Kitty heeft ook al enkele dagen dat zwart pak aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en nawel d'r blauwe huispak weer aan voor dag 5 , kan zi kitty opvolgen
Misschien dan de vader van Dimiquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:02 schreef odie22 het volgende:
kitty kan beter met dimi aanpappen, die is directeur , dat leek haar wel
nee die is geen directeur meerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien dan de vader van Dimi
Die is meer zelfde leeftijd denk ik
Je weet toch hoe het is als een vrouw zich zo gedraagt is het niet goed, maar een man mag dat.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
bijzonder dat alleen over vera wordt gezegd dat zij er makkelijk in is en niet over Dimi
Slet versus lekker jonguh!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het is als een vrouw zich zo gedraagt is het niet goed, maar een man mag dat.
Ja verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sowieso zingen.
En dat tuuuduuuduuududuuduuu word ik ook gek van.
En vrouwen doen hier net zo hard aan mee hè .. die veroordelen ook een Veraquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
afgelikte boterham versus doet ervaring op
Ja, doet hij dat niet dan wordt hij een sulletje genoemd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het is als een vrouw zich zo gedraagt is het niet goed, maar een man mag dat.
Zou ze die aan doen vanavondquote:
Ik had precies hetzelfde gedacht. ik ging net de afbeelding droppenquote:
Ja dat bleek wel gisteravond buiten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
En vrouwen doen hier net zo hard aan mee hè .. die veroordelen ook een Vera
En vaak nog vele malen harder dan een man
Ik las hier dat Peter er ook aardig van van kon gisteren avond met Eveline?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het valt me op dat de mannen vaak bonden en lol maken en de vrouwen groepjes vormen en roddelen.
Voor het evenwicht moeten eventuele nieuwe bewoners wel mannen zijn. Er is nu een vrouwen overschot.
Echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat bleek wel gisteravond buiten.
ja zwart kleed af, nu lijkt ze meer op haar achternaamquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
Toch staat de zwart Kitty vele malen beter
ik moet wel zeggen dat ik de kledingstijl van Peter apart vind. Maar het is daarvoor niet lelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
tis net of ik naar een engelse serie uit de jaren 80 zit te kijken
Ik vind dit echt bij hem passen..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
tis net of ik naar een engelse serie uit de jaren 80 zit te kijken
ja dat was echt een trieste vertoning van die 2, samen 100 jaar oud en dan op zo'n lief jong meisje af zitten gevenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las hier dat Peter er ook aardig van van kon gisteren avond met Eveline?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |