In d'r roze pak?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:41 schreef Yolk het volgende:
Kitty heeft de hottub niet mogen betreden.
Er was toch een compilatie van haar toen Kitty van het huis naar de studio wandelde? Of is dat niet wat je bedoeldquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:45 schreef Benny het volgende:
Ik vind het toch wel redelijk bizar dat we samenvatting van Kitty niet hebben gezien
Ohquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jawel die was er wel. Tussen vertrek en studio.
Van Sercan niet gehad ... hoop zo dat er wel 1 komt van Kitty!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:46 schreef Whuzz het volgende:
Ben benieuwd wat Kitty's testament gaat zijn:
"MONGOLEN!"
Mijns inziens hét bewijs dat god bestaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:41 schreef Yolk het volgende:
Kitty heeft de hottub niet mogen betreden.
Die was er wel, toen ze onderweg naar de studio wasquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:45 schreef Benny het volgende:
Ik vind het toch wel redelijk bizar dat we samenvatting van Kitty niet hebben gezien
Ik zag die op de stream wel voorbij komenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:45 schreef Benny het volgende:
Ik verstond Kitty boem boemquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:45 schreef Yolk het volgende:
Kristof heeft hier een hitsingle te pakken met "Bicky Bicky Boom Boom".
Precies, dit zegt in mijn ogen een heleboel. Ik snap dat Peter uit respect niet mee wil doen, maar stiekem doet ie graag mee denk ik.quote:
De ervaring leert dat dat inzicht zelden aanwezig is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:47 schreef Silves het volgende:
Hoop nu toch wel, dat de roddelkamer in de gaten heeft dat ze bij de verkeerde club zijn aangesloten, nu kut weg is..
Met een paar snurk momenten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh
Zo opvallend was het dus. Ik was er echt stellig van overtuigd van niet. Excuus
24uur per dag Giebelkutten en één persoon die twee kutspelletjes inelkaar gelijmt heeft met plakband..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:46 schreef Jockari het volgende:
Veel creatievere groep dan die onbenullen van vorig jaar.
Nick krijgt ook boekingen als DJ .. die hebben we ook aan het werk gehoord in het BB huis.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Kristoff krijgt na BB nooit meer 1 boeking, de hele wereld heeft hem nu live gezien
en gehoord [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |