Dacht net aan de kids en familie, krijgen ze dit ook nog thuisquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty drukte een heel groot stempel op de sfeer.
Denk het wel..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:31 schreef spapaars het volgende:
Krijgen ze geen drank omdat het ongepast (lockdown horeca) zou zijn?
Dat zou best kunnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:31 schreef spapaars het volgende:
Lijkt me niet, vorig jaar hadden ze ook feestjes tijdens de LD.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:31 schreef spapaars het volgende:
Als het je niet uitmaakt, blijf er dan ook niet zo in hangen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan mij dat nou schelen man, het is TV. We zien haar wel terug, of niet. Lekker belangrijk verder.
Nu veertje ook nog gemakkelijke kledij, en we zijn er.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:30 schreef Whuzz het volgende:
Amy doet vast ff d'r makkelijke kleertjes weer aan... zodat ze helemaal los kan.
Oh, heb dat gemist denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee geraldine zei het tegen vera in de live
Zou raar zijn, bij de talkshows zitten ze ook gewoon aan de wijnquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:31 schreef spapaars het volgende:
Kwark is de nieuwe drank. Niet meegekregenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
In plaats van drank krijgen ze kwark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |