling: van miljoenen miljarden maken is nog steeds een prestatie.
Geef eens wat zeer concrete voorbeelden van mensen die er niet in slaagden.
  woensdag 19 januari 2022 @ 22:50:40 #109
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203277218
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dus iedereen met 200 miljoen wordt miljardair? dacht het niet.
Hé, jij mag onder de indruk zijn hoor. Laat je niet tegenhouden. De feiten wijzen anders uit, maar ja wat zijn nu feiten…
pi_203277320
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Geef eens wat zeer concrete voorbeelden van mensen die er niet in slaagden.
Haha, probeer zelf eens na te denken waarom dit nogal een domme vraag is.
pi_203277322
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Hé, jij mag onder de indruk zijn hoor. Laat je niet tegenhouden. De feiten wijzen anders uit, maar ja wat zijn nu feiten…
Oke, meid.
pi_203277397
De invloed van de president, democratisch of republikeins, wordt toch vooral schromelijk overschat, helemaal op iets als de nationale economie.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203277611
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Haha, probeer zelf eens na te denken waarom dit nogal een domme vraag is.
omdat je maar wat beweringen uit je duim zuigt.
  donderdag 20 januari 2022 @ 07:56:32 #114
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203278877
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]
omdat je maar wat beweringen uit je duim zuigt.
Het lijkt mij ook best lastig om ondanks alle feiten Trump een geweldig mens/zakenman/president te vinden. De twee na slechtste president ooit, een enigszins succesvol maar gewoon louche zakenman, een volstrekt waardeloos stuk vreten qua mens. Arme mensen oplichten via je "Trump University", opscheppen over het aanranden van vrouwen, samenwerken met maffioso als Felix Sater, al in de jaren zeventig veroordeeld worden voor racisme.

Ik heb bewondering voor echt succesvolle mensen die dat zelf hebben opgebouwd, mensen zoals Warren Buffet, Phill Knight, Sergey Brin en Bill Gates. Mensen die op basis van ideeën, aanleg en veel doorzettingsvermogen veel hebben bereikt, miljarden hebben verdiend met echt zelf hard werken aan het omzetten van hun visie in een product. Dat product kun je dan van alles van vinden, maar dit zijn echt succesvolle ondernemers. Mensen die het ook gewoon echt zelf hebben gedaan, die niet met een gouden lepel in hun bek zijn geboren.

[ Bericht 20% gewijzigd door mcmlxiv op 20-01-2022 08:12:05 ]
pi_203279088
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]
omdat je maar wat beweringen uit je duim zuigt.
Nee, lieverd. Omdat je niet kunt bewijzen wat er niet is. Elke miljonair is nog geen miljardair he.
pi_203279095
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 07:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Het lijkt mij ook best lastig om ondanks alle feiten Trump een geweldig mens/zakenman/president te vinden. De twee na slechtste president ooit, een enigszins succesvol maar gewoon louche zakenman, een volstrekt waardeloos stuk vreten qua mens. Arme mensen oplichten via je "Trump University", opscheppen over het aanranden van vrouwen, samenwerken met maffioso als Felix Sater, al in de jaren zeventig veroordeeld worden voor racisme.

Ik heb bewondering voor echt succesvolle mensen die dat zelf hebben opgebouwd, mensen zoals Warren Buffet, Phill Knight, Sergey Brin en Bill Gates. Mensen die op basis van ideeën, aanleg en veel doorzettingsvermogen veel hebben bereikt, miljarden hebben verdiend met echt zelf hard werken aan het omzetten van hun visie in een product. Dat product kun je dan van alles van vinden, maar dit zijn echt succesvolle ondernemers. Mensen die het ook gewoon echt zelf hebben gedaan, die niet met een gouden lepel in hun bek zijn geboren.

Geen enkele ondernemer heeft het helemaal zelf gedaan. En zeker Bill Gates niet.

Maar goed, wat weet jij er nou van.
  donderdag 20 januari 2022 @ 08:29:42 #117
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203279102
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Geen enkele ondernemer heeft het helemaal zelf gedaan. En zeker Bill Gates niet.

Maar goed, wat weet jij er nou van.
Vertel, jij zou voorbeelden geven van mensen die met enkele honderden miljoenen begonnen zijn en mislukt zijn. Want jij weer er blijkbaar alles van. Dus verlicht ons oh grote meester.
pi_203279106
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:29 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Vertel, jij zou voorbeelden geven van mensen die met enkele honderden miljoenen begonnen zijn en mislukt zijn. Want jij weer er blijkbaar alles van. Dus verlicht ons oh grote meester.
De voorbeelden zijn alle ondernemers met miljoenen vermogen die nog geen miljardair zijn. Er zijn meer miljonairs dan miljardairs.

Ben je echt zo simpel?
  donderdag 20 januari 2022 @ 08:31:31 #119
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203279117
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De voorbeelden zijn alle ondernemers met miljoenen vermogen die nog geen miljardair zijn. Er zijn meer miljonairs dan miljardairs.

Ben je echt zo simpel?
Jij bent blijkbaar zo simpel, aangezien je blijkbaar alleen maar kunt schelden zodra je argumenten op zijn.
pi_203279127
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Jij bent blijkbaar zo simpel, aangezien je blijkbaar alleen maar kunt schelden zodra je argumenten op zijn.
Schelden? ik stel een vraag. En ben oprecht verwonderd.

Jij stelt dat elke ondernemer met een miljoenen vermogen miljardair wordt. Er zijn meer ondernemers met miljoenen, dan met miljarden. En nog meer ondernemers met geen miljoenen.

Goed, ik ga sympathiek zijn. Wat begrijp je niet?
  donderdag 20 januari 2022 @ 08:53:02 #121
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203279303
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Schelden? ik stel een vraag. En ben oprecht verwonderd.

Jij stelt dat elke ondernemer met een miljoenen vermogen miljardair wordt. Er zijn meer ondernemers met miljoenen, dan met miljarden. En nog meer ondernemers met geen miljoenen.

Goed, ik ga sympathiek zijn. Wat begrijp je niet?
"ben je echt zo simpel" zou ik niet als een compliment opvatten.

Zoals ik heb aangegeven is Trump een best redelijke, maar nogal louche zakenman. Zoals ik heb aangetoond is vanaf 1975 tot nu 200 miljoen naar 1 miljard brengen niet heel buitengewoon. Zoals ik heb aangetoond, zoals deskundigen zeggen, is van 0 naar 1 miljoen vele malen lastiger dan van 200 miljoen naar 1 miljard. Dus ja, er zijn veel slechtere zakenmensen dan Trump, dat klopt helemaal. Er zijn ook veel betere zakenmensen dan Trump.

Wat ik niet begrijp is bewondering voor een louche figuur die met oplichting, fraude, belastingontduiking en andere vormen van laakbaar gedrag van miljoenen miljarden heeft gemaakt.
pi_203279322
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:53 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
"ben je echt zo simpel" zou ik niet als een compliment opvatten.

Zoals ik heb aangegeven is Trump een best redelijke, maar nogal louche zakenman. Zoals ik heb aangetoond is vanaf 1975 tot nu 200 miljoen naar 1 miljard brengen niet heel buitengewoon. Zoals ik heb aangetoond, zoals deskundigen zeggen, is van 0 naar 1 miljoen vele malen lastiger dan van 200 miljoen naar 1 miljard. Dus ja, er zijn veel slechtere zakenmensen dan Trump, dat klopt helemaal. Er zijn ook veel betere zakenmensen dan Trump.

Wat ik niet begrijp is bewondering voor een louche figuur die met oplichting, fraude, belastingontduiking en andere vormen van laakbaar gedrag van miljoenen miljarden heeft gemaakt.
We hadden het niet meer over Trump. We hadden het over het feit dat jij stelt dat de meeste miljonairs ook miljardair worden.
  donderdag 20 januari 2022 @ 08:56:02 #123
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203279327
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:53 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
"ben je echt zo simpel" zou ik niet als een compliment opvatten.

Zoals ik heb aangegeven is Trump een best redelijke, maar nogal louche zakenman. Zoals ik heb aangetoond is vanaf 1975 tot nu 200 miljoen naar 1 miljard brengen niet heel buitengewoon. Zoals ik heb aangetoond, zoals deskundigen zeggen, is van 0 naar 1 miljoen vele malen lastiger dan van 200 miljoen naar 1 miljard. Dus ja, er zijn veel slechtere zakenmensen dan Trump, dat klopt helemaal. Er zijn ook veel betere zakenmensen dan Trump.

Wat ik niet begrijp is bewondering voor een louche figuur die met oplichting, fraude, belastingontduiking en andere vormen van laakbaar gedrag van miljoenen miljarden heeft gemaakt.
Maar hij behoordtd niet tot de elite!!!11

Daarom.
Huilen dan.
  donderdag 20 januari 2022 @ 09:21:12 #124
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203279616
Ik begrijp dat de Democraten weer Hillary Clinton willen opstellen, na, dan wordt Trump weer gekozen. Dank aan de Democraten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')