DM heeft juist producten die je groot kan inkopen want het kan niet bederven, uitermate geschikt om te vergelijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:33 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet vergelijken, als gewone nederlander die nooit over de grens komt om boodschappen te doen?
Ik kom ook maar een enkele keer per jaar in duitsland, dus de rest van het jaar zal ik het ook moeten doen met de hogere prijzen van de nederlandse aanbiedingen.
Tuurlijk zijn die producten er ook... Maar...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:56 schreef capricia het volgende:
Klein voorbeeldje.
Gesichtscreme Revitalift Classic LSF 30, 50 ml.
Bij de DM standaard voor 10,95.
https://www.dm.de/l-oreal(...)-p3600523670642.html
Bij de Etos is ie nu 1 plus 1 gratis voor 24,99.
https://www.etos.nl/produ(...)JwhoRgkaAvkOEALw_wcB
Ik vind het gewoon bizar.
Die oude Marktkauf-Kaufland is wat mij betreft fijn verbouwd en ik kom er graag.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 05:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een van de twee zit volgens mij in de oude Marktkauf. Geen idee of die is aangepast maar ik vond dat een donker hol en klein voor een Marktkauf. Wel ruim voldoende parkeergelegenheid en andere winkels in het pand.
Nou dat... en de gemiddelde Nederlander is toch wel echt aanbiedingsgericht. We willen koopjes. Een vaste lage prijs heeft serieus minder effect dan een aanbieding.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 02:09 schreef 111210 het volgende:
[..]
Tja je kiest toch zelf wat je meeneemt, als een aanbieding te duur is laat ik het gewoon liggen.
Aha, nog nooit geweest. Volgens mij ben ik maar een keer in een Kaufland geweest. In 2009, in Bulgarijequote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die oude Marktkauf-Kaufland is wat mij betreft fijn verbouwd en ik kom er graag.
Die aan de Stadtring was betaald parkeren en vol dus gingen wij naar deze, waar Marktkauf zat. Prima winkelquote:Op dinsdag 23 januari 2024 05:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een van de twee zit volgens mij in de oude Marktkauf. Geen idee of die is aangepast maar ik vond dat een donker hol en klein voor een Marktkauf. Wel ruim voldoende parkeergelegenheid en andere winkels in het pand.
Stadtring is toch waar de Marktkauf zat? Zit ook een bouwmarkt (Toom?) en DM. Kan me niet heugen dat ik betaald heb om te parkeren destijds.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Die aan de Stadtring was betaald parkeren en vol dus gingen wij naar deze, waar Marktkauf zat. Prima winkel
Dat is inderdaad de voormalige Marktkauf.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stadtring is toch waar de Marktkauf zat? Zit ook een bouwmarkt (Toom?) en DM. Kan me niet heugen dat ik betaald heb om te parkeren destijds.
Maar goed, dat was de tijd dat een drie-pack Kodak Gold bij DM nog ¤7,99 was. #daswareinmal
oh geen kaartje gehaald maar blauwe schijf neergelegd HAHAquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de voormalige Marktkauf.
Het is er officieel betaald parkeren, maar de eerste twee uur gratis. Je "moet" wel een kaartje halen in de automaat daarvoor.
HAHA, nur mit Parkschein en Parkplatz vol met apparatenquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stadtring is toch waar de Marktkauf zat? Zit ook een bouwmarkt (Toom?) en DM. Kan me niet heugen dat ik betaald heb om te parkeren destijds.
Maar goed, dat was de tijd dat een drie-pack Kodak Gold bij DM nog ¤7,99 was. #daswareinmal
Op de website van het winkelcentrum staat:quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:45 schreef marcel.de het volgende:
[..]
HAHA, nur mit Parkschein en Parkplatz vol met apparaten
Maar het schijnt dat ik ze door elkaar haal. dat Marktkauf juist aan de Stadtring zat. Nou die is dus betalen, die andere gratis eerste 2 uur
quote:Das Center verfügt über 675 Stellplätze – Sie parken bei bis zu 2 Stunden kostenlos.
Bitte ziehen Sie an den Parkautomaten ein unentgeltliches Ticket.
ticket trekken, parkeren, boodschappen doen, ticket betalen (bij minder dan 2 uur, niets hoeven betalen) en terrein verlaten met het ticket.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op de website van het winkelcentrum staat:
[..]
Voor jou is het toch ook vrij lastig.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
ticket trekken, parkeren, boodschappen doen, ticket betalen (bij minder dan 2 uur, niets hoeven betalen) en terrein verlaten met het ticket.
Niet zo lastig toch?
ligt er aan of er slagbomen staan, en je bij het inrijden een ticket trekt.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:37 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Voor jou is het toch ook vrij lastig.
De volgorde is namelijk: parkeren, ticket trekken en in de auto leggen, boodschappen doen, betalen(of niet< 2uur) en het parkeerterrein afrijden.
Daarom corrigeer ik je ook, er staan geen slagbomen.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
ligt er aan of er slagbomen staan, en je bij het inrijden een ticket trekt.
Typisch Nederlandse gedachte en ik weet zeker dat het gros van de NL-ers dat ook gewoon doet.quote:Zoals jij het zegt, is het wel erg fraude gevoelig, wie zegt dat je niet gewoon wegrijdt als er geen slagbomen staan.
Ik ben wel benieuwd of ze echt controleren op geldigheid van de parkeertickets. Ze controleren in ieder geval wel op foutparkeerders, heb daar al meerdere malen een bon achter de ruitenwisser gezienquote:Op maandag 29 januari 2024 10:37 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Voor jou is het toch ook vrij lastig.
De volgorde is namelijk: parkeren, ticket trekken en in de auto leggen, boodschappen doen, betalen(of niet< 2uur) en het parkeerterrein afrijden.
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of ze echt controleren op geldigheid van de parkeertickets. Ze controleren in ieder geval wel op foutparkeerders, heb daar al meerdere malen een bon achter de ruitenwisser gezien
Mja, In veel Nederlandse plaatsen is het inmiddels zo dat je kenteken op je parkeerticket moet zetten, want mensen gaven hun ticket door als er nog parkeertijd op over was. Deed ik trouwens ook altijd.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:25 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Daarom corrigeer ik je ook, er staan geen slagbomen.
[..]
Typisch Nederlandse gedachte en ik weet zeker dat het gros van de NL-ers dat ook gewoon doet.
Het is Duitsland he, parkeerticket op kenteken komt pas over 14 jaarquote:Op maandag 29 januari 2024 13:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mja, In veel Nederlandse plaatsen is het inmiddels zo dat je kenteken op je parkeerticket moet zetten, want mensen gaven hun ticket door als er nog parkeertijd op over was. Deed ik trouwens ook altijd.
Wow, zo snel?quote:Op maandag 29 januari 2024 13:25 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Het is Duitsland he, parkeerticket op kenteken komt pas over 14 jaar
oh joh. Nou het regende, was vol, reden ook veel auto's op zoek naar plek en zag overal die Parkschein automaten. Dus ging er snel weer weg HAHAquote:Op zondag 28 januari 2024 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op de website van het winkelcentrum staat:
[..]
Parkeren op kenteken is in Duitsland echt geen noviteit meer hoor. Dat zie je steeds vaker.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:25 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Het is Duitsland he, parkeerticket op kenteken komt pas over 14 jaar
Uiteraard, ook via een parkeerapp.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:36 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Parkeren op kenteken is in Duitsland echt geen noviteit meer hoor. Dat zie je steeds vaker.
Tip: als je niet weet waar het over gaat, meng je er dan niet in.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 07:43 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Uiteraard, ook via een parkeerapp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |