SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 15-01-2022 23:13:03 ]~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
Lijkt mij sterk, hoorde dat ze is overgebracht naar paviljoen 3 te Santpoort.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:53 schreef cheanny het volgende:
[..]
Die sluipt vannacht het huis in en staat dan ineens naast het bed van Vera (& Dimi)..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Grace, van mij mag ze winnen en dat zou verdiend zijn .....![]()
Ik ga je kutje niet scheren - 15 januari 2022.Eens. Zij is zo heerlijk zichzelf en positiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de werden zich nog met elkaar strijdenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar is geen fan van Amy : 'Ze weet alles wat wij besproken hebben.. ALLES ... ik zag haar vanmiddag heel lang met Peter praten'
Daarom is de eerste keer (waarop wij mogen stemmen) positiefquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een tactiek is ook om helemaal niet op die knop te rammen. Als je niets hebt kan je niets negatief krijgen.
Zou dat dan met gefriendzoned bedoeld worden?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch vind ik Dimi vreemd. Gaat nooit even bij Vera zitten.
Weet niet wat het is.
die snapt haar helemal niet,quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weet niet wat het is.
Over wie had hij het op wie ze moesten stemmen ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:58 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zo lachen om Salar. Hopelijk verkloot ie het zich niet voor zichzelf met al dat tactische gelul.
Toont ook totaal geen interesse in haar, dat heeft ze zelf ook al opgemerkt, ze hebben alleen een gesprek als het over het spel gaatquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weet niet wat het is.
wie is staigair?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:58 schreef Lpracing het volgende:
Stagair weer de verkeerde knop gedrukt.
Hoe zou je zelf zijn? als de helft van het huis loopt te zeuren dat het nep is als ze ze samenzien. Die twee hebben niets te bewijzen aan die slangen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weet niet wat het is.
Hij vindt zichzelf een meesterlijke tacticus als je m zo hoort oreren.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:58 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zo lachen om Salar. Hopelijk verkloot ie het zich niet voor zichzelf met al dat tactische gelul.
Niemand .. niet echt huizen daar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:00 schreef viseenoptie het volgende:
hmmmm curieus. wie woont er naar de Arena en hoort een zoemer/sirene?
Klopt valt mij ook op, heel raar hoor als je samen wilt slapenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weet niet wat het is.
Net als Mike vorig jaarquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:58 schreef Kinga het volgende:
Amyquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:59 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Over wie had hij het op wie ze moesten stemmen ?
Die doet niks???quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:59 schreef MMXMMX het volgende:
Ik nomineer de grijze muis Tobias doet niks en is te stil
geen geluid of wat bedoel je?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:59 schreef spapaars het volgende:
De nachten zullen vanaf nu stil zijn.
https://streamable.com/m3pxr3
Misschien bang dat men zich aan klefheid gaat ergeren en hij en Vera er allebei opstaan? Ze hebben wellicht beiden nu een target op de rug.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weet niet wat het is.
Vond Vera ook raar.. daarom tranen bij Grace vandaagquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Klopt valt mij ook op, heel raar hoor als je samen wilt slapen
bewaarpostquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als e zoemer af is gegaan tijdens de SL is het klaar met bb voor me
Dan kan je nog wel een gesprek voeren met elkaar ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Hoe zou je zelf zijn? als de helft van het huis loopt te zeuren dat het nep is als ze ze samenzien. Die twee hebben niets te bewijzen aan die slangen.
durfalquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als e zoemer af is gegaan tijdens de SL is het klaar met bb voor me
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:00 schreef Koos1958 het volgende:
salar wil dus er voor zorgen dat de twee nieuwe vrouwen op de bank komen. En gaat de mannen peilen wat die gaan doen
haha neequote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:01 schreef BB-King het volgende:
BREAKING NEWS
Woeste vrouw is bij het Big Brother huis over de schutting geklommen en gijzelt de bewoners.
Ik meen het echt. Als ze de livestreamer dit niet gunnen...quote:
Hahahaha, ze heeft er ook een gasbrander bij gepaktquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:59 schreef spapaars het volgende:
De nachten zullen vanaf nu stil zijn.
https://streamable.com/m3pxr3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit is te leuke tv .. gaan ze ons niet gunnen denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik meen het echt. Als ze de livestreamer dit niet gunnen...
WaterkanonGodquote:
Koffer ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:04 schreef Kinga het volgende:
Wat hebben jullie gestemd voor achter die rode knop? Ik de koffer. Dat geneuzel mag wel klaar zijn nu. Geef die mensen gewoon hun spullen. Makkelijke immuniteit gun ik ze ook niet meer. Dat ze maar lekker met z'n allen moeten nomineren deze week.
Salar schiet echt van iedereen of z’n haarlak in de stress 😂quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar is geen fan van Amy : 'Ze weet alles wat wij besproken hebben.. ALLES ... ik zag haar vanmiddag heel lang met Peter praten'
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was wel lekker vanmiddag, Tobias geeft Kitty tegengas ....![]()
Het verhaal heeft twee kanten - 15 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Goed idee!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:02 schreef viseenoptie het volgende:
SL echt wel echt klote.. echt zo'n punt om dan af te haken voor vandaag en morgen verder te kijken.. zonde
Is vloekend achter haar de deur uitgelopen.... STOM VARKEN en zoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:05 schreef GayGuy het volgende:
Uitzending niet gezien, want geen tijd op zaterdagavond, is kitty's huispak ook naar huis gestemd, of zit die nog op de bank?🤣
Koffer voor iemand die er het minst hard om gezeurd heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:04 schreef Kinga het volgende:
Wat hebben jullie gestemd voor achter die rode knop? Ik de koffer. Dat geneuzel mag wel klaar zijn nu. Geef die mensen gewoon hun spullen. Makkelijke immuniteit gun ik ze ook niet meer. Dat ze maar lekker met z'n allen moeten nomineren deze week.
Ik geloof het nog ook🤣quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is vloekend achter haar de deur uitgelopen.... STOM VARKEN en zo
Ik neem aan dat ze haar vannacht niet alleen laten of iig in de gaten laten houdenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik ben blij dat Kitty het huis uit is, maar hoop wel dat ze goed nazorg krijg van de productie. Want sorry dat ik het zeg maar ze is alle contact met de werkelijkheid verloren.
Met een hummerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:10 schreef engine het volgende:
Ondertussen wordt Kitty weer naar binnen gesmokkeld
Ja, dat hoop ik ook. Zij heeft echt hulp nodig en dat gun ik haar ook ....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik ben blij dat Kitty het huis uit is, maar hoop wel dat ze goed nazorg krijg van de productie.
Want sorry dat ik het zeg maar ze is alle contact met de werkelijkheid verloren.
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook. Zij heeft echt hulp nodig en dat gun ik haar ook ....
ik denk wel dat ze gastoptredens in talkshows heeft gegenereerd met haar exit alleen zal ze contractueel wel aan banden gelegd zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:01 schreef BB-King het volgende:
BREAKING NEWS
Woeste vrouw is bij het Big Brother huis over de schutting geklommen en gijzelt de bewoners.
Gaat niet gebeuren, is in contact geweest met buitenstaandersquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:10 schreef engine het volgende:
Ondertussen wordt Kitty weer naar binnen gesmokkeld
Kitty komt niet meer terug. Weet ik ook welquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:12 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, is in contact geweest met buitenstaanders
10 dagen datacenter quarantaine kan wel, maar datacenter lijkt iets eenmaligs (ondanks wilde BB-beloften)
Heb het hier ook een klein beetje, maar niet op VL.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:13 schreef Koos1958 het volgende:
bij mij blijven de streams steeds hangen maar twijfel of het door ziggo komt of door videoland
Dankjewel!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende: [..] Hoi Eric goed je hier te zien mee posten, zie jij Jaap of Huub nog wel eens ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
je bedoelt dat als ahnahme?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:15 schreef Silves het volgende:
Ze hebben filmpjes gezien met 3 nieuwe bewoners...
Tobias dusquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:16 schreef Sunflower01 het volgende:
Toepassing heeft op zich wel behoefte aan een man. Snap ik wel Tobias 😀
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ho's in the House ...... denk niet dat deze lang blijft staan ...![]()
![]()
![]()
Opluchting na het vertrek van Kitty - 15 januari 2022.Wat heerlijk om die ontlading bij Peter te zien!!! Je moet er toch niet aan denken dat Kitty hier tussen had gestaan met haar zure pruimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zal Salar wel blij mee zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:17 schreef mike0709 het volgende:
Leroy een kapper van 31 met een kind
Nazorg komt goed, daar kun je echt vanuit gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook. Zij heeft echt hulp nodig en dat gun ik haar ook ....
Homo waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:20 schreef suzi1 het volgende:
oooo leuk muziek en musicalliefhebber. nog meer zang!!
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:20 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nazorg komt goed, daar kun je echt vanuit gaan
Ik zie nu pas dat 'n nog oldere oldbie ben dan ikquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:19 schreef Hunter het volgende:
Uit Lissabon of Kaapverdie, Julio
Houdt van musicals
Leuk om te horen, die FOK meeting in de Witte Bergen was toch wel een hoogtepunt ...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Huubje en ik hebben geregeld contact, staat al tijdje etentje in de planning maar tja, alle restaurants dicht.
Vera had vanmorgen al gezegd dat ze niet steeds met hem in bed wilde liggenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:24 schreef Koos1958 het volgende:
dimi gaat in zijn eigen bed liggen. Hij doet weer vreemd vind ik
nee goed zo ik will morgen niet weerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:24 schreef Koos1958 het volgende:
Hij riep haar er net bijquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:24 schreef Koos1958 het volgende:
Liever duiveltjes dan engeltjes, toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:31 schreef odie22 het volgende:
de groene kamer is echt de duivelskamer
ik hoop de nieuwen hebben streams gevolgd enquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:31 schreef odie22 het volgende:
de groene kamer is echt de duivelskamer
Vannacht nog niet. Maar na een paar wijntjesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hee het is peter binnen
en als al vanacht de stem was, de vera
gaat niet zo dom zijn
Kitty is wegquote:
ja erst gaan we zien wat volgende spelen gebeurdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Vannacht nog niet. Maar na een paar wijntjes
KITTY!quote:
Dimi is een boerenplork en zeker niet geschikt voor Vera en andersomquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:34 schreef engine het volgende:
Dimi denkt ook "is dit nou echt nodig"
Eens. Dit gaat nog grappig worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:35 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dimi is een boerenplork en zeker niet geschikt voor Vera en andersom
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:36 schreef Flory het volgende:
Vera verhuist naar eigen bed?
[ afbeelding ]
hij heeft en brett vor de kop? hij snapte helemal nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Eens. Dit gaat nog grappig worden.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef Angelique61 het volgende:
Hebben ze de bedden tegen mekaar geschoven van Vera en Dimie?
die zijn op stream 3quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waarom magen we Tobi en Grace niet zien?
Ja maar Vera zegt dat ook niet tegen hem. Dan kan hij dat ook niet weten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft en brett vor de kop? hij snapte helemal niet
wat de groend zijn kann hoezo ze middag brekte
hij heeft van spel gesproken
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een heerlijk mens .....![]()
![]()
![]()
Grace vraagt Big Boss om bitterballen en champagne - 15 januari 2022.wat zijn bitterballen? scholoklade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat die niet bij elkaar passen, voor geen meter. Tobias en Vera wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waarom magen we Tobi en Grace niet zien?
Zoiets ja, maar dan gefrituurd en met onbestemd vlees erin.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat zijn bitterballen? scholoklade?
Nee ze gaan om de nacht bij elkaar slapen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef Angelique61 het volgende:
Hebben ze de bedden tegen mekaar geschoven van Vera en Dimie?
Ik mis haar, in haar roze pakjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:40 schreef odie22 het volgende:
wat heerlijk zeg , geen kitty-geluid meer
Gecondoleerd & veel sterktequote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:42 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik mis haar, in haar roze pakje
Alsof je dat niet wistquote:
Daar gaat het niet om. Er is leven in de woonkamer en we zien alleen iemand slapen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Omdat die niet bij elkaar passen, voor geen meter. Tobias en Vera wel.
okequote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:41 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan gefrituurd en met onbestemd vlees erin.
niet deze nachtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:41 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Nee ze gaan om de nacht bij elkaar slapen.
Dank je, gelukkig ben jij er nog.quote:
daarnet ook in de badkamer, zei ze tegen Eviline dat er echt blikken waren toen ze op de knop duwde. Iedereen riep nochtans dat Eviline moest drukken maar oke.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:43 schreef Koos1958 het volgende:
komt die amy weer met een blik die iemand toonde
En? Wie wat zijn? Link van hun social media?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Tussenstand: Hanna & Leroy gevonden
De afgelopen dagen liep ze in het zwart, maar het kan zijn dat het ooit roze was.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:42 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
Als we maar niet telkens SL krijgen als de knop-alarm gaat
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een heerlijk mens .....![]()
![]()
![]()
Grace vraagt Big Boss om bitterballen en champagne - 15 januari 2022.heb je ook de 20 min video bevor vera inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de slapkamer brekt?
Dat weet ik toch niet, joh, als trolquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
De afgelopen dagen liep ze in het zwart, maar het kan zijn dat het ooit roze was.
Vind het niet netjes om te posten tot het bevestigd is..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:45 schreef Lpracing het volgende:
[..]
En? Wie wat zijn? Link van hun social media?
Ah spijtig, ben zelf van Genk dus was benieuwd naar Hanna.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Vind het niet netjes om te posten tot het bevestigd is..
DM dan of misschien staat het al op twitter etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:50 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Ah spijtig, ben zelf van Genk dus was benieuwd naar Hanna.
ik heb niks gevondenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Vind het niet netjes om te posten tot het bevestigd is..
Sorry.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, joh, als trol
Ik heb geen idee daarvan, maar sterkte daarmee.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sorry.
het moet heel zwaar zijn dat je hier uit verveling bent beland..
Eén vrouw in 't roze, drie mannen in 't blauw en één in 't paars? Paars als in transgender?quote:
Dit was net na de uitzending toen ze met dwangbuis uit de studio werd afgevoerd,,,,quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:42 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan zo in het streamverslagen topic. Mooie samenvattingquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:53 schreef rinardo het volgende:
Bewoner 1
Leroy, kapper van beroep, 31 jaar en heeft een dochtertje.
Bewoner 2
Vrouw, psychologe.
Bewoner 3
Julio, 43 jaar.
Houdt van musical en entertainment Tobias denkt dat dit een typetje is dat met Peter kan botsen, gebaseerd op vooroordelen geeft hij toe. Kristof zegt dat hij denkt dat “hij van de familie van Peter is”. De bewoners denken dat deze bewoner de meeste drama kan geven.
De rode knop
De bewoners speculeren dat Eveline wellicht mag kiezen wie er in het huis komt, omdat zij eerder als eerste op de rode knop heeft gedrukt. Peter geeft aan dat hij bewoner 2 niet leuk vindt.
Vervolgens bespreken ze dat de nieuwe bewoners pas aanstaande donderdag het huis zullen betreden. Tobias denkt dat ze alle drie komen, ongeacht wat ze kiezen.
info komt niet overeen met genoemde info inwoners, is oude / incorrecte fotoquote:
eer gaat naar https://www.bbnlbe.nl/bewoners-mogen-nieuwe-bewoners-uitkiezen/quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Kan zo in het streamverslagen topic. Mooie samenvatting
Peter is wel klaar met al die vrouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:53 schreef rinardo het volgende:
Peter geeft aan dat hij bewoner 2 niet leuk vindt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit was net na de uitzending toen ze met dwangbuis uit de studio werd afgevoerd,,,,Jaha, maar ik hou van dramaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
Be my guest @rinardo. Ik lig al in bedquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Kan zo in het streamverslagen topic. Mooie samenvatting
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:58 schreef Pokkehandtas het volgende:
Mensen, willen we saai gedoe of willen we drama?
DRAMAquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:58 schreef Pokkehandtas het volgende:
Mensen, willen we saai gedoe of willen we drama?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit was net na de uitzending toen ze met dwangbuis uit de studio werd afgevoerd,,,,En God besloot het te laten zwemmen op een diepte van 10 kilometer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, JA tog, anders kijk ik wel door het raam van de burenquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dankjewel!Beetje OFFTOPIC maar vooruit, nu toch een SL.
Huubje en ik hebben geregeld contact, staat al tijdje etentje in de planning maar tja, alle restaurants dicht.
Maar zie en spreek nog wel anderenWat leuk EricSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een mes op Kapitein Groenquote:
De buren?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:01 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nou ja, JA tog, anders kijk ik wel door het raam van de buren
dimi ligt al te dromenquote:Op zondag 16 januari 2022 00:03 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Die staat met Dimi achter de sauna, wat dacht jij?
Dat zou ook nog wel eens kunnen jaquote:Op zondag 16 januari 2022 00:05 schreef pecla het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze eerder de wakkere bewoners af te luisteren
Ze woont naast de FEBOquote:Op zondag 16 januari 2022 00:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De buren?Die bedenken al die shit joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |