wat ? daar is niks gewezen,ook de sercan heeft geen andere streamquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar het zegt ook wel iets over Vera 🙄
En te weinig daglicht.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:17 schreef tiki het volgende:
[..]
Die vitaminepillen hebben ze ook wel nodig vanwege al dat eenzijdige eten.
Ik heb haar de 1e uitzending horen zeggen dat Tobias een lekker ding was. Paar dagen later vond ze hem saai en zei ze dat ze dimitri echt leuk vond. Daar waren een paar meiden bij. Ze vond tobias te soft maar wel heel lief. Alle andere meiden vonden tobias ook aantrekkelijk. Ik weet dat grace heeft gezegd dat ze heel graag wil winnen en er alles voor zou doen. Vera kan dat ook gezegd hebben dat weet ik niet maar dan nog is dat heel erg. Ik zie haar echt verliefd zijn op Dimitri. En andersom ook. En wat die serwan zegt van ze zei niet van nee ik wil jou niet, maar ze zei jij vind mij ook niet leuk. Hij suggereert nu dat ze hem wel wilde. Het is maar net hoe je iets invult voor een anderquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar het zegt ook wel iets over Vera 🙄
Tobias valt denk ik op wat meer inhoudelijke dames.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat ik ook gezien heb.
Ze ging eerst voor Sercan want hij leek op haar vriend.
Daarna voor Tobias maar Tobias leek niet te happen.
En daarna pas voor Dimitri die vanaf het begin al interesse toonde.
Inderdaad wel dat hij op haar ex vriend leek. Maar zo als ze afgeschilderd wordt is het niet in mijn ogen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat ik ook gezien heb.
Ze ging eerst voor Sercan want hij leek op haar vriend.
Daarna voor Tobias maar Tobias leek niet te happen.
En daarna pas voor Dimitri die vanaf het begin al interesse toonde.
die sercan babbelt onzin makt zich wichtig, en wat heeft hij gezien vanacht? helemal niksquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb haar de 1e uitzending horen zeggen dat Tobias een lekker ding was. Paar dagen later vond ze hem saai en zei ze dat ze dimitri echt leuk vond. Daar waren een paar meiden bij. Ze vond tobias te soft maar wel heel lief. Alle andere meiden vonden tobias ook aantrekkelijk. Ik weet dat grace heeft gezegd dat ze heel graag wil winnen en er alles voor zou doen. Vera kan dat ook gezegd hebben dat weet ik niet maar dan nog is dat heel erg. Ik zie haar echt verliefd zijn op Dimitri. En andersom ook. En wat die serwan zegt van ze zei niet van nee ik wil jou niet, maar ze zei jij vind mij ook niet leuk. Hij suggereert nu dat ze hem wel wilde. Het is maar net hoe je iets invult voor een ander
Nee niet gewezen maar wel kunnen worden 😁quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat ? daar is niks gewezen,ook de sercan heeft geen andere stream
Ze kwam in haar introductiefilmpje al zeer gemaakt en cliché over.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik snap al die haat naar Vera niet zo goed. Ze komt wat gemaakt over maar ik denk dat dat vooral voortkomt uit onzekerheid. Ze voelt dat ze niet helemaal lekker in de groep ligt en wil graag leuk gevonden worden.
Ze voelt ook constant de haat van Kitty. Ik denk dat als Kitty weg is ze meer zichzelf gaat worden.
Dat denk ik ook, door het verspreiden van kitty en peter dat het fake zou zijn gaan mensen dit ook zo zien. Maar wat ik echt misselijk vond was gisteravond buiten van die evelien. Ik snap niet dat de mensen die later binnen komen info mogen inbrengen van wat ze hebben gezien. Was vorig jaar ook al zo dom. Gooi iedereen er tegelijk in zodat het eerlijk blijft.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik snap al die haat naar Vera niet zo goed. Ze komt wat gemaakt over maar ik denk dat dat vooral voortkomt uit onzekerheid. Ze voelt dat ze niet helemaal lekker in de groep ligt en wil graag leuk gevonden worden.
Ze voelt ook constant de haat van Kitty. Ik denk dat als Kitty weg is ze meer zichzelf gaat worden.
Ze heeft ook uitgelegd dat ze onzeker is op sommige momentenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kwam in haar introductiefilmpje al zeer gemaakt en cliché over.
ja somiges kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk het wel, en dan hoop ik dat het backfired bij evelien en co over wat ze allemaal gezegd hebben. Eigenlijk heb ik liever niet dat er dingen verteld worden van wat mensen hebben gezien. Is een ongelijke strijd in mijn ogen omdat je altijd een voordeel hebt met wat je weet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel bewoners zouden ze er nog ingooien?
stuk of 2?
Denk nog 2, maar het zou ook nog steeds aangevuld kunnen worden als er toch elke week iemand uit gaat. Er blijft zo dus altijd wel plaats voor 1 persoon extra. En als er iemand vrijwillig vertrekt natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
stuk of 2?
meiden kann maar mannen kunnen wegblijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
stuk of 2?
Vorig jaar had je echt 2 duidelijke teams. Team BE met Nederlander Michel. En team NL met Belgen Thomas en ZOEYquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:22 schreef Jockari het volgende:
Heel andere groep dan vorig jaar. Deze groep is veel aangenamer om te volgen. Vorig jaar was het echt een zootje ongeregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |