Zou als wereldleider echt zo nu en dan met mijn hand boven die knop hangen uit frustratie dat je letterlijk alles in kleutertaal moet uitleggen. Anders snapt domrechts het weer niet.quote:
En dat terwijl ze zichzelf als hoogbegaafd zien.quote:Op zondag 25 september 2022 17:59 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Zou als wereldleider echt zo nu en dan met mijn hand boven die knop hangen uit frustratie dat je letterlijk alles in kleutertaal moet uitleggen. Anders snapt domrechts het weer niet.
Omdat ze hun eigen onderzoek doen natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2022 18:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dat terwijl ze zichzelf als hoogbegaafd zien.
Ja, gedegen onderzoek dat toevallig precies aansluit op hun verwrongen wereldbeeld.quote:Op zondag 25 september 2022 18:49 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Omdat ze hun eigen onderzoek doen natuurlijk.
Wat is daar mis mee? We leven nu in het treurige resultaat van decennialang de belangen van de rechtse elite dienen.quote:Op zondag 25 september 2022 19:04 schreef Waldorf22 het volgende:
Universiteiten zijn in dienst van de linkse elite.
De Clintons zijn lizardsquote:Op zondag 25 september 2022 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? We leven nu in het treurige resultaat van decennialang de belangen van de rechtse elite dienen.
Kan er dus alleen maar beter op worden.
Ik ga je niet alles uitleggen je doet je eigen onderzoek maar.quote:
Zou wel willen maar heb een ban in BNW.quote:Op zondag 25 september 2022 19:29 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Ik ga je niet alles uitleggen je doet je eigen onderzoek maar.
Hee, ik ookquote:Op zondag 25 september 2022 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou wel willen maar heb een ban in BNW.
Bijna.quote:Op zondag 25 september 2022 19:58 schreef Waldorf22 het volgende:
Ik niet maar er is laatst wel een post van me verwijderd. Telt dat ook?
Ja dat krijg je ervan als je daar het feestje in de echoput komt verstieren met allerlei dissidente geluiden die gebaseerd zijn op verboden concepten zoals feiten, ratio en logica.quote:
Beter je best doen meid.quote:Op zondag 25 september 2022 19:58 schreef Waldorf22 het volgende:
Ik niet maar er is laatst wel een post van me verwijderd. Telt dat ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |