Als ik een keer een persoonlijke bash doe omdat hier op fok toch alleen maar wa-jongers zitten, zijn ze op hun teentjes getrapt hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Online stoer doen met centjes![]()
Je zult vast een mooie zolderkamer hebben.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als ik een keer een persoonlijke bash doe omdat hier op fok toch alleen maar wa-jongers zitten, zijn ze op hun teentjes getrapt hoor.
Ondertussen komen ze zelf alleen maar met persoonlijke aanvallen omdat ze weten dat ik gelijk heb en ze niet met argumenten kunnen komen.
NPC's.
Ongelofelijk gelijk! Die Biden is toch een oorlogshitser, vreselijk gewoon! Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als ik een keer een persoonlijke bash doe omdat hier op fok toch alleen maar wa-jongers zitten, zijn ze op hun teentjes getrapt hoor.
Ondertussen komen ze zelf alleen maar met persoonlijke aanvallen omdat ze weten dat ik gelijk heb en ze niet met argumenten kunnen komen.
NPC's.
Wat's?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
NPC's.
Gezien jouw reacties hier kan ik me niet voorstellen dat jij ook maar in de geringste mate functioneert in de maatschappij, maar gelukkig (voor jou dan) kan je op internet doen alsof je een grote meneer bent.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een mongooltje met dubbel jouw verzamelinkomen skere broeder.
Hij had wel gelijk met dit topic. Jij hebt zelden gelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
Epicboosman stuurt iedereen weer het bos in met zijn ijzersterke argumenten.
Dat hebben we gemist dan.quote:Op zondag 25 september 2022 12:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk met dit topic. Jij hebt zelden gelijk.
Trump is in tegenstelling tot de meeste Amerikaanse presidenten geen oorlog gestart. Heeft zelfs een historische vrede in het midden oosten bewerkstelligd. Iets wat geen enkele president voor hem is gelukt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:15 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ongelofelijk gelijk! Die Biden is toch een oorlogshitser, vreselijk gewoon! Bedankt voor de waarschuwing!
Tuurlijk joh. Die vrede tussen Israël en helemaal niemand bedoel je toch? Of was je vergeten dat er verder niemand uitgenodigd was? Dat het plan ook gewoon dood voor de kast ligt.quote:Op zondag 25 september 2022 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Trump is in tegenstelling tot de meeste Amerikaanse presidenten geen oorlog gestart. Heeft zelfs een historische vrede in het midden oosten bewerkstelligd. Iets wat geen enkele president voor hem is gelukt.
In jouw wereld waarin alles de reciproque van de werkelijkheid is wel, ja.quote:Op zondag 25 september 2022 12:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk met dit topic. Jij hebt zelden gelijk.
Zaken erbij halen die er niet toe doen. tja je moet toch wat.quote:Op zondag 25 september 2022 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In jouw wereld waarin alles de reciproque van de werkelijkheid is wel, ja.
Trump een groot leider die tegen de elite strijdt.
Poetin een vredesduif en Biden een oorlogshitser.
Corona bestaat niet.
Vaccins levensgevaarlijk.
Dan is het een groot compliment om uit jouw mond te horen dat ik zelden gelijk heb.
Gelukkig bepaal jij niet wat ertoe doet.quote:Op zondag 25 september 2022 17:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Zaken erbij halen die er niet toe doen. tja je moet toch wat.
Fugueing madquote:Op zondag 25 september 2022 17:46 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
De pandemie is over, niet covid. Volidioot.
Huilen dan.quote:Op zondag 25 september 2022 17:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij niet wat ertoe doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |