Met een taartje eromheen?quote:
De horror.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:29 schreef Schakeltopia het volgende:
waddefuck heb ik ineens facebook op m'n telefoon staan [ afbeelding ]
Gewoon verwijderen niks aan t handjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:29 schreef Schakeltopia het volgende:
waddefuck heb ik ineens facebook op m'n telefoon staan [ afbeelding ]
maar natuurlijk mevr liefbaar. ik heb zelfs een achtergrond ingesteld nu!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon verwijderen niks aan t handje
Nice nicequote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar natuurlijk mevr liefbaar. ik heb zelfs een achtergrond ingesteld nu!
en ik moet zeggen, dat is wel vet. de kleurtjes zijn meeveranderd aan de hand van de achtergrond. dus nu geen blauwe knopjes meer maar mooi licht grijs
quote:
Een hele oude.quote:
Kanzi, die zijn lekker sappigquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat voor appel?
Ik heb net een elstar op
Pink Lady is ook lekker!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kanzi, die zijn lekker sappig
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Geef mij maar een sappige pruim.![]()
Dat bestaat toch niet meer?quote:
quote:
Die term betekent dat wij fan zijn van Elstar appels.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze voor het laatst gespeeld dan?
Appeltaartquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Cancelcultuur heeft weer toegeslagen blijkbaar
Ik was in de war met Telstar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:55 schreef maily het volgende:
[..]
Die term betekent dat wij fan zijn van Elstar appels.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik was in de war met Telstar.
Slecht grapje. En Telstar bestaat nog steeds. Zie ik nu. Waar moet het toch heen met de wereld.
Ik wou net zeggen dat je daarmee in de war bent.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik was in de war met Telstar.
Slecht grapje. En Telstar bestaat nog steeds. Zie ik nu. Waar moet het toch heen met de wereld.
Nja niet in de war. Ik ben nooit in de war. Was een grapje maar niet geslaagd want dat kut Telstar bestaat nog steeds.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat je daarmee in de war bent.
Mij kan je over voetbal alles wijs maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Nja niet in de war. Ik ben nooit in de war. Was een grapje maar niet geslaagd want dat kut Telstar bestaat nog steeds.
[ afbeelding ]
Over alles wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij kan je over voetbal alles wijs maken.
Ik begon je net weer aardig te vinden.quote:
And i hope to see your smile every night and daayyyyquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:09 schreef Deisyy het volgende:
I wanna see you and me on a bird flying away
Ik ken alleen Gullit, de broertjes De Boer, en Koeman.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij kan je over voetbal alles wijs maken.
jaaaa dankewolquote:
Ik vind het leuk om Boogshe weer eens te horenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
vet man zin in
leuke verrassing weer
klopt inderdaad! jij ook bedankt freshiequote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
@:freshfruit had deze wel al een keer aangekondigd
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je nou al pozza besteld? #viesdiktweedepozzagratis
roti?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]is Surinaams geworden. Van een toko dat ik niet ken maar wel bijzondere openingstijden heeft tov andere Surinaamse ketens. Eten is zozo. Restant staat nu in magne ping op te warmen.
Jezus, dit is echt poging tot doodslag!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:37 schreef SolidasRock het volgende:
Man duwt vrouw op spoor van Brusselse metro
wat een idiootquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:37 schreef SolidasRock het volgende:
Man duwt vrouw op spoor van Brusselse metro
Echt he. En die jongen rent ook rustig meteen weg. Benieuwd waarom ie dat deed. Hij krijgt overigens meteen ook een duw terug van een andere jongen. Weet niet of dit een duwspelletje is of een benjenietgoedbijjehoofd-duw.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Jezus, dit is echt poging tot doodslag!![]()
![]()
Geen mondkapje en geen hersencellen dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn speculatie zegt geen mondkapje, vrouw heeft er wat van gezegd![]()
tot zo ver mijn speculatie.
quote:Naar zijn motief wordt nog onderzoek gedaan. Hij wordt verdacht van poging tot doodslag. Het is niet bekend of hij de vrouw kende.
Zou kunnen maar om dan maar iemand te doden? Want die metro stopt wel op tijd wat ik eigenlijk al niet eens had verwacht.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn speculatie zegt geen mondkapje, vrouw heeft er wat van gezegd![]()
tot zo ver mijn speculatie.
iemand die zoiets doet is natuurlijk niet 100%. zoiets zou je namelijk in geen enkel geval doen, wanneer je dit toch doet hoeft de aanleiding niet veel te zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou kunnen maar om dan maar iemand te doden? Want die metro stopt wel op tijd wat ik eigenlijk al niet eens had verwacht.
Over verkeerd aankijken gesproken, waar is suzi1?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
het is vaker voor gekomen, en dan was het verkeerd kijken naar iemand al een aanleiding
gokje slapen/op de bank met katz/bb of allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over verkeerd aankijken gesproken, waar is suzi1?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gokje slapen/op de bank met katz/bb of allemaal tegelijk
quote:Omstanders haalden de vrouw direct van het spoor. Een van de ooggetuigen van de aanval deelde een paar fikse klappen uit aan de dader, maar die wist halsoverkop te ontkomen. De politie hield de man ietwat later aan in de stad. ,,De politie onderzoekt de zaak’’, zegt Van Hamme.
Daarom ga ik nooit met de metro, één of andere mafkees kan je zomaar onder de metro duwen.quote:
Gaat wel, voel mij niet helemaal fit.. gisteren Booster prik gehad..quote:
Ahhh okee. Hopelijk dat het snel wegtrekt!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat wel, voel mij niet helemaal fit.. gisteren Booster prik gehad..
Ik kreeg mijn oproep vandaag pas.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat wel, voel mij niet helemaal fit.. gisteren Booster prik gehad..
heb net ibu ingenomen, hopelijk slaap ik iets beter en voel ik mij morgen weer100%quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh okee. Hopelijk dat het snel wegtrekt!
Je kon al wel eerder bellen, zodra geboortejaar op nu.nl stondquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn oproep vandaag pas.
Same, maar mijn vrouw en ik skippen deze ronde.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kon al wel eerder bellen, zodra geboortejaar op nu.nl stondFormulieren nog niet gekregen
Een mafklapper hier op FOK! zei onlangs nog dat die keuze niet bestaat; als je de booster neemt, slik je alles voor zoete koek wat Rutte & co zeggen en zul je tot het einde der tijden vooraan in de rij gaan staan om weer een extra shot in ontvangst te mogen nemen!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik neem de volgende ook niet, tenzij het echt noodzakelijk is
Mini-ToT heeft er net wel weer eentje naar binnen gewerkt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
heb al gehad. prompt eet ik geen pozza's meer. het is een wonder
die moet er dan ook nog van groeienquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft er net wel weer eentje naar binnen gewerkt.
Nou denk dat opkomst echt een stuk lager is, dan bij de 1ste en 2e prik..alhoewel er gisteren voor mij negen mensen stonden en achter mij 5 ofzquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Een mafklapper hier op FOK! zei onlangs nog dat die keuze niet bestaat; als je de booster neemt, slik je alles voor zoete koek wat Rutte & co zeggen en zul je tot het einde der tijden vooraan in de rij gaan staan om weer een extra shot in ontvangst te mogen nemen!
De oproep per post loopt ook weken achterquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het valt veel mensen op dat hij nu ÉCHT aan het groeien is!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die moet er dan ook nog van groeien
Ja ik las eerst iets over een opkomst van 90% van de mensen die al 2 prikjes eerder hadden gehad, maar een tijdje later hoorde ik dat het nog geen 60% was?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou denk dat opkomst echt een stuk lager is, dan bij de 1ste en 2e prik..alhoewel er gisteren voor mij negen mensen stonden en achter mij 5 ofz
ja zo gaat dat hequote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het valt veel mensen op dat hij nu ÉCHT aan het groeien is!
[ afbeelding ]
De gewone vaccinaties bestaan al tijden lang en hebben zichzelf wel bewezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
Als kind zijnde krijg je al een stuk of 8 prikken volgens mij. Maar deze is voor sommige echt doodeng![]()
In dienst kreeg ik al meerdere vaccinaties....en ik leef nog
Hij wil later boer worden!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
veel pozza's eten dan word je groot
Grote voeten heeft ie en lange benenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het valt veel mensen op dat hij nu ÉCHT aan het groeien is!
[ afbeelding ]
Mwah die schoenen zijn wel wat te groot hoor!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Grote voeten heeft ie en lange benenHoe groot ben jij eigenlijk?
Ik hoor ook van heel veel mensen dat ze de booster niet nemen, en sommige hebben hem nu wel gehaald, maar weten nog niet of ze voor de volgende booster gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik las eerst iets over een opkomst van 90% van de mensen die al 2 prikjes eerder hadden gehad, maar een tijdje later hoorde ik dat het nog geen 60% was?
Oh dacht al grootte voetjesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah die schoenen zijn wel wat te groot hoor!
En ik ben net geen 1,80.
Ach ja, ik geloof niet alles.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
De gewone vaccinaties bestaan al tijden lang en hebben zichzelf wel bewezen.
Deze zijn in versneld tempo gemaakt, de research-gegevens blijven de komende 55 jaar geheim, het werkt lang niet 100% en je moet om de paar maand opnieuw geprikt worden met steeds weer kans op bijwerkingen.
En een aantal immunologen beweren dat dit een aanslag is op je immuunsysteem.
Omikron is voor de meeste mensen hartstikke onschuldig; de besmettingscijfersexploderen als een malle, maar er zitten steeds minder mensen in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor ook van heel veel mensen dat ze de booster niet nemen, en sommige hebben hem nu wel gehaald, maar weten nog niet of ze voor de volgende booster gaan.
Ow nee ik vind sowieso wel dat die eerste 2 prikjes nut hebben gehad hoor!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, ik geloof niet alles.
Zonder de vaccinaties was Corona nog lang niet weg en was de situatie nu heel anders geweest.
Dat denk ik ook, ik heb vorige week corona gehad en vind het wel prima, ik heb geen booster hoeven halen, maar heb wel antistoffen tegen het e.e.a. En de ziekenhuizen raken nu ook niet overvol.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Omikron is voor de meeste mensen hartstikke onschuldig; de besmettingscijfersexploderen als een malle, maar er zitten steeds minder mensen in het ziekenhuis.
Er komt misschien wel een delticron-variant er aan. Beter nu besmet raken om zo een goede weerstand op te bouwen dan dat je elke maand weer een HIV-eiwit en andere zooi ingespoten krijgt.
Daarom.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow nee ik vind sowieso wel dat die eerste 2 prikjes nut hebben gehad hoor!Veel zelfs!
Precies.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik heb vorige week corona gehad en vind het wel prima, ik heb geen booster hoeven halen, maar heb wel antistoffen tegen het e.e.a. En de ziekenhuizen raken nu ook niet overvol.
Dat wel, maar om nou een miljardenbedrijf te gaan spekken door de komende 40 jaar 4x per jaar een vloeistof in mijn aderen te laten spuiten, sta ik ook weer niet om te springen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarom.
En we gooien wel meer rotzooi in ons lichaam
Zoveel moeilijk gedoe, terwijl ze het gewoon simpel moeten houden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
En er wordt nu geluld over dat 2G invoeren hier waarbij je geen toegang tot horeca krijgt tenzij je geboosterd bent en/of corona hebt gehad tot een week geleden bij volle maan met een zwarte kat in je arm en weet ik wat nog meer.
Veel te veel mitsen, maren en ennen.
Het is ook nog steeds niet verplichtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wel, maar om nou een miljardenbedrijf te gaan spekken door de komende 40 jaar 4x per jaar een vloeistof in mijn aderen te laten spuiten, sta ik ook weer niet om te springen.
Deugnietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga vet rebels zijn, en m'n stoffen mondkapje blijven gebruiken
Desnoods doe je er twee over elkaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik had net nieuwe gekocht dus
Zuurstofgebrek in de hersenen nu?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik liep vandaag met een FFP2 masker, dat is niet te doen hoor
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Desnoods doe je er twee over elkaar.
De eerste keer vond ik het echt kut, dat ding zoog echt vacuum.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:59 schreef R-woud93 het volgende:
Die mondmaskers zitten idd niet allemaal even goed. Te strak bij de oren is wel irritant idd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste keer vond ik het echt kut, dat ding zoog echt vacuum.
2e keer vond ik het minder erg, maar die elastiekjes achter de oren zitten echt zo fucking strak; mijn vrouw en ik hadden die avond aardig pijn in de nek er door.
Ik vind ze echt niet lekker zitten nee, heb liever een gewoon mondkapje opquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste keer vond ik het echt kut, dat ding zoog echt vacuum.
