Mansplaining geeft wel vaak een voorzichtige hint wegquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er zit ook een dunne grens tussen een intense en gepassioneerde man en degene die net die grens over gaat en een te autoritaire controllende klootzak wordt.
Eerder een Duplo-setjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een enorme partysnack zou zijn.
Vaak loopt het in elkaar over en schaven ze met kleine stapjes je waardigheid af. Bij sommigen zie je het aan de buitenkant niet eens. Zodra ze narcistische trekken vertonen weet je vaak hoe laat het is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er zit ook een dunne grens tussen een intense en gepassioneerde man en degene die net die grens over gaat en een te autoritaire controllende klootzak wordt.
oh dat hoor ik hier ook regelmatigquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaren, maar niemand snapte dat
Zijn vriendje Geza Weisz kan er ook wat van.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eens, arrogant klootzakje die zichzelf gods gift vindt.
Welke party's?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een enorme partysnack zou zijn.
Bij Luc kan je sowieso alles wel bestellenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal zal ik de pulled pork donut bestellen?
https://shop.pigandrye.nl/
lekker hapje is datquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vriendje Geza Weisz kan er ook wat van.
Ik ben vrij overtuigend en weet alles zelf beterquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mansplaining geeft wel vaak een voorzichtige hint weg
So truequote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben vrij overtuigend en weet alles zelf beter
Met je kontje omhoog op een boot in Ibiza; op schoot bij mensen in Cannes; mee op vakantie naar een tropisch eiland. Zou je allemaal aftikken.quote:
*zoekt bad boy voor Ballie.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker hapje is dat
wel een dwerg zie ik
Dat heeft me nooit getrokken joh.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met je kontje omhoog op een boot in Ibiza; op schoot bij mensen in Cannes; mee op vakantie naar een tropisch eiland. Zou je allemaal aftikken.
Bij mij zit je binnen een halve seconde in de ‘je bent ok / je bent niet ok’. bak.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak loopt het in elkaar over en schaven ze met kleine stapjes je waardigheid af. Bij sommigen zie je het aan de buitenkant niet eens. Zodra ze narcistische trekken vertonen weet je vaak hoe laat het is.
Badrquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
*zoekt bad boy voor Ballie.
Avontuur willen wequote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heeft me nooit getrokken joh.
wat wilde je kopen?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat met mijn creditcard in de aanslag op Ikea.nl, maar het artikel is niet voor levering beschikbaar.
Ik zie, ruik, proef en merk dat ook binnen een seconde.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij zit je binnen een halve seconde in de ‘je bent ok / je bent niet ok’. bak.
De niet ok bak komt eigenlijk altijd uit. In de ‘je bent ok bak’ kun je ook gewoon een klootzak of enorme hork zijn maar vaak met een reden.
Gebeurt daar nogal vaak tegenwoordig jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat met mijn creditcard in de aanslag op Ikea.nl, maar het artikel is niet voor levering beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |