SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:
Ja, ik hou niet van zwarte koffie, dus ik heb smaakjes kinderkoffiequote:
Ik heet stiekem Oemfiefiequote:Op zondag 16 januari 2022 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Kokoskoffie lijkt mee best lekker als je een neger bent.
Fles heeft soms wel eens gelijkquote:Op zondag 16 januari 2022 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik hou niet van zwarte koffie, dus ik heb smaakjes kinderkoffie![]()
Heeft dus niets met echte koffie te maken, aldus Fles
Zonder gehakt?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, HEMA verkoopt een puzzel van 500 stukjes met een broccoli erop
Ja, hoe durven zequote:
Zelf toevoegenquote:
Als jij het maar lekker vindtquote:Op zondag 16 januari 2022 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik hou niet van zwarte koffie, dus ik heb smaakjes kinderkoffie![]()
Heeft dus niets met echte koffie te maken, aldus Fles
Precies en ik vind het lekkerquote:Op zondag 16 januari 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij het maar lekker vindt
Zit Wattenschijfje naast je op de bank met een verwenwortel?
Man man man.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij het maar lekker vindt
Zit Wattenschijfje naast je op de bank met een verwenwortel?
Aaawquote:Op zondag 16 januari 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies en ik vind het lekker![]()
Ze heeft net een verwenkomkommertje gekregen vanochtend, die nam ze beleefd aan
Nou ja alleen directe familie.. M'n oma had me in Oktober geprobeerd te bellen en ik had een appje gestuurd "bel je van de week even terug". Natuurlijk vergeten. Nu belde ik en nam ze op met: "Goedemorgen, dat was wel een lange week hè?"quote:Op zondag 16 januari 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat vind ik ook lekker. En vanavond ook een schoon bedje
Heb je de hele familie gebeld?
Ooohja dadelijk even de flessen strelen.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren verwenwhisky gekocht. Zo hebben we allemaal wat
Ik heb verwenchocolade. Of is dat per definitie een verwenproduct?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren verwenwhisky gekocht. Zo hebben we allemaal wat
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja alleen directe familie.. M'n oma had me in Oktober geprobeerd te bellen en ik had een appje gestuurd "bel je van de week even terug". Natuurlijk vergeten. Nu belde ik en nam ze op met: "Goedemorgen, dat was wel een lange week hè?"
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb verwenchocolade. Of is dat per definitie een verwenproduct?
Ja, ze is echt keurig opgevoedquote:Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaawZe whiepte netjes dankjewel? Keurig beestje hoor
Is dit de Zwitserse Tony?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee deze Salted Caramel![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hallo Gastonquote:
Welcome to 1995.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben het HR systeem aan het uitvogelen, waar ik mijn reiskosten en thuiswerkvergoeding door moet geven, maar ik kon niet inloggen.
Blijkt dat mijn e-mailadres hoofdlettergevoelig is en met een hoofdletter ingegeven moest worden.
Sjonge
Dat was toen een prikklokquote:
Amaramadingdongquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zo'n licht ironische aanmoedigingsspreuk "Arbeit Macht Frei"
Waarom mag dat niet?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Zusje is jarig maar ik mag niet komen en er komen wat kokkies koken dus ik ben er een beetje kwebs over.
Ben je uitgeloot?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Zusje is jarig maar ik mag niet komen en er komen wat kokkies koken dus ik ben er een beetje kwebs over.
Waarom mag je niet komenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Of Comic Sans MSquote:
quote:
quote:
quote:
Er komen al teveel mensen maar ze beloofde wel een groot feest te geven zodra Covid-19 weer even in zijn holletje zit en de temperatuur goed genoeg is om buiten te dansen en te zwemmen.quote:
Zullen we gewoon gaan anders?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Er komen al teveel mensen maar ze beloofde wel een groot feest te geven zodra Covid-19 weer even in zijn holletje zit en de temperatuur goed genoeg is om buiten te dansen en te zwemmen.
Beetje slechte reden..quote:Op zondag 16 januari 2022 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Er komen al teveel mensen maar ze beloofde wel een groot feest te geven zodra Covid-19 weer even in zijn holletje zit en de temperatuur goed genoeg is om buiten te dansen en te zwemmen.
Partychrashen!quote:Op zondag 16 januari 2022 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we gewoon gaan anders?
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heel eerlijk, ik nodig ook liever mijn vrienden uit en niet mijn broertje.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja maximaal vier toch en ze zijn al met twaalven.
Alsof ze hier in Brabant daar op letten, kwam onlangs langs een stampvolle woonkamer (kringverjaardag) en gisteren zijn de kroegen gewoon open gegaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ik ben de leukste broer ter wereldquote:Op zondag 16 januari 2022 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik nodig ook liever mijn vrienden uit en niet mijn broertje.