2e keer vond ik het minder erg, maar die elastiekjes achter de oren zitten echt zo fucking strak; mijn vrouw en ik hadden die avond aardig pijn in de nek er door.
Ja zo'n flutding van Big Bazaar die ze gratis uitdelen per 10 stuks bevallen mij nog het beste. Ik heb meteen een pak van 50 gekocht; flinterdun, helpen natuurlijk geen ene kut, en je kunt er redelijk door ademen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind ze echt niet lekker zitten nee, heb liever een gewoon mondkapje op
Verrekte koekwaus!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:06 schreef Schakeltopia het volgende:
paul elstak jonge [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik draag ook van die goedkope dingen, maar in Duitsland kan dat nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo'n flutding van Big Bazaar die ze gratis uitdelen per 10 stuks bevallen mij nog het beste. Ik heb meteen een pak van 50 gekocht; flinterdun, helpen natuurlijk geen ene kut, en je kunt er redelijk door ademen.
Ja in de Lidl moesten we naar de kassa toe lopen tussen de mensen door om daar 2 FFP2-maskertjes te kopen om vervolgens weer door de mensenmassa heen terug naar ons karretje te lopen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik draag ook van die goedkope dingen, maar in Duitsland kan dat niet
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in de Lidl moesten we naar de kassa toe lopen tussen de mensen door om daar 2 FFP2-maskertjes te kopen om vervolgens weer door de mensenmassa heen terug naar ons karretje te lopen.
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
word wel is tijd om wat te gaan eten
Lang niks meer van gehoord, maar hij is terugquote:
Wij kregen gisteren op het werk FFP2 maskers om uit te proberen en dan moesten we laten weten wat we er van vonden. Iedereen vond ze kutquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:59 schreef R-woud93 het volgende:
Dan zijn we het er allemaal over eensquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Wij kregen gisteren op het werk FFP2 maskers om uit te proberen en dan moesten we laten weten wat we er van vonden. Iedereen vond ze kut
Ja ik zei een paar dagen geleden ook al iets over die maskers hier op FOK! en toen liepen er een paar lui meteen weer te miepen dat ze die dingen wel 8 uur per dag moesten dragen en dat zij ook niet zaten te klagen enzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Wij kregen gisteren op het werk FFP2 maskers om uit te proberen en dan moesten we laten weten wat we er van vonden. Iedereen vond ze kut
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:40 schreef SolidasRock het volgende:
Keer ik even mijn kont omdat dodelijk rustig hier, zo 71 berichten bijgekomen, jullie wachten gewoon net zo lang tot ik niet meer reageer heh?
Tis toch al verbazingwekkend dat er geen afscheiding staat. Er kan net zo goed iemand struikelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit met de metro, één of andere mafkees kan je zomaar onder de metro duwen.
Shit, je hebt het door.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:40 schreef SolidasRock het volgende:
Keer ik even mijn kont omdat dodelijk rustig hier, zo 71 berichten bijgekomen, jullie wachten gewoon net zo lang tot ik niet meer reageer heh?
Als kind vond ik dat ook altijd al verbazingwekkend op treinstations.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tis toch al verbazingwekkend dat er geen afscheiding staat. Er kan net zo goed iemand struikelen.
Dank je voor je eerlijke mening bro, als ik ooit mod word geef ik je een posi note. Help mij herinneren.quote:
Daar hebben mods bij schakel een dagtaak aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dank je voor je eerlijke mening bro, als ik ooit mod word geef ik je een posi note. Help mij herinneren.
die heb ik alquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dank je voor je eerlijke mening bro, als ik ooit mod word geef ik je een posi note. Help mij herinneren.
Ja ik ook 8 uur per dag. Ik heb van die simpele dingen. Dat vind ik geen probleem maar die FFP2 zitten echt benauwend. Niet fijn als je bezig bent.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zei een paar dagen geleden ook al iets over die maskers hier op FOK! en toen liepen er een paar lui meteen weer te miepen dat ze die dingen wel 8 uur per dag moesten dragen en dat zij ook niet zaten te klagen enzo.
Ik moet vaak op een gegeven moment kokhalzen met zo'n ding voor m'n smoel!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook 8 uur per dag. Ik heb van die simpele dingen. Dat vind ik geen probleem maar die FFP2 zitten echt benauwend. Niet fijn als je bezig bent.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet vaak op een gegeven moment kokhalzen met zo'n ding voor m'n smoel!Dan moet ik hem echt ff ongemerkt van mijn mond weg trekken voor een paar teugen frisse lucht en dan kan ik wel weer verder.
goed van jou! ik blijf nog maar even m'n stoffen kapje gebruiken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb deze gekocht, draag normaal stoffen mondkapje
https://www.kruidvat.nl/eca-type-iir-mondkapjes/p/5584391
Ja dat soort gebruik ik ook. Ik had zwarte, dat vind ik net wat mooierquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb deze gekocht, draag normaal stoffen mondkapje
https://www.kruidvat.nl/eca-type-iir-mondkapjes/p/5584391
Weet niet of ik ze nu al ga dragen. Maar heb ze al vast in huisquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goed van jou! ik blijf nog maar even m'n stoffen kapje gebruiken.
Daar kan je wel even mee voorruitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat soort gebruik ik ook. Ik had zwarte, dat vind ik net wat mooierMaar heb nu blauwe, had een doos van 50 van het werk gekregen.
50 werkdagenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kan je wel even mee voorruit
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ja maar paul elstak bday party is tot twee uur hoor
Ja was om 7u vanmorgen al aan het werkquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja was om 7u vanmorgen al aan het werk
Vroeg en dat op zaterdagquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja was om 7u vanmorgen al aan het werk
Ja te vroegquote:
Morgen lekker uit slapenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja te vroegMaar kon even niet anders
Vaak als ik even lekker wil uitslapen ben ik alsnog vroeg wakkerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker is dat he? En soms ook zó nodig![]()
Vroege sliep ik wel langer uit, nu is dat tot 9 uurquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker is dat he? En soms ook zó nodig![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
nog minder dan een half uur
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Woudjeeee!!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
MA1LY !quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Principessa.quote:
Ga je zoomen?quote:
gewoon kopen manquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil een andere autoradio kopen, 2din met dab+.
één probleem: er is te veel keus
hahaatjes dat vermoeden had ik ook al!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is dezelfde ruimte waar Panic ook zijn feestje had.
Gespot!quote:
Pioneer.quote:
Ah vond het al bekend lijken ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is dezelfde ruimte waar Panic ook zijn feestje had.
teveel schermen open hier. zo erg dat mn text niet eens hier aankwamquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
@:suzi1 komop naar de zoom dan in je onesie
Ben naar genoeg feesten geweest maar die echte vond ik altijd zeer onaantrekkelijkquote:
Geniet maar lekker van elkaar, fijne avondquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
teveel schermen open hier. zo erg dat mn text niet eens hier aankwam
maar ik heb bezoek, mijn liefie
oke okee veel plezierquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
teveel schermen open hier. zo erg dat mn text niet eens hier aankwam
maar ik heb bezoek, mijn liefie
Ik zag er na een nacht feesten ook niet meer op mijn knapste uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben naar genoeg feesten geweest maar die echte vond ik altijd zeer onaantrekkelijk
Ik wel, vond ik zelf.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag er na een nacht feesten ook niet meer op mijn knapste uit.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, vond ik zelf.
Zal ook wel niet zo zijn
oke toppiequote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:13 schreef suzi1 het volgende:
zij gat sws eerder slaffen dus dan ben ik nog wel een tijdje op de lijn
Gezelligquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:13 schreef suzi1 het volgende:
zij gat sws eerder slaffen dus dan ben ik nog wel een tijdje op de lijn
Dit is de opwarmset.Over een uurtje pas.quote:
Daarvoor ook al niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag er na een nacht feesten ook niet meer op mijn knapste uit.
Ik begon je net weer leuk te vinden.quote:
Nu staan we weer gelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik begon je net weer leuk te vinden.
Proost maatje.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die met die Aussies wel.quote:
na 2 minuten ongeveer?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
tjonge jonge m'n posts komen ook echt niet door ofwel
Het lijkt ook steeds trager te gaan.quote:
ja het wisselt hier heel ergquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lijkt ook steeds trager te gaan.
En dan denk ik steeds dat het aan mijn spul ligt.Wat dus bijna niet kan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja het wisselt hier heel erg
ja dat herken ik. ik twijfel ook vaak, maar dat is eigenlijk maar zelden de oorzaakquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan denk ik steeds dat het aan mijn spul ligt.Wat dus bijna niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |