abonnement Unibet Coolblue
pi_203213707
Wat vinden jullie, is dat niet discriminatie van mensen die een camper bouwen omdat ze gewoon in hun eentje willen reizen?

Eisen:
' slaapplaatsen voor minimaal 2 personen '
https://www.belastingdien(...)n_kampeerauto_camper
pi_203213814
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 23:47 schreef tstile het volgende:
Wat vinden jullie, is dat niet discriminatie van mensen die een camper bouwen omdat ze gewoon in hun eentje willen reizen?

Eisen:
' slaapplaatsen voor minimaal 2 personen '
https://www.belastingdien(...)n_kampeerauto_camper
Nee, ze willen je de kans geven en relatie met een lift(st)er aan te gaan. Zie het als opleidingsbudget
pi_203213899
Ach, een beetje confort kan toch geen kwaad? 110 breed is een mooi ruim eenpersoonsbed, absoluut te weinig voor twee personen:)

Maar als het je echt stoort: gooi wat pallets met een matras achterin, leen ergens een vouwwagen-keukenblokje en ga naar de keuring. Als die achter de rug is kun je er een mooie rukbunker eenpersoonscamper van bouwen en geen haan die er ooit nog naar kraait...
Ik denk overigens wel dat je wat meer moeite zult hebben met de verkoop tzt.
  zondag 16 januari 2022 @ 00:23:42 #4
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_203214208
Discriminatie ? Nee waarom? Gewoon een bed inbouwen waar 2 mensen in zouden "kunnen" liggen en dan ben je klaar. Zeker als je voor langere tijd weg gaat kan een beetje comfort geen kwaad.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_203215889
Gewoon wat regels ter voorkoming dat een Caddy of oude dubbel cabine wordt omgebouwd voor lage belastingen.

Hefdak is ook verplicht voor 2 dwergen
.
pi_203216423
Niks mis mee toch? Heb je een breed bed voor jezelf.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 16 januari 2022 @ 10:42:45 #7
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_203216863
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:03 schreef Wiedanwel het volgende:
Ach, een beetje confort kan toch geen kwaad? 110 breed is een mooi ruim eenpersoonsbed, absoluut te weinig voor twee personen:)

Maar als het je echt stoort: gooi wat pallets met een matras achterin, leen ergens een vouwwagen-keukenblokje en ga naar de keuring. Als die achter de rug is kun je er een mooie rukbunker eenpersoonscamper van bouwen en geen haan die er ooit nog naar kraait...
Ik denk overigens wel dat je wat meer moeite zult hebben met de verkoop tzt.
Mag je dit ook doen maar dan alles er na de keuring weer uit halen. En enkel een heel dun matje en tochtig slaapzakje meenemen. En enkel een enkel klein gasbrandertje, pannetje en 1 spork achterin gooien. En dan zo op vakantie gaan. En iedere avond als een loser liggen bibberen in de kou?
pi_203219811
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:42 schreef borbit het volgende:

[..]
Mag je dit ook doen maar dan alles er na de keuring weer uit halen. En enkel een heel dun matje en tochtig slaapzakje meenemen. En enkel een enkel klein gasbrandertje, pannetje en 1 spork achterin gooien. En dan zo op vakantie gaan. En iedere avond als een loser liggen bibberen in de kou?
Uiteraard, maar als je dat wil dan zou ik toch opteren om de bus achterwege te laten en een oude fiat panda te kopen.
pi_203220197
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 23:47 schreef tstile het volgende:
Wat vinden jullie, is dat niet discriminatie van mensen die een camper bouwen omdat ze gewoon in hun eentje willen reizen?

Dit is je reinste discriminatie en ik zou het zeker niet zo maar accepteren als ik jou was.

Belangrijkste op dit moment is dat je nu een goed stappenplan maakt om aan dit vreselijke onrecht een eind te maken.

1) begin met aangifte te doen, want hé discriminatie is hartstikke strafbaarr
2) besef dat de mensenrechten hier op het spel staan, dus meld dat bij de bevoegde instanties
3) en natuurlijk moet al dat onrecht gecompenseerd worden met een dikke, vette schadevergoeding. Deze mensen kunnen dat uitstekend voor je regelen.

Het is even een werkje, maar als alles achter de rug is, ben je een rijk man. En dan kun je wellicht wat doen aan je status als single en lekker samen met de camper op stap. O, wacht....
pi_203220716
Inderdaad een vreemde voorwaarde dat de slaapplek geschikt moet zijn voor minimaal 2 personen. Ik kan het mij prima voorstellen dat mensen in hun eentje men een camper willen reizen en dat er dus geen slaapplek nodig is voor minimaal 2 personen.
pi_203220752
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:36 schreef rutger05 het volgende:
Inderdaad een vreemde voorwaarde dat de slaapplek geschikt moet zijn voor minimaal 2 personen. Ik kan het mij prima voorstellen dat mensen in hun eentje men een camper willen reizen en dat er dus geen slaapplek nodig is voor minimaal 2 personen.
Of het is bedoeld om de ruimte dermate te vullen dat het niet stiekem alsnog je bedrijfsbus kan zijn.
pi_203220779
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:38 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Of het is bedoeld om de ruimte dermate te vullen dat het niet stiekem alsnog je bedrijfsbus kan zijn.
Aha. Dit zou een goede verklaring kunnen zijn.
pi_203221359
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:39 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Aha. Dit zou een goede verklaring kunnen zijn.
Er is niet iemand geweest die gedacht heeft "Hoe kunnen we iedereen naaien". Dit soort regels ontstaan organisch als mensen er misbruik van maken.
pi_203223358
180*110cm kun je amper een tweepersoonsbed noemen. Zelfs met mijn beperkte lengte van 1m65 heb ik op een bed met een lengte van 1m80 al de neiging om diagonaal te gaan liggen.

Maar je kan ook creatief omgaan met de regels. Maak een eenpersoonsbed een beetje op hoogte met daaronder een lege ruimte die afsluitbaar is met (schuif)deurtjes. Naar de keuring toe zet je de schuifdeurtjes open en leg je er een simpel matrasje neer. Je hebt dan een stapelbed waarbij het onderste deel eventueel af te sluiten is voor extra privacy.

Ga je alleen op pad, dan haal je natuurlijk de matras er uit en heb je een mooie bergruimte achter de schuifdeurtjes. Paar opbergboxen er in schuiven en klaar ben je.
pi_203251679
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:08 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Er is niet iemand geweest die gedacht heeft "Hoe kunnen we iedereen naaien". Dit soort regels ontstaan organisch als mensen er misbruik van maken.
Dit is wel een beetje de Nederlandse fiscale wetgeving in een notendop. Het is onnodig moeilijk en het is initieel nooit zo bedacht, maar jaarlijks komt er een voorwaarde bij omdat het voorgaande jaar er iemand misbruik van heeft gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')