Wie wordt er nu niet blij van broccoli ?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie of ze daar heel erg blij mee gaat zijn heur.
Hier Aliquote:Op zondag 16 januari 2022 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Yusuf komt zo mijn lunch brengen
Ja hullie wel een beetje en verjaardagen daar is meestal met luchtballonnen, dansende aapjes, foodtrucks, verschillende muziekpodia, vioolelfjes, cabaret, vuurspuwers, een dansvloer van hier tot Andorra, showkokkies, dat soort shit dus ik snap wel dat ze het doorschuift naar de tijd dat het weer wat meer mag.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ze hier in Brabant daar op letten, kwam onlangs langs een stampvolle woonkamer (kringverjaardag) en gisteren zijn de kroegen gewoon open gegaan.
Nou ja zo wel, als zuur stinkgehakt er maar mi-ni-maal 18 meter bij uit de buurt blijftquote:Op zondag 16 januari 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie wordt er nu niet blij van broccoli ?
Heb jij je meetlint bij je?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja zo wel, als zuur stinkgehakt er maar mi-ni-maal 18 meter bij uit de buurt blijft
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie wordt er nu niet blij van broccoli ?
quote:
Dat is een advies geen wetquote:Op zondag 16 januari 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als mondkapjes in de buitenlucht op drukke plekkenquote:
Hier is het al middag.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
Mogguh bitches![]()
Eindelijk weer eens een goede nacht gehad
Ja echt hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als mondkapjes in de buitenlucht op drukke plekken
Dansen dansen dansenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US staat zo aan de deur straks
hoe dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt wel alsof ik mijn sleutelbeen gebroken heb
Gelukkig een advies, anders komt de mondkapjes-politie je halen hoorquote:
Zie waar de gouden bikini voorkeur vandaan komtquote:Op zondag 16 januari 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dansen dansen dansen [ afbeelding ]
Ik nodig liever US uit dan mijn broertje, denk ikquote:Op zondag 16 januari 2022 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik nodig ook liever mijn vrienden uit en niet mijn broertje.
Hij heeft niets te doen dus kan vanavond bij jou zitten.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik nodig liever US uit dan mijn broertje, denk ik
Denk dat het iets van een zenuw is die niet mee wil werken en tijdens het sporten een tik gehad heeft. Dacht dat het wel weg zou trekken maat voelt best naar nu.quote:
Ja, ik ga nu even koffie drinken bij mijn vaderquote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij heeft niets te doen dus kan vanavond bij jou zitten.
Zoals een Japanner wel mooi zei; Ik snap niet waar die boerse blanken het vandaan halen maar als wij een kriebeltje in de keel voelen dan zetten we een mondkapje op, uit respect voor de ander, dat doen we al jaren.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig een advies, anders komt de mondkapjes-politie je halen hoor
Die negers lijken altijd zo vmbo zwakstroom.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie waar de gouden bikini voorkeur vandaan komt
Prachtig. Maar ik ga toch geen mondkapje dragen op straat.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals een Japanner wel mooi zei; Ik snap niet waar die boerse blanken het vandaan halen maar als wij een kriebeltje in de keel voelen dan zetten we een mondkapje op, uit respect voor de ander, dat doen we al jaren.
Gezellig, dat weet ik zekerquote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik nodig liever US uit dan mijn broertje, denk ik
Lekker woke, Japanner !quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals een Japanner wel mooi zei; Ik snap niet waar die boerse blanken het vandaan halen maar als wij een kriebeltje in de keel voelen dan zetten we een mondkapje op, uit respect voor de ander, dat doen we al jaren.
Ja de Japanners kozen ook de kant van de Nazi’s.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook niet, zuurstof is een van de mooiste gratis dingen in 't levenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prachtig. Maar ik ga toch geen mondkapje dragen op straat.
Ik zie mensen ook met een mondkapje op fietsen, of alleen in de auto..quote:Op zondag 16 januari 2022 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prachtig. Maar ik ga toch geen mondkapje dragen op straat.
ja of iets rsi achtigs?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het iets van een zenuw is die niet mee wil werken en tijdens het sporten een tik gehad heeft. Dacht dat het wel weg zou trekken maat voelt best naar nu.
Het verhuizen van gisteren zal ook wel niet meegewerkt hebbenn.
Indië verloren, rampspoed geboren.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja de Japanners kozen ook de kant van de Nazi’s.
Ik heb filmpjes gezien uit Australië dat de politie koffiebekers ging controleren om te zien of er nog wel koffie in zat en je je mondkapje af mocht hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig een advies, anders komt de mondkapjes-politie je halen hoor
Dat denk ik dan weer niet. Maar even soepel houden en anders even bij mijn broer op bezoek. Die kan het vast wel fixen.quote:
Kom je voor de gezelligheid?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet. Maar even soepel houden en anders even bij mijn broer op bezoek. Die kan het vast wel fixen.
Heeft die politie niet iets beters te doen?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb filmpjes gezien uit Australië dat de politie koffiebekers ging controleren om te zien of er nog wel koffie in zat en je je mondkapje af mocht hebben.![]()
Oh. Nou ik zet straks een lekker kopje koffie en straal dan morele support naar heen toe.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de grote koffieslag ofzo en er zijn ook boeren
Daar gaat iets niet helemaal goed.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Accu van telefoon ging in een halve minuut van 100% naar 0.
Ja maar Australiëquote:Op zondag 16 januari 2022 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb filmpjes gezien uit Australië dat de politie koffiebekers ging controleren om te zien of er nog wel koffie in zat en je je mondkapje af mocht hebben.![]()
Haal hem van oplader. Loop ermee naar woonkamer. Beantwoord een appje. Lees antwoord. Scherm zwart en thuisknop op slot. Dus die was gewoon uit. Weer aan de oplader gehangen en even gewacht, en toen stond ie op tien procent.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar gaat iets niet helemaal goed.
Ik had werkelijk nooit gedacht dat dat zulke neuroten zouden zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar Australië![]()
Wie is er wel eens geweest hier en beschrijf eens hoe het is om een pilsje te bestellen in de kroeg daar?
Je bent een rijke zelfstandige ondernemer, bestel gewoon een nieuwe roze met gouden telefoon.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haal hem van oplader. Loop ermee naar woonkamer. Beantwoord een appje. Lees antwoord. Scherm zwart en thuisknop op slot. Dus die was gewoon uit. Weer aan de oplader gehangen en even gewacht, en toen stond ie op tien procent.
Inclusief hoesje met caviaprint.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent een rijke zelfstandige ondernemer, bestel gewoon een nieuwe roze met gouden telefoon.
Maakt Apple die?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent een rijke zelfstandige ondernemer, bestel gewoon een nieuwe roze met gouden telefoon.
Dat doe ik heel vaak. Als ik bijvoorbeeld uit mijn werk kom en gelijk daarna naar de supermarkt ga. Dan ga ik hem niet afzetten en daarna weer op voor die paar minuten op de fiets. Ik trek hem dan meestal wel naar mijn kin maar dan kruipt hij al snel weer omhoog. Of als ik vanuit huis naar een winkel ga, dan doe ik hem ook alvast onder mijn kin als ik de deur uit ga. Grote kans dat de mensen die jij ziet ook zoiets hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie mensen ook met een mondkapje op fietsen, of alleen in de auto..
Jawel joh, degene achter de bar is verantwoordelijk voor je gedrag binnen en buiten de kroeg bijvoorbeeld dus voordat je je tweede biertje mag bestellen krijg je altijd even te horen "look me straight into mi eyes" en dan ligt het aan hem of haar of je die tweede krijgt.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had werkelijk nooit gedacht dat dat zulke neuroten zouden zijn.
Marshmellow heeft een soort van beginnende bumblefoot (wil nog niet doorzetten, gelukkig), maar daardoor moet ik supervaak dat hok schoonmaken, omdat mevrouw gewoon in haar viezigheid blijft zitten.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Caafs hebben wel weer schoon hok. Ik maak dat hok vaker schoon dan m'n wc.
Inclusief whieeeep geluidjes?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief hoesje met caviaprint.
Ja, dat kan.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doe ik heel vaak. Als ik bijvoorbeeld uit mijn werk kom en gelijk daarna naar de supermarkt ga. Dan ga ik hem niet afzetten en daarna weer op voor die paar minuten op de fiets. Ik trek hem dan meestal wel naar mijn kin maar dan kruipt hij al snel weer omhoog. Of als ik vanuit huis naar een winkel ga, dan doe ik hem ook alvast onder mijn kin als ik de deur uit ga. Grote kans dat de mensen die jij ziet ook zoiets hebben.
Nee, dat is irritantquote:
Zelfs op de heide waar toen amper een kip liepquote:Op zondag 16 januari 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie mensen ook met een mondkapje op fietsen, of alleen in de auto..
Pakketpunt zit hier in de straat. Dan doe ik thuis het mondkapje vast op omdat ik m'n handen vol heb.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doe ik heel vaak. Als ik bijvoorbeeld uit mijn werk kom en gelijk daarna naar de supermarkt ga. Dan ga ik hem niet afzetten en daarna weer op voor die paar minuten op de fiets. Ik trek hem dan meestal wel naar mijn kin maar dan kruipt hij al snel weer omhoog. Of als ik vanuit huis naar een winkel ga, dan doe ik hem ook alvast onder mijn kin als ik de deur uit ga. Grote kans dat de mensen die jij ziet ook zoiets hebben.
Het enige voordeel daarvan is, is dat je lippen minder snel kapot gaan van de kouquote:Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs op de heide waar toen amper een kip liepTwee van die oudjes met matchende jassen.
Of lekker op vetbed.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Marshmellow heeft een soort van beginnende bumblefoot (wil nog niet doorzetten, gelukkig), maar daardoor moet ik supervaak dat hok schoonmaken, omdat mevrouw gewoon in haar viezigheid blijft zitten.
Beter te vroeg, dan te laat.. (wel op tijd voor de volgende trein.. maar dat zal de insteek niet zijn)quote:Op zondag 16 januari 2022 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben weer veel te vroeg op het station
Ik heb een mooi accent en een mooie stem en mij is een paar keer gevraagd om telefoongeluidjes in te spreken, wekkergeluidje bijvoorbeeld en ook dat vrouwen compleet Niagara gaan op een voice-berichtje, ik snap het zelf ook niet hoorquote:
Ja DOEI, lekker zo'n onder gepist vod.quote:
Hier zou de trein nu om de tien minuten gaan. Hadden ze twintig jaar geleden moeten doen. /oma verteltquote:Op zondag 16 januari 2022 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter te vroeg, dan te laat.. (wel op tijd voor de volgende trein.. maar dat zal de insteek niet zijn)
Ja, maar ga jij die Whieep- geluidjes dan maken dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een mooi accent en een mooie stem en mij is een paar keer gevraagd om telefoongeluidjes in te spreken, wekkergeluidje bijvoorbeeld en ook dat vrouwen compleet Niagara gaan op een voice-berichtje, ik snap het zelf ook niet hoor
Dit jaar nog is het plan.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer zou HBO Max naar Nederland komen? Ze trekken nu heel Prime leeg.
Not my kind of county.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, degene achter de bar is verantwoordelijk voor je gedrag binnen en buiten de kroeg bijvoorbeeld dus voordat je je tweede biertje mag bestellen krijg je altijd even te horen "look me straight into mi eyes" en dan ligt het aan hem of haar of je die tweede krijgt.
Gisteren hoorde ik wel een mooie uitspraak van een oud iemand "Ik ben 90 procent van mijn leven bang geweest voor dingen die slechts voor 0,1 procent bewaarheid zijn geworden"quote:Op zondag 16 januari 2022 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
Angst doet gekke dingen met een mens
Mja, ik woon drie minuten van het station dus ik snap zelf niet waarom ik toch een kwartier van tevoren van huis gaquote:Op zondag 16 januari 2022 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter te vroeg, dan te laat.. (wel op tijd voor de volgende trein.. maar dat zal de insteek niet zijn)
Kan het proberen, hoe klinkt dat ongeveer?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ga jij die Whieep- geluidjes dan maken dan?
Ja smerig joh. En wat moet eronder? Van die puppypads waar ze aan gaan knagen. En dan twee, drie keer per dag de keutels en het haar en het zaagsel eruit borstelen en kloppen. Was ik een uur mee bezig. En zeiknat na een dag al. En dan dat vieze vod in m'n wasmachine zeker. Was gister al een eeuwigheid bezig om die theemutsen zo haarvrij mogelijk te maken voor ze de wasmachine in mochten. Gebruik ze niet meer hoor.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja DOEI, lekker zo'n onder gepist vod.
Ik ben er ook al voor aan het werk maar zou denken dat het dan al dit voorjaar komt.quote:
Ik had hetzelfde toen ik in Den Haag woonde.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik woon drie minuten van het station dus ik snap zelf niet waarom ik toch een kwartier van tevoren van huis ga
Eigenlijk moet het mandje en de cuddle cup in de wasmachine, maar dan moet ik ze eerst haar-vrij maken.. ben ik zo weer een middag verderquote:Op zondag 16 januari 2022 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja smerig joh. En wat moet eronder? Van die puppypads waar ze aan gaan knagen. En dan twee, drie keer per dag de keutels en het haar en het zaagsel eruit borstelen en kloppen. Was ik een uur mee bezig. En zeiknat na een dag al. En dan dat vieze vod in m'n wasmachine zeker. Was gister al een eeuwigheid bezig om die theemutsen zo haarvrij mogelijk te maken voor ze de wasmachine in mochten. Gebruik ze niet meer hoor.
Regeltjes, regeltjes, huur daar maar eens een camper om rond te trekken, het lijkt er een van die landen die er bij uitstek voor geschikt zijn maar je hebt constant een politiewagen achter je campertje hangen of je jezelf wel aan de regels aan het houden bent.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Not my kind of county.
Crazy-Kiev
In Q1; verwacht eind februari.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er ook al voor aan het werk maar zou denken dat het dan al dit voorjaar komt.
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zozo, conductrice tegen de machinist: “ik heb een huisje in Luxemburg.”
Joehoe!
Ben benieuwd naar de prijs. Vond HBO altijd te duur vergeleken met Netflix en Disney.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Q1; verwacht eind februari.
Go grab her tiger.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Joehoe!
Zit toch ingebakken in je systeem blijkbaarquote:Op zondag 16 januari 2022 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde toen ik in Den Haag woonde.
Woonde 5 minuten van het station af > 15 minuten voor vertrek
Woonde 3 minuten van de bushalte en tramhalte af > 10 minuten
Maar soms waren de bus en tram er ook gewoon eerder..
Liever wat minder stress ookquote:Op zondag 16 januari 2022 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit toch ingebakken in je systeem blijkbaar
8,99 ga ik vanuit; en dan misschien eerste maand(en) gratis of 4,49.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de prijs. Vond HBO altijd te duur vergeleken met Netflix en Disney.
Bah regeltjes.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Regeltjes, regeltjes, huur daar maar eens een camper om rond te trekken, het lijkt er een van die landen die er bij uitstek voor geschikt zijn maar je hebt constant een politiewagen achter je campertje hangen of je jezelf wel aan de regels aan het houden bent.
Ga haar schakenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Joehoe!
Dat is nog te doen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
8,99 ga ik vanuit; en dan misschien eerste maand(en) gratis of 4,49.
Dat ookquote:Op zondag 16 januari 2022 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liever wat minder stress ook
Ik ben degene die altijd omgeroepen wordt op luchthavensquote:Op zondag 16 januari 2022 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liever wat minder stress ook
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens kijken of ze op een andere fluit wil blazen.
"Wil mr. US van de bar af komen en zich melden bij Gate B12?"quote:Op zondag 16 januari 2022 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben degene die altijd omgeroepen wordt op luchthavens
Ik vroeg me eens af of easyJet ook mensen omroept. Ja. EasyJet roept je op als je laat bent.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben degene die altijd omgeroepen wordt op luchthavens
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
You have a house in Luxembourg, I have a profound knowledge of the history of the world, Irish Setters, bospods, I like beautiful natural things and so are you my dear and my length is also in my trousers.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is echt altijd zoquote:Op zondag 16 januari 2022 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wil mr. US van de bar af komen en zich melden bij Gate B12?"
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
You have a house in Luxembourg, I have a profound knowledge of the history of the world, Irish Setters, bospods, I like beautiful natural things and so are you my dear and my length is also in my trousers.
Nee hoor. Heb zelf contact gehad met Vattenfal omdat in mijn jaarcontract geschatte jaarbedrag ook in het min staat dus dacht ook dit kan niet. Maar het klopt toch echt wel.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze dat nog wel gaan corrigeren
Even nadenken hoor, ja somsquote:Op zondag 16 januari 2022 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Jij doet je versierpogingen standaard in het Engels?
Wat raarquote:Op zondag 16 januari 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb zelf contact gehad met Vattenfal omdat in mijn jaarcontract geschatte jaarbedrag ook in het min staat dus dacht ook dit kan niet. Maar het klopt toch echt wel.
Daarom mag ik dus Griekenland en Australië nooit meer inquote:Op zondag 16 januari 2022 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben al zo vaak omgeroepen terwijl ik aan een bar zat. Eerst steeds klok kijken naar na het 3e drankje nergens meer mee bezig.
Woet Joe blow my wissle girltje??quote:Op zondag 16 januari 2022 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Jij doet je versierpogingen standaard in het Engels?
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vaak kun je dan zo doorlopen. Rijen zijn voor het plebs
Ik quote antwoord wat heb ik gekregen:quote:Op zondag 16 januari 2022 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat raarWaarom dan?
*zet dekentje op booststand*
Dan word je omgeroepen omdat ze denken dat er drugs in je tas zit en dat duurt even, kom je daar aangerend, staat die hele hal nog vol en is het boarden nog niet eens begonnen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joe have epic boobies, merrie me tomorrow and have fun today.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Woet Joe blow my wissle girltje??
Accu van m'n telefoon. Viel net ineens uit terwijl hij was opgeladen en nu laadt ie in turbotempo weer op.quote:
oh natuurlijk. Die belastingverlagingquote:Op zondag 16 januari 2022 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik quote antwoord heb ik kreeg:
Goedemiddag, bedankt voor je vraag! Het klopt dat je in jaartotaal voor stroom inderdaad in de min komt. Als je drukt op het pijltje naar beneden zie je dat dit komt door de ''Vermindering energiebelasting''. Dit belastingvoordeel is hoger dan je verbruikskosten.
Je gastarief gaat per 1-1-2022 niet wijzigen, met het variabele contract wat je hebt zal dit pas rond 1-7-2022 gaan gebeuren.
tijd voor een nieuwe ;Pquote:Op zondag 16 januari 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Accu van m'n telefoon. Viel net ineens uit terwijl hij was opgeladen en nu laadt ie in turbotempo weer op.
Ik heb vast tarief en krijg die verlaging ookquote:Op zondag 16 januari 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh natuurlijk. Die belastingverlaging
![]()
Ik heb meestal priority boardingquote:Op zondag 16 januari 2022 13:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij snapt hem, dat twee uur lang wachten op zo'n plastic stoeltje is echt niks voor mij brrrrrrr.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de zomer is dit wel erg chill.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh natuurlijk. Die belastingverlaging
![]()
Wettelijk verplicht volgens mij omdat ook de bagage van iemand die wel is ingecheckt maar niet komt opdagen weer van boord moet ivm veiligheid.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg me eens af of easyJet ook mensen omroept. Ja. EasyJet roept je op als je laat bent.
Bagage inchecken bij easyJet. Hallo 2003.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wettelijk verplicht volgens mij omdat ook de bagage van iemand die wel is ingecheckt maar niet komt opdagen weer van boord moet ivm veiligheid.
Ja weet ik veelquote:Op zondag 16 januari 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bagage inchecken bij easyJet. Hallo 2003.
Ik niet want minder stroom is meer geld terug en dagje verwarming kost nu al snel minstens euro per dag. Dus alles wat eraf kan is mooi meegenomen.quote:
Het liefst zit ik relaxt in een barretje waar je de rij ziet oplossen en dan sjok je er heen loopt naar je stoel en 10min later stijg je op.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij snapt hem, dat twee uur lang wachten op zo'n plastic stoeltje is echt niks voor mij brrrrrrr.
Kijken hoe mensen in de rij staan te dringen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het liefst zit ik relaxt in een barretje waar je de rij ziet oplossen en dan sjok je er heen loopt naar je stoel en 10min later stijg je op.
Sinds ik dat dekentje heb ik de verwarming niet meer aangehadquote:Op zondag 16 januari 2022 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik niet want minder stroom is meer geld terug en dagje verwarming kost nu al snel minstens euro per dag. Dus alles wat eraf kan is mooi meegenomen.
Even de bange schapen uitlachen die bang zijn te laat te komen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het liefst zit ik relaxt in een barretje waar je de rij ziet oplossen en dan sjok je er heen loopt naar je stoel en 10min later stijg je op.
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de bange schapen uitlachen die bang zijn te laat te komen.
Bedoel dus acht euro per dag trouwens haha. Oh ik wel maar mijn huis is anders ook echt wel koud.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sinds ik dat dekentje heb ik de verwarming niet meer aangehad
Is dat nou huidskleurig of staat ze daar nakend?quote:
Ik ga voor huid.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat nou huidskleurig of staat ze daar nakend?
ja hier ook zo iets. Vind het echt teveelquote:Op zondag 16 januari 2022 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Bedoel dus acht euro per dag trouwens haha. Oh ik wel maar mijn huis is anders ook echt wel koud.
Jij rent zeker ook naar de bagageband in zwetende doodsangst om je koffer te missen?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wacht altijd totdat de rij bij het boarden een beetje opgelost is en als we geland zijn, dan wacht ik ook liever, totdat iedereen opgehoepeld is.
Je moet toch op de bagage wachten (tenzij alleen handbagage).
Nou nee.. als je mijn tekst had gelezen dan zou dat niet logisch zijnquote:Op zondag 16 januari 2022 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij rent zeker ook naar de bagageband in zwetende doodsangst om je koffer te missen?
Ja naja ik heb maandbedrag beetje omhoog gezet en 400 euro op mijn spaarrekening voor de jaarrekening. Ik weiger nog langer mij druk te maken over dit.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier ook zo iets. Vind het echt teveel
hier is nu 16.5 graden
perfecte moment om ff te pissenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wacht altijd totdat de rij bij het boarden een beetje opgelost is en als we geland zijn, dan wacht ik ook liever, totdat iedereen opgehoepeld is.
Je moet toch op de bagage wachten (tenzij alleen handbagage).
Ja ik las het maar had dat zinnetje al in mijn hoofd en in mijn vingersquote:Op zondag 16 januari 2022 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nee.. als je mijn tekst had gelezen dan zou dat niet logisch zijn
Dat en even rustig aan doenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik las het maar had dat zinnetje al in mijn hoofd en in mijn vingers
oh werkt het zoquote:Op zondag 16 januari 2022 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik niet want minder stroom is meer geld terug en dagje verwarming kost nu al snel minstens euro per dag. Dus alles wat eraf kan is mooi meegenomen.
Zou gewoon zeggen "Die heb ik voor jou op ongevaccineerde domme kut"quote:Op zondag 16 januari 2022 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Die idioten vallen weer mensen lastig die een mondkapje dragen
Wat? Buiten?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou gewoon zeggen "Die heb ik voor jou op ongevaccineerde domme kut"
Dan is een beetje raar en overtrokken en joef maar nog steeds geen reden om mensen lastig te vallen lijkt me.quote:
Allebei!quote:Op zondag 16 januari 2022 13:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet meestal precies wat ik wil maar bij deze blijf ik twijfelen![]()
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Liefde, vrijheid, autonomie.
Ga eens werken domme kut.
Dan moet ze rusten van de zware werkweek.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
het is zondag
of ze heeft geen werk meer door de maatregelen
misschien werkt ze ook in de horeaquote:Op zondag 16 januari 2022 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet ze rusten van de zware werkweek.
Stervende accu?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Accu van m'n telefoon. Viel net ineens uit terwijl hij was opgeladen en nu laadt ie in turbotempo weer op.
zit je nu werkschuwe wappies te verdedigen?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien werkt ze ook in de horea
Het is zondagquote:Op zondag 16 januari 2022 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Liefde, vrijheid, autonomie.
Ga eens werken domme kut.
Neequote:Op zondag 16 januari 2022 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit
[..]
zit je nu werkschuwe wappies te verdedigen?
Waarom loop jij er dan niet tussen?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien werkt ze ook in de horea
ja ben geen wappiequote:Op zondag 16 januari 2022 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom loop jij er dan niet tussen? [ afbeelding ]
Het is dan ook zondag kerkdagquote:Op zondag 16 januari 2022 14:04 schreef Ygritte het volgende:
En wat teh fughs zit iemand het ‘onze vader’ te roeptoeteren
oh ik kreeg ook commentaar van een stel griffo's toen ik om de boodschappen ging vanmorgen..quote:Op zondag 16 januari 2022 14:04 schreef Ygritte het volgende:
En wat teh fughs zit iemand het ‘onze vader’ te roeptoeteren
Precies, niet arbeiten op den zondagquote:
Ik liep gisteren langs een Action (op een afstandje) en daar was het drukker dan in welke kroeg dan ook in de afgelopen twee jaar.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb voor bepaalde benadeelden best begrip.
Bv dat je horeca nu open doet vind ik prima.
Maar nu we gelijkelijk weer open gaan en je doet nog zo onvergelijkt over de hele situatie heb je een draadje los en mogen ze je uitkering afnemen van mij.
Achterlijk werkloos tuig.
denk dat et voor veel mensen nu ook gewoon een sociaal event is geworden die demo'squote:Op zondag 16 januari 2022 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb voor bepaalde benadeelden best begrip.
Bv dat je horeca nu open doet vind ik prima.
Maar nu we gelijkelijk weer open gaan en je doet nog zo onvergelijkt over de hele situatie heb je een draadje los en mogen ze je uitkering afnemen van mij.
Achterlijk werkloos tuig.
je kan ook over een stoeprand struikelen en je nek breken ¯\_(ツ)_/¯quote:Op zondag 16 januari 2022 14:09 schreef Ygritte het volgende:
Jongens, ik hoor net, een urineweg infectie is veel erger dan corona.
Eigenlijk nooit geweten dat je daarmee ook 3 week op de ic komt te liggen
Misschien als je heel erg groot geschapen bent?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:09 schreef Ygritte het volgende:
Jongens, ik hoor net, een urineweg infectie is veel erger dan corona.
Eigenlijk nooit geweten dat je daarmee ook 3 week op de ic komt te liggen
Zo lang je dat achter de dikke gordijnen doet en er verder nooit over praat is er niks aan de hand. Kun je gewoon voor bidden en om vergeving vragen. Als mens kun je er nou eenmaal ook net niks aan doen dat je zondig bent.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste kerkgangers slingeren porno aan na het kerkbezoek, las daar van de week wat over.
Levensinvulling en een zelfverklaarde importantie in het leven zelfs die ze nooit gehad hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat et voor veel mensen nu ook gewoon een sociaal event is geworden die demo's
Alle Ria’s hadden hun lif laif lof borden op en moesten nieuwe….quote:Op zondag 16 januari 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik liep gisteren langs een Action (op een afstandje) en daar was het drukker dan in welke kroeg dan ook in de afgelopen twee jaar.
Misschien moeten we via de luchtverversing wat Ebola rondwaaien in de Action?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle Ria’s hadden hun lif laif lof borden op en moesten nieuwe….
Je tipt hem alvast voor als hij een nieuwe buda-bolide heeft?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:11 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, er was net een automeeting voor mensen met geld teveel bij het Fletcher hotel
Weet niet of die geld over heeft voor een Lambo of Ferrariquote:Op zondag 16 januari 2022 14:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je tipt hem alvast voor als hij een nieuwe buda-bolide heeft?
Kun je daarna vervolgens wel met ‘bloedspoed’ in echt heftige quarantainequote:Op zondag 16 januari 2022 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we via de luchtverversing wat Ebola rondwaaien in de Action?
Dat denk ik ja. En er heerst een heel groot gevoel van samenhorigheid heb ik he ideequote:Op zondag 16 januari 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Levensinvulling en een zelfverklaarde importantie in het leven zelfs die ze nooit gehad hebben.
Nee maar mijn totaalbedrag per dag is nu iets minder door stroom. Maar misschien zeg ik iets compleet debiels nu.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt er nou nog een korting op gas dan ook?
Gewoon je 1 op 12 meenemenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of die geld over heeft voor een Lambo of Ferrari
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:15 schreef Karzai het volgende:
ja iek zie dat het stroombedrag nu elke dag op negatief staat
Nee hahaquote:Op zondag 16 januari 2022 14:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik dacht als je meer stroom verbruikt dat je dan meer terug kreeg
Lekker hequote:Op zondag 16 januari 2022 14:15 schreef Karzai het volgende:
ja ik zie dat het stroombedrag nu elke dag op negatief staat
Vind Buda niet echt het type voor modelautootjesquote:Op zondag 16 januari 2022 14:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon je 1 op 12 meenemen![]()
‘kijk ik heb er ook een’
Ja die klitten wel bij elkaar, "vriendin" van me is van haar doorsnee man en kinderen af gegaan een half jaar geleden en wipt en protesteert nu met een trommelaar met een groen met goud en rode en paarse broek want die snapt het wel.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. En er heerst een heel groot gevoel van samenhorigheid heb ik he idee
stond niet zo lang terug een artikel op de nos site dat er geloof ik in 1 op de 7 gezinnen een breuk is onstaan door het wel of niet geloven in coronaquote:Op zondag 16 januari 2022 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die klitten wel bij elkaar, "vriendin" van me is van haar doorsnee man en kinderen af gegaan een half jaar geleden en wipt en protesteert nu met een trommelaar met een groen met goud en rode en paarse broek want die snapt het wel.
Ja dat geloof ik goed, rare wereld zijn we in terecht gekomen joh en er zijn er maar weinig die terug te halen zijn van hun angst, wantrouwen en achterdocht vrees ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stond niet zo lang terug een artikel op de nos site dat er geloof ik in 1 op de 7 gezinnen een breuk is onstaan door het wel of niet geloven in corona
Alsof het een religie is.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stond niet zo lang terug een artikel op de nos site dat er geloof ik in 1 op de 7 gezinnen een breuk is onstaan door het wel of niet geloven in corona
nee maar die complotten zijn ook echt lastig te ontkrachten. Op alles hebben ze wel en weerwoordquote:Op zondag 16 januari 2022 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik goed, rare wereld zijn we in terecht gekomen joh en er zijn er maar weinig die terug te halen zijn van hun angst, wantrouwen en achterdocht vrees ik.
hmm weet niet of ik dat heb gelezenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof het een religie is.
Was toch laatst een man die zijn vrouw in stukjes bij het zkh bracht?
Iedereen om die man heen geeft hem gelijk. Die mocht can zijn vrouw niks, niet vaccineren, niet zijn familie zien. Etc. Die werd helemaal gek.
Denk dat veel complotten ook min of meer gewoon waar zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar die complotten zijn ook echt lastig te ontkrachten. Op alles hebben ze wel en weerwoord
Gelijk afkappen die complete onzin, vertel dat maar tegen hamsters, bomen of straattegels.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar die complotten zijn ook echt lastig te ontkrachten. Op alles hebben ze wel en weerwoord
ja tuurlijk zit er ook een gematigde groep tussenquote:Op zondag 16 januari 2022 14:26 schreef Ygritte het volgende:
Maar zou alles wat daar staat nou ook echt allemaal in al die rare complottheorieën geloven?
Daar moet toch ook een club zijn wat het om wat voor reden niet eens is met de maatregelen, hard geraakt worden in persoonlijke situatie, zin hebben in een uitje of lekker willen rellen?
Maar goed aan de andere kant, als ik zo’n stream luister hoor ik echt niemand ook maar iets intelligents zeggen….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |