SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
stevige straal, geen prostaatproblemenquote:
En jij denkt dat ik het risico ga lopen het al te lezen?? Geen SM voor ik het gezien hebquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga de uitslag om 20u55 ongeveer dm'en
Allemaal jonge knullen. Die pissen het glazuur nog uit de pot.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
stevige straal, geen prostaatproblemen
Even opgezocht en het ging om ene Semih.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:16 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was dat niet Egbert 'mijn enige hoop is Abbekerk' ?
SM?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik het risico ga lopen het al te lezen?? Geen SM voor ik het gezien heb
Geen SM ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik het risico ga lopen het al te lezen?? Geen SM voor ik het gezien heb
SM? daar doe ik niet aan hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van bijna alle woorden laat ze de laatste letter weg...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy heeft het kou ... kou ...d's worden niet gebruikt in Gent geloof ik.
En van de vloer, de deur, de wand van het toilet...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Allemaal jonge knullen. Die pissen het glazuur nog uit de pot.
Klopt. Had het al getypt maar de topic was al gesloten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Even opgezocht en het ging om ene Semih.
Al weet ik mij verder weinig meer te herinneren van BB6.
4500 ofzo dacht ik?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:22 schreef Jockari het volgende:
Iemand eigenlijk een idee hoeveel geld ze al hebben verdiend voor de globale pot ?
Iets in de 4000 ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:22 schreef Jockari het volgende:
Iemand eigenlijk een idee hoeveel geld ze al hebben verdiend voor de globale pot ?
4300 euro.. is deze week niks bijgekomen voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:22 schreef Jockari het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |