SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:
Ja, ik hou niet van zwarte koffie, dus ik heb smaakjes kinderkoffiequote:
Ik heet stiekem Oemfiefiequote:Op zondag 16 januari 2022 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Kokoskoffie lijkt mee best lekker als je een neger bent.
Fles heeft soms wel eens gelijkquote:Op zondag 16 januari 2022 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik hou niet van zwarte koffie, dus ik heb smaakjes kinderkoffie![]()
Heeft dus niets met echte koffie te maken, aldus Fles
Zonder gehakt?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, HEMA verkoopt een puzzel van 500 stukjes met een broccoli erop
Ja, hoe durven zequote:
Zelf toevoegenquote:
Als jij het maar lekker vindtquote:Op zondag 16 januari 2022 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik hou niet van zwarte koffie, dus ik heb smaakjes kinderkoffie![]()
Heeft dus niets met echte koffie te maken, aldus Fles
Precies en ik vind het lekkerquote:Op zondag 16 januari 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij het maar lekker vindt
Zit Wattenschijfje naast je op de bank met een verwenwortel?
Man man man.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij het maar lekker vindt
Zit Wattenschijfje naast je op de bank met een verwenwortel?
Aaawquote:Op zondag 16 januari 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies en ik vind het lekker![]()
Ze heeft net een verwenkomkommertje gekregen vanochtend, die nam ze beleefd aan
Nou ja alleen directe familie.. M'n oma had me in Oktober geprobeerd te bellen en ik had een appje gestuurd "bel je van de week even terug". Natuurlijk vergeten. Nu belde ik en nam ze op met: "Goedemorgen, dat was wel een lange week hè?"quote:Op zondag 16 januari 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat vind ik ook lekker. En vanavond ook een schoon bedje
Heb je de hele familie gebeld?
Ooohja dadelijk even de flessen strelen.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren verwenwhisky gekocht. Zo hebben we allemaal wat
Ik heb verwenchocolade. Of is dat per definitie een verwenproduct?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren verwenwhisky gekocht. Zo hebben we allemaal wat
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja alleen directe familie.. M'n oma had me in Oktober geprobeerd te bellen en ik had een appje gestuurd "bel je van de week even terug". Natuurlijk vergeten. Nu belde ik en nam ze op met: "Goedemorgen, dat was wel een lange week hè?"
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb verwenchocolade. Of is dat per definitie een verwenproduct?
Ja, ze is echt keurig opgevoedquote:Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaawZe whiepte netjes dankjewel? Keurig beestje hoor
Is dit de Zwitserse Tony?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee deze Salted Caramel![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hallo Gastonquote:
Welcome to 1995.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben het HR systeem aan het uitvogelen, waar ik mijn reiskosten en thuiswerkvergoeding door moet geven, maar ik kon niet inloggen.
Blijkt dat mijn e-mailadres hoofdlettergevoelig is en met een hoofdletter ingegeven moest worden.
Sjonge
Dat was toen een prikklokquote:
Amaramadingdongquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zo'n licht ironische aanmoedigingsspreuk "Arbeit Macht Frei"
Waarom mag dat niet?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Zusje is jarig maar ik mag niet komen en er komen wat kokkies koken dus ik ben er een beetje kwebs over.
Ben je uitgeloot?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Zusje is jarig maar ik mag niet komen en er komen wat kokkies koken dus ik ben er een beetje kwebs over.
Waarom mag je niet komenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Of Comic Sans MSquote:
quote:
quote:
quote:
Er komen al teveel mensen maar ze beloofde wel een groot feest te geven zodra Covid-19 weer even in zijn holletje zit en de temperatuur goed genoeg is om buiten te dansen en te zwemmen.quote:
Zullen we gewoon gaan anders?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Er komen al teveel mensen maar ze beloofde wel een groot feest te geven zodra Covid-19 weer even in zijn holletje zit en de temperatuur goed genoeg is om buiten te dansen en te zwemmen.
Beetje slechte reden..quote:Op zondag 16 januari 2022 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Er komen al teveel mensen maar ze beloofde wel een groot feest te geven zodra Covid-19 weer even in zijn holletje zit en de temperatuur goed genoeg is om buiten te dansen en te zwemmen.
Partychrashen!quote:Op zondag 16 januari 2022 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we gewoon gaan anders?
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heel eerlijk, ik nodig ook liever mijn vrienden uit en niet mijn broertje.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja maximaal vier toch en ze zijn al met twaalven.
Alsof ze hier in Brabant daar op letten, kwam onlangs langs een stampvolle woonkamer (kringverjaardag) en gisteren zijn de kroegen gewoon open gegaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ik ben de leukste broer ter wereldquote:Op zondag 16 januari 2022 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik nodig ook liever mijn vrienden uit en niet mijn broertje.
Wie wordt er nu niet blij van broccoli ?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie of ze daar heel erg blij mee gaat zijn heur.
Hier Aliquote:Op zondag 16 januari 2022 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Yusuf komt zo mijn lunch brengen
Ja hullie wel een beetje en verjaardagen daar is meestal met luchtballonnen, dansende aapjes, foodtrucks, verschillende muziekpodia, vioolelfjes, cabaret, vuurspuwers, een dansvloer van hier tot Andorra, showkokkies, dat soort shit dus ik snap wel dat ze het doorschuift naar de tijd dat het weer wat meer mag.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ze hier in Brabant daar op letten, kwam onlangs langs een stampvolle woonkamer (kringverjaardag) en gisteren zijn de kroegen gewoon open gegaan.
Nou ja zo wel, als zuur stinkgehakt er maar mi-ni-maal 18 meter bij uit de buurt blijftquote:Op zondag 16 januari 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie wordt er nu niet blij van broccoli ?
Heb jij je meetlint bij je?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja zo wel, als zuur stinkgehakt er maar mi-ni-maal 18 meter bij uit de buurt blijft
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie wordt er nu niet blij van broccoli ?
quote:
Dat is een advies geen wetquote:Op zondag 16 januari 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als mondkapjes in de buitenlucht op drukke plekkenquote:
Hier is het al middag.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
Mogguh bitches![]()
Eindelijk weer eens een goede nacht gehad
Ja echt hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als mondkapjes in de buitenlucht op drukke plekken
Dansen dansen dansenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US staat zo aan de deur straks
hoe dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt wel alsof ik mijn sleutelbeen gebroken heb
Gelukkig een advies, anders komt de mondkapjes-politie je halen hoorquote:
Zie waar de gouden bikini voorkeur vandaan komtquote:Op zondag 16 januari 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dansen dansen dansen [ afbeelding ]
Ik nodig liever US uit dan mijn broertje, denk ikquote:Op zondag 16 januari 2022 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik nodig ook liever mijn vrienden uit en niet mijn broertje.
Hij heeft niets te doen dus kan vanavond bij jou zitten.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik nodig liever US uit dan mijn broertje, denk ik
Denk dat het iets van een zenuw is die niet mee wil werken en tijdens het sporten een tik gehad heeft. Dacht dat het wel weg zou trekken maat voelt best naar nu.quote:
Ja, ik ga nu even koffie drinken bij mijn vaderquote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij heeft niets te doen dus kan vanavond bij jou zitten.
Zoals een Japanner wel mooi zei; Ik snap niet waar die boerse blanken het vandaan halen maar als wij een kriebeltje in de keel voelen dan zetten we een mondkapje op, uit respect voor de ander, dat doen we al jaren.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig een advies, anders komt de mondkapjes-politie je halen hoor
Die negers lijken altijd zo vmbo zwakstroom.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie waar de gouden bikini voorkeur vandaan komt
Prachtig. Maar ik ga toch geen mondkapje dragen op straat.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals een Japanner wel mooi zei; Ik snap niet waar die boerse blanken het vandaan halen maar als wij een kriebeltje in de keel voelen dan zetten we een mondkapje op, uit respect voor de ander, dat doen we al jaren.
Gezellig, dat weet ik zekerquote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik nodig liever US uit dan mijn broertje, denk ik
Lekker woke, Japanner !quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals een Japanner wel mooi zei; Ik snap niet waar die boerse blanken het vandaan halen maar als wij een kriebeltje in de keel voelen dan zetten we een mondkapje op, uit respect voor de ander, dat doen we al jaren.
Ja de Japanners kozen ook de kant van de Nazi’s.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook niet, zuurstof is een van de mooiste gratis dingen in 't levenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prachtig. Maar ik ga toch geen mondkapje dragen op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |