Ik denk dat dat draaien aan de staart gewoon voor de grap is, en dat dat beest het gewoon altijd doet.quote:
Ja dat denk ik ook, maar waarom doen honden dat? Zie het wel vaker alleen dan minder snelquote:Op zondag 16 januari 2022 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat dat draaien aan de staart gewoon voor de grap is, en dat dat beest het gewoon altijd doet.
Omdat ik 25 ben.quote:
Nietes, je ben al half bejaardquote:
Begin jij hem ook al te pesten.quote:
Ik pest niet, ik plaag alleen maarquote:Op zondag 16 januari 2022 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begin jij hem ook al te pesten.
Je wordt weer bedankt hoor.quote:
FF en ik zijn even oud dus ik voel mij ook gekwetst.quote:
* Mrsloveable zegt sorry, ze bedoelde het niet gemeenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
FF en ik zijn even oud dus ik voel mij ook gekwetst.
@FreshFruit is 25quote:Op zondag 16 januari 2022 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
FF en ik zijn even oud dus ik voel mij ook gekwetst.
He wat rotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, voor deze keer zie ik het door de vingers.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable zegt sorry, ze bedoelde het niet gemeen
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
OK, voor deze keer zie ik het door de vingers.
quote:Girl, 8, pulls a 1,500-year-old sword from a lake in Sweden
Nordic countries are not only the land of good home design and cozy atmosphere but also the place where Vikings lived centuries ago. One very lucky 8-year old girl hit the jackpot when she pulled out a pre-Viking era sword from a lake in Sweden. Saga Vanecek was on holiday with her family at Vidostern lake in Jonkoping County when she saw the sword on the bottom of the lake. After being examined by experts, they discovered that the sword is 1,500 years old which was a shocker to everyone. During Saga’s visit, the water level was very low, so she easily spotted the sword in the lake and mistook it for a stick at first, but after a closer look decided to pull it out and show the sword to her father. The sword ended up at the local museum and it is a very well preserved one, and Saga was very lucky to spot it in the water. After the discovery, a team from the museum went to look for more relics around the lake and found a brooch dating back to the 3rd century after careful excavations. Only time will tell what other treasures lie in the waters of the Vidostern lake.
Wow gaaf als je zoiets vindtquote:Op zondag 16 januari 2022 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Cool.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker, ik vind dit soort vondsten altijd wel gaaf.quote:
Gaaf!quote:Op zondag 16 januari 2022 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Cool.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh? Dit valt niet om te smelten.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaaf!
Gelukkig dat het niet door een archeoloog gevonden is; dan zou het zo voor oud ijzer omgesmolten zijn. (Zweedse musea smelten Viking-vondsten om voor oud ijzer omdat ze er zo veel van hebben.)
IJzer valt best aardig te smelten hoor!quote:Op zondag 16 januari 2022 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huh? Dit valt niet om te smelten.
Gaaf!quote:Op zondag 16 januari 2022 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Cool.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op zondag 16 januari 2022 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Cool.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!quote:Op zondag 16 januari 2022 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaaf!
Las net een passage waarin Lancelot het zwaard Excalibur terugwerpt in een meer en the lady of the lake het opvangt.
En daarna lees ik dit
Boek is bijna uit gelukkig.quote:
Ik vraag mij altijd af waar de waarheid van dit soort verhalen zitten.quote:
Koning Arthur enzo?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af waar de waarheid van dit soort verhalen zitten.
Eigenlijk vind ik die film niet eens zo vreselijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Koning Arthur enzo?
Er zijn aanwijzingen dat het op ware gebeurtenissen en personages gebaseerd is.......van vele eeuwen eerder. Voor Christus zelfs, volgens mij. Er is een vreselijk slechte Arthur-film gemaakt die dat een beetje probeert uit te beelden, in Romeinse tijden geloof ik.
[ afbeelding ]
Die film had echt goed kunnen zijn als ze zich meer op de inhoud en minder op hitsige pubers had gericht.
Ja kweenie, misschien is mijn kijk op die film vooral negatief door Keira's rol.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik die film niet eens zo vreselijk.
Veel van dat soort verhalen zijn aangedikt en of verdraaid. Zeker in films. Het oude testament bevat ook vele gebeurtenissen die op waarheid zijn gebaseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |