Dat had ik toen ook gehoordquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfs Salar zei tijdens een roddelsessie toen Nawel zei van als Kitty eruit gaat kunnen wij het schoonmaken wel overnemen.....waarop Salar zei ja zeker net zoals je het tot nu toe gedaan hebt....niet de juiste bewoording maar daar kwam het wel op neer. Nawel grijnsde een beetje en wist niks terug te zeggen.
Hij speelt het spel en daar komt hij ook vooruit...maar vindt hem heel leuk met de boys en hij heeft ook humor. Hij kan ook kritiek velen als ze het over zijn ijdelheid hebben en hem nadoen. Dat ligt hij dubbel van het lachen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind die salar wel meevallen nu. Hij is erg ijdel maar heeft veel humor, en dat hij bondjes sluit met die meiden snap ik dan wel dat is het spel. Maar hij spreekt geen kwaad over anderen en houd zich op de vlakte als anderen dat doen.
Ja maar er is volgens mij een hetze begonnen tegen vera, Kitty is begonnen en die evelien doet er een dubbele laag boven op.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:47 schreef Verida het volgende:
wat is er eigenlijk mis aan de uitspraken van Vera. Ze komt binnen, er is een groep jongens/mannen in het huis, die bekijkt ze en maakt ze kennis mee. Dan zegt ze dat Sercan op haar ex lijkt, ze zegt dat ze Tobias een lekker ding vindt en uiteindelijk, nadat ze de jongens wat beter leert kennen valt ze toch op Dimi.
Lijkt me heel normaal eigenlijk. Tobias is een model, werd door de andere meiden ook als lekker ding bestempeld.
Geen idee wat er mis mee is.. en soms zijn mannen een stuk prettiger in de omgang dan vrouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:47 schreef Verida het volgende:
wat is er eigenlijk mis aan de uitspraken van Vera. Ze komt binnen, er is een groep jongens/mannen in het huis, die bekijkt ze en maakt ze kennis mee. Dan zegt ze dat Sercan op haar ex lijkt, ze zegt dat ze Tobias een lekker ding vindt en uiteindelijk, nadat ze de jongens wat beter leert kennen valt ze toch op Dimi.
Lijkt me heel normaal eigenlijk. Tobias is een model, werd door de andere meiden ook als lekker ding bestempeld.
Hij zoekt gewoon uit wie hij het beste kan manipuleren.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
Zou salar spijt hebben van zijn bondje?
Het stond al vast dat ze met iemand in bed ging liggen ze moest alleen nog even bepalen wie.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:47 schreef Verida het volgende:
Inderdaad, hij zei letterlijk dat hij haar nog niets heb zien doen wat betreft schoonmaken en recht in haar gezicht, ze was behoorlijk stunned en kon er niet op reageren. Salar vind ik ook steeds beter te pruimen alleen moeten ze alle spiegels uit het huis halen. Salar is goed bezig met het spel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfs Salar zei tijdens een roddelsessie toen Nawel zei van als Kitty eruit gaat kunnen wij het schoonmaken wel overnemen.....waarop Salar zei ja zeker net zoals je het tot nu toe gedaan hebt....niet de juiste bewoording maar daar kwam het wel op neer. Nawel grijnsde een beetje en wist niks terug te zeggen.
Zou kunnen. Maar vraag me af of hij zo blij wordt van dat slangenkuiltjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zoekt gewoon uit wie hij het beste kan manipuleren.
ja en? Ze is single en maakt niets kapot toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het stond al vast dat ze met iemand in bed ging liggen ze moest alleen nog even bepalen wie.
En dat bedoelt hij als in je bent nep ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
Alles voor de show he zegt peter, de mensen gaan het wel door hebben zegt hij tegen dimitri. Alsof hij dat zelf niet doet, ze willen toch allemaal winnen anders doe je daar toch niet aan mee.
Daar is niks mis meequote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en? Ze is single en maakt niets kapot toch?
Tuurlijk hij doelt daar denk ik op vera, en grace vond hij ook nep.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat bedoelt hij als in je bent nep ?
Nawel en Nouchine doenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Inderdaad, hij zei letterlijk dat hij haar nog niets heb zien doen wat betreft schoonmaken en recht in haar gezicht, ze was behoorlijk stunned en kon er niet op reageren. Salar vind ik ook steeds beter te pruimen alleen moeten ze alle spiegels uit het huis halen. Salar is goed bezig met het spel.
Dus beetje om het punt heendraaien..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk hij doelt daar denk ik op vera, en grace vond hij ook nep.
En daarna nog even een sneer naar Dimi, dat er menen in huis zijn die een spel spelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Peter hoop dat hij mag nomineren wat hij wil drama daar.
Ja en?, ik vind het lastig om te bepalen of het wel of niet echt is en het boeit me ook niet zo. Het werkt alleen maar negatief voor dimi en vera tot nu toe. Zonder hun 'relatie' zou ze ook die laatste pin binnen hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het stond al vast dat ze met iemand in bed ging liggen ze moest alleen nog even bepalen wie.
Dit was in de aflevering van gisteren. Die blik van haarquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Inderdaad, hij zei letterlijk dat hij haar nog niets heb zien doen wat betreft schoonmaken en recht in haar gezicht, ze was behoorlijk stunned en kon er niet op reageren. Salar vind ik ook steeds beter te pruimen alleen moeten ze alle spiegels uit het huis halen. Salar is goed bezig met het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |