SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ben ik niet met je eens, omdat jij vera een lief meisje vindt, hoeft een andere dat niet te vinden etcquote:Op zondag 16 januari 2022 11:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij mannen kann,bij lieve meisjes niet
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, omdat jij vera een lief meisje vindt, hoeft een andere dat niet te vinden etc
ben je hier om me te ergeren?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, omdat jij vera een lief meisje vindt, hoeft een andere dat niet te vinden etc
Haar lach kan ik ook niet aan wennenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Acht irritant
Maar dat is het geschreeuw van Nous ook
Boeit me echt geen reet wat en hoe lang ze iets aanhebben, deed ik ook niet bij kitty, zolang ik het niet ruik is het primaquote:Op zondag 16 januari 2022 11:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dus Vera mag dan wel 3 dagen in dezelfde trui lopen? Maar ja die is lekker he bij de mannen
Ik maak een scriptie Ben benieuwd Waarom werd Kitty wel veroordeeld door haar roze pak en Vera wordt niets over gezegd?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja moet ze in haar bh rondlopen? Ze heef nog steeds geen koffer he
Holy FUCK.quote:
Anderen mogen commentaar hebben op Veraquote:
Vera zelf ook hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 11:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera haar broer had een FOkK!ker kunnen zijn
Het is de derde dag dat ze die trui aan heeft hoor. Kitty haar pak is ook gewassen in de nacht dus wat is het verschilquote:Op zondag 16 januari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
Vindt het nogal een verschil, Vera slaapt er niet in en volgens mij heeft ze het niet drie dragen het achter elkaar gedragen, en zowel dan nog. Het is het enige wat warm zit. Ze kan er verschillende dingen onderaan trekken.
Ik erger mij niet zo snel, geef alleen even mijn mening over jouw meningquote:
Amy en Eveline hebben de badkamer vanmorgen gepoetstquote:Op zondag 16 januari 2022 11:25 schreef b_engeltje het volgende:
En nee heb nog niemand gehoord of gezien over de wc en de badkamer schoonmaken
Ze hebben een afgedekt terras ik snap niet dat ze de kleding savonds niet een paar uur buiten hangenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
Vindt het nogal een verschil, Vera slaapt er niet in en volgens mij heeft ze het niet drie dragen het achter elkaar gedragen, en zowel dan nog. Het is het enige wat warm zit. Ze kan er verschillende dingen onderaan trekken.
stream 2 40 min geleden eve en amyquote:Op zondag 16 januari 2022 11:25 schreef b_engeltje het volgende:
Alle dames staan bij mij gelijk
Ze roddelen allemaal net zo veel, ze doen allemaal net zo veel
Heb tot nu toe alleen de mannen met de stofzuigers zien lopen & kitty
Nee, Kitty heeft altijd in dat rose ding geslapen net zoals in die zwarte. Het deed dienst als piama en kleding.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het is de derde dag dat ze die trui aan heeft hoor. Kitty haar pak is ook gewassen in de nacht dus wat is het verschil
Ik heb 4 streams.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
stream 2 40 min geleden eve en amy
julie kijken toch bijna alle nur stream 1
Dat was de Titanic waar ik het over hadquote:Op zondag 16 januari 2022 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat te denken van dat eeuwige geloeloeloeloe loeloeloe loeloeloeloe loeloeloe![]()
Zeker welquote:Op zondag 16 januari 2022 11:25 schreef b_engeltje het volgende:
Alle dames staan bij mij gelijk
Ze roddelen allemaal net zo veel, ze doen allemaal net zo veel
Heb tot nu toe alleen de mannen met de stofzuigers zien lopen & kitty
nee ik heb ook nog andere bezighedenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
stream 2 40 min geleden eve en amy
julie kijken toch bijna alle nur stream 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |