SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
grotendeels de kleding die ze aanhadden toen ze binnenkwamen, sommigen hebben geruildquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben al hun koffers blijkbaar terug gekregen want deze outfits hadden ze nooit bij zich.
Okquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:06 schreef danilel het volgende:
[..]
grotendeels de kleding die ze aanhadden toen ze binnenkwamen, sommigen hebben geruild
Je kunt natuurlijk ook je arrogante/aanmatigende toontje voor je houden. Ik kan ook niet alles lezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
lees jij uberhaupt wel eens een post van iemand anders
alle setjes is al van gezegd wat van wie is
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:07 schreef danilel het volgende:
kitty heeft een prachtige galajurk aan, strapless zo te zien...moet alleen haar huispak nog onder uit.
mooi compliment dank uquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook je arrogante/aanmatigende toontje voor je houden. Ik kan ook niet alles lezen.
echt D.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:08 schreef D. het volgende:
Ik kreeg ineens een quotemelding uit een nieuw topic, ik zat nog in het vorige
[..]
ben je al lang mod ? is serieuze vraag hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:08 schreef D. het volgende:
Ik kreeg ineens een quotemelding uit een nieuw topic, ik zat nog in het vorige
[..]
Ik ging voor de zekerheid even kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt D.
je hebt zeker nog 5 post gemaakt in het vorige topic
Misschien moet je de definitie van een Trol eens opzoeken (of een spiegel)quote:
Niet nodig en zeker niet voor u.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je de definitie van een Trol eens opzoeken (of een spiegel)
Half jaartje? Zoiets denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
ben je al lang mod ? is serieuze vraag hoor
het gevt rijst en ??quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je de definitie van een Trol eens opzoeken (of een spiegel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |