Met een taartje eromheen?quote:
De horror.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:29 schreef Schakeltopia het volgende:
waddefuck heb ik ineens facebook op m'n telefoon staan [ afbeelding ]
Gewoon verwijderen niks aan t handjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:29 schreef Schakeltopia het volgende:
waddefuck heb ik ineens facebook op m'n telefoon staan [ afbeelding ]
maar natuurlijk mevr liefbaar. ik heb zelfs een achtergrond ingesteld nu!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon verwijderen niks aan t handje
Nice nicequote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar natuurlijk mevr liefbaar. ik heb zelfs een achtergrond ingesteld nu!
en ik moet zeggen, dat is wel vet. de kleurtjes zijn meeveranderd aan de hand van de achtergrond. dus nu geen blauwe knopjes meer maar mooi licht grijs
quote:
Een hele oude.quote:
Kanzi, die zijn lekker sappigquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat voor appel?
Ik heb net een elstar op
Pink Lady is ook lekker!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kanzi, die zijn lekker sappig
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Geef mij maar een sappige pruim.![]()
Dat bestaat toch niet meer?quote:
quote:
Die term betekent dat wij fan zijn van Elstar appels.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze voor het laatst gespeeld dan?
Appeltaartquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Cancelcultuur heeft weer toegeslagen blijkbaar
Ik was in de war met Telstar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:55 schreef maily het volgende:
[..]
Die term betekent dat wij fan zijn van Elstar appels.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik was in de war met Telstar.
Slecht grapje. En Telstar bestaat nog steeds. Zie ik nu. Waar moet het toch heen met de wereld.
Ik wou net zeggen dat je daarmee in de war bent.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik was in de war met Telstar.
Slecht grapje. En Telstar bestaat nog steeds. Zie ik nu. Waar moet het toch heen met de wereld.
Nja niet in de war. Ik ben nooit in de war. Was een grapje maar niet geslaagd want dat kut Telstar bestaat nog steeds.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat je daarmee in de war bent.
Mij kan je over voetbal alles wijs maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Nja niet in de war. Ik ben nooit in de war. Was een grapje maar niet geslaagd want dat kut Telstar bestaat nog steeds.
[ afbeelding ]
Over alles wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij kan je over voetbal alles wijs maken.
Ik begon je net weer aardig te vinden.quote:
And i hope to see your smile every night and daayyyyquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:09 schreef Deisyy het volgende:
I wanna see you and me on a bird flying away
Ik ken alleen Gullit, de broertjes De Boer, en Koeman.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij kan je over voetbal alles wijs maken.
jaaaa dankewolquote:
Ik vind het leuk om Boogshe weer eens te horenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
vet man zin in
leuke verrassing weer
klopt inderdaad! jij ook bedankt freshiequote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
@:freshfruit had deze wel al een keer aangekondigd
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je nou al pozza besteld? #viesdiktweedepozzagratis
roti?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]is Surinaams geworden. Van een toko dat ik niet ken maar wel bijzondere openingstijden heeft tov andere Surinaamse ketens. Eten is zozo. Restant staat nu in magne ping op te warmen.
Jezus, dit is echt poging tot doodslag!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:37 schreef SolidasRock het volgende:
Man duwt vrouw op spoor van Brusselse metro
wat een idiootquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:37 schreef SolidasRock het volgende:
Man duwt vrouw op spoor van Brusselse metro
Echt he. En die jongen rent ook rustig meteen weg. Benieuwd waarom ie dat deed. Hij krijgt overigens meteen ook een duw terug van een andere jongen. Weet niet of dit een duwspelletje is of een benjenietgoedbijjehoofd-duw.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Jezus, dit is echt poging tot doodslag!![]()
![]()
Geen mondkapje en geen hersencellen dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn speculatie zegt geen mondkapje, vrouw heeft er wat van gezegd![]()
tot zo ver mijn speculatie.
quote:Naar zijn motief wordt nog onderzoek gedaan. Hij wordt verdacht van poging tot doodslag. Het is niet bekend of hij de vrouw kende.
Zou kunnen maar om dan maar iemand te doden? Want die metro stopt wel op tijd wat ik eigenlijk al niet eens had verwacht.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn speculatie zegt geen mondkapje, vrouw heeft er wat van gezegd![]()
tot zo ver mijn speculatie.
iemand die zoiets doet is natuurlijk niet 100%. zoiets zou je namelijk in geen enkel geval doen, wanneer je dit toch doet hoeft de aanleiding niet veel te zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou kunnen maar om dan maar iemand te doden? Want die metro stopt wel op tijd wat ik eigenlijk al niet eens had verwacht.
Over verkeerd aankijken gesproken, waar is suzi1?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
het is vaker voor gekomen, en dan was het verkeerd kijken naar iemand al een aanleiding
gokje slapen/op de bank met katz/bb of allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over verkeerd aankijken gesproken, waar is suzi1?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gokje slapen/op de bank met katz/bb of allemaal tegelijk
quote:Omstanders haalden de vrouw direct van het spoor. Een van de ooggetuigen van de aanval deelde een paar fikse klappen uit aan de dader, maar die wist halsoverkop te ontkomen. De politie hield de man ietwat later aan in de stad. ,,De politie onderzoekt de zaak’’, zegt Van Hamme.
Daarom ga ik nooit met de metro, één of andere mafkees kan je zomaar onder de metro duwen.quote:
Gaat wel, voel mij niet helemaal fit.. gisteren Booster prik gehad..quote:
Ahhh okee. Hopelijk dat het snel wegtrekt!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat wel, voel mij niet helemaal fit.. gisteren Booster prik gehad..
Ik kreeg mijn oproep vandaag pas.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat wel, voel mij niet helemaal fit.. gisteren Booster prik gehad..
heb net ibu ingenomen, hopelijk slaap ik iets beter en voel ik mij morgen weer100%quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh okee. Hopelijk dat het snel wegtrekt!
Je kon al wel eerder bellen, zodra geboortejaar op nu.nl stondquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn oproep vandaag pas.
Same, maar mijn vrouw en ik skippen deze ronde.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kon al wel eerder bellen, zodra geboortejaar op nu.nl stondFormulieren nog niet gekregen
Een mafklapper hier op FOK! zei onlangs nog dat die keuze niet bestaat; als je de booster neemt, slik je alles voor zoete koek wat Rutte & co zeggen en zul je tot het einde der tijden vooraan in de rij gaan staan om weer een extra shot in ontvangst te mogen nemen!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik neem de volgende ook niet, tenzij het echt noodzakelijk is
Mini-ToT heeft er net wel weer eentje naar binnen gewerkt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
heb al gehad. prompt eet ik geen pozza's meer. het is een wonder
die moet er dan ook nog van groeienquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft er net wel weer eentje naar binnen gewerkt.
Nou denk dat opkomst echt een stuk lager is, dan bij de 1ste en 2e prik..alhoewel er gisteren voor mij negen mensen stonden en achter mij 5 ofzquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Een mafklapper hier op FOK! zei onlangs nog dat die keuze niet bestaat; als je de booster neemt, slik je alles voor zoete koek wat Rutte & co zeggen en zul je tot het einde der tijden vooraan in de rij gaan staan om weer een extra shot in ontvangst te mogen nemen!
De oproep per post loopt ook weken achterquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het valt veel mensen op dat hij nu ÉCHT aan het groeien is!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die moet er dan ook nog van groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |