Lil KLeine is toch ook coach (geweest)?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of over Ali B of Jantje Smit, dat zijn ook lage viezerikjes.
Geef me 300 mensen in een gymzaaltje en een kwartier om het aan te kijken en ik haal ze eruit.quote:
Ja daar weten we intussen ook van dat die zijn handjes niet thuis kan houden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lil KLeine is toch ook coach (geweest)?
Die wantrouw ik ook...
Die slaat zijn vriendin. Ook een pareltje.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die wantrouw ik ook...
Ja dat is zo'n gefrustreerd drugskikkertje die graag berberbruin was geweest.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die wantrouw ik ook...
Mja, schijnt nu vooral om die zogenaamde knuffelrapper te gaan die helemaal niet zo leuk is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet bekend. BOOS heeft een brief gestuurd met aantijgingen en toen hebben ze besloten het uitzenden te stoppen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is zo'n gefrustreerd drugskikkertje die graag berberbruin was geweest.
mja heb dat allemaal gemist van Ali bquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, schijnt nu vooral om die zogenaamde knuffelrapper te gaan die helemaal niet zo leuk is.
Drugsverslaafd en biedt jonge meisjes geld voor seks.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja heb dat allemaal gemist van Ali b
Ik ga weer lekker Mollenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond weer Weet ik veel? Heb de app maar weer even gedownload.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drugsverslaafd en biedt jonge meisjes geld voor seks.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
twee pakjes ontbijtspek weggewerkt
Naar aanleiding van het nieuws over The Voice?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
misschien moet ik toch ook maar gaan kijken naar een ander matras
Ha mooi weer een hersenchirurg erbij op Aarde.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Boef is trouwens vader geworden
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar aanleiding van het nieuws over The Voice?
Gohquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drugsverslaafd en biedt jonge meisjes geld voor seks.
nou ja we kunnen lachen maar geloof dat boef toch succesvoller in het leven is dan wij USquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha mooi weer een hersenchirurg erbij op Aarde.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:25 schreef bitterbal het volgende:
je zou toch denken dat zo['n ali b met gemak jonge meisjes in bed kan krijgen zonder te voor hoeven te betalen?
Meisjes die graag bekend willen of muziek maken ofzo?
Die gast is lelijker dan mijn plee en mijn huiskamerplant bij elkaar joh.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:25 schreef bitterbal het volgende:
je zou toch denken dat zo['n ali b met gemak jonge meisjes in bed kan krijgen zonder te voor hoeven te betalen?
Meisjes die graag bekend willen of muziek maken ofzo?
ja maar wel eigen platenlabel en bekendquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gast is lelijker dan mijn plee en mijn huiskamerplant bij elkaar joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |