3.9 op 5 sterren is behoorlijk hoog, dus toch een goede reputatie schijnbaar. Elke autoboer met meer dan 250 reviews heeft wel van dit soort reviews er tussen zitten. Dus ik weet eerlijk gezegd niet in hoeverre je hier conclusies aan moet verbinden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:49 schreef maily het volgende:
Heb even gekeken bij de google-reviews:
[ afbeelding ]
Zie mijn edit. Inderdaad dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:28 schreef RamboDirk het volgende:
Ze hebben best ook goede reviews maar die komen mij wat gemaakt en onecht over. Foto's van "aflevering" met auto's waarop geen kenteken zit. De goede reviews hebben allemaal dezelfde toonzetting. Aan de andere kant van de balans hebben ze ook echt slechte reviews.
Onderbuik slaat best wel aan zeg maar
En met een proefrit ....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:35 schreef halfway het volgende:
Ik betaal graag iets meer bij een officiële dealer, vroeger genoeg gezeik gehad bij de "vlaggetjescentrales"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop