Denk dat ze Dries Roelvink wel bereid weten te vinden hoor.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar welke niet-b/c-artiest, die enigszins geloofwaardig kan zijn als coach, wil daar dan nog zitten.
Ze waren al aan het opraken, zodat er mensen als Glennis Grace opgetrommeld werden.
Wat gebeurt hier?quote:Op zondag 16 januari 2022 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Medelijden met zijn vrouw, kennen we deze nog?
https://twitter.com/Alpte(...)296319570022402?s=20
Ik zei 'enigszins geloofwaardig als coach'.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:09 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Denk dat ze Dries Roelvink wel bereid weten te vinden hoor.
Ze kijken er niet meer van op, Harvey Weinstein anyone?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zit wat in. Jonge naïeve mensen die opkijken naar bekende sterren. Dit heeft idd alle ingrediënten om het fout te laten gaan. Alleen waar ik niet bij kan: dit kan toch niet zonder dat anderen (collega's e.d.) hier lucht van krijgen? Dus ze houden elkaar de hand boven het hoofd. Of het is dusdanig genormaliseerd dat niemand er van opkijkt en er dus iets van zegt.²
Winnaars van vorige jaren misschien?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar welke niet-b/c-artiest, die enigszins geloofwaardig kan zijn als coach, wil daar dan nog zitten.
Ze waren al aan het opraken, zodat er mensen als Glennis Grace opgetrommeld werden.
Daarom is het zo fijn dat die viespeuken worden exposed sinds #metoo. Want vanuit het wereldje zelf gaat het niet gebeuren, geen enkel zelfreinigend vermogen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze kijken er niet meer van op, Harvey Weinstein anyone?
Half het wereldje wist wat hij deed.
Maar ze bleven stil.
Heb je straks geen BN'er meer over op tv...quote:Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarom is het zo fijn dat die viespeuken worden exposed sinds #metoo.
O ja. D-artiesten (of het hele alfabet vanaf daar t/m z). Ook niet b/c.quote:
Ach er zaten af en toe wel aardige er tussen, maar het grootste gros zou ik me niet eens meer kunnen herinneren.quote:
Zanger Petro , Manita , Anita & Ed.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De meeste die er nu zitten zijn dat toch ook al niet?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik zei 'enigszins geloofwaardig als coach'.
De vrouwen doen het zelf ook gewoon. Dat is geen victimblaming naar gewoon een onderbelicht deel van de metoo situatie.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarom is het zo fijn dat die viespeuken worden exposed sinds #metoo. Want vanuit het wereldje zelf gaat het niet gebeuren, geen enkel zelfreinigend vermogen.
Waarmee het BN'er ras langzaam uitsterft. Dat is een aantrekkelijk vooruitzicht.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je straks geen BN'er meer over op tv...
Ach, het dieptepunt is in ieder geval al achter ons:quote:Op zondag 16 januari 2022 13:17 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
De meeste die er nu zitten zijn dat toch ook al niet?
lijkt me primaquote:Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je straks geen BN'er meer over op tv...
Vanwege de cirkel van wegkijkers kunnen de viespeuken ongestoord hun gang gaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:32 schreef Gibson88 het volgende:
De mensen die van he vermeende misbruik afwisten maar niks gezegd hebben zijn wat mij betreft net zo schuldig. Eruit met dat gajes.
Dan hou je hooguit 2 stagiaires en een slaperige schoonmaker over.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:32 schreef Gibson88 het volgende:
De mensen die van he vermeende misbruik afwisten maar niks gezegd hebben zijn wat mij betreft net zo schuldig. Eruit met dat gajes.
Treurig maar waar.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vanwege de cirkel van wegkijkers kunnen de viespeuken ongestoord hun gang gaan.
Dat wereldje zoals wij dat kennen bestaat misschien wel bij de gratie van die misbruiken.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarom is het zo fijn dat die viespeuken worden exposed sinds #metoo. Want vanuit het wereldje zelf gaat het niet gebeuren, geen enkel zelfreinigend vermogen.
Sterker nog, het heeft ze voordeel opgeleverd. Dus eigenlijk was het een zakelijke transactie.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De vrouwen doen het zelf ook gewoon. Dat is geen victimblaming naar gewoon een onderbelicht deel van de metoo situatie.
Het zijn echt niet alleen maar verkrachtende mannen die misbruik maken van de situatie.
Velen bukken gewillig, prima maar dan niet later klagen erover.
Wie kun je blaimen als dat normaal is in dat wereldje? Iedereen?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:32 schreef Gibson88 het volgende:
De mensen die van het vermeende misbruik afwisten maar niks gezegd hebben zijn wat mij betreft net zo schuldig. Eruit met dat gajes.
Ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie kun je blaimen als dat normaal is in dat wereldje? Iedereen?²
Tja regelmatig is een bovengemiddeld getalenteerde zanger/zangeres er uit getrapt om een veel matigere binnen te houden, dus dan zou je kunnen denken dat deze transacties wel eerlijk verlopen zijn; afspraken worden na het spreiden van je benen dus wel nagekomen, ten koste van betere kandidaten.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sterker nog, het heeft ze voordeel opgeleverd. Dus eigenlijk was het een zakelijke transactie.²
Voorlopig. Geen idee wat voor beerput er donderdag verder open getrokken gaat worden.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:41 schreef Ronzz het volgende:
Ronduit smerig. En dan lijkt op het eerste gezicht Marco B. er nog aardig vanaf te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |