Als ik denk aan roddelen, denk ik anders ook aan die vrouwen op leeftijd die met de winkelwagens de boel opstoppen in de supermarkt om alle buurtroddels door te nemen. En de Story en de Privé worden niet meer gekocht door mensen onder de vijftig (..toch?), en ze bestaan toch nog.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, vooral dat kwaadspreken doe je niet meer lijkt me als je ouder bent. Dat is echt treiteren wat op de middelbare school gebeurd. Met een groep over 1 iemand beginnen zodat die uitgesloten gaat worden.
Ik haak af als wat voor reden dan ook Kitty mag blijven deze ronde.....Ik had al spijt dat ik vorige BB tot het eind had gezien. En alle privileges die Jill had gekregen op de koop toe nam.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als zij de laatste ronde(n) haalt dan haak ik af voor een eventuele versie 2023.
Ze maakt tv. De achtergrond van dat wijf bevalt mij niet. Opzouten ermeequote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Een fan ben ik van niemand niet. Maar ze maakt wel TV, en daar gaat het om.
zeker snap ik du conjo duquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je het niet snapt, antwoord er dan niet op of ga het vertalen. Moedeloos figuur ben je ook.
133 en verderquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
welke cos is dat. want dat wil ik graag lezen als ik tijd heb
Nou je het zegt! En ook dat krijg ik weer niet van mijn netvlies!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:12 schreef greysbones het volgende:
zoals Dimi nu ligt lijkt het alsof hij tieten heeft![]()
Lijkt mij dan heel verstandig iddquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
lees dan maar niet terug , want dan word je echt woestboos
Zal na de liveshow dan zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:11 schreef Sestra666 het volgende:
nou...... gooi er een opdracht in NU
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou je het zegt! En ook dat krijg ik weer niet van mijn netvlies!
man man zijn julie domquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:12 schreef greysbones het volgende:
zoals Dimi nu ligt lijkt het alsof hij tieten heeft![]()
Wees er zuinig op en bezoek ze zoveel mogelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb ze beide nog
ze wonen achter ons en daar mogen ze blijven wonen tot ze weg willen of overlijden
Dat interesseert me niets. Ze zit nu daar en niet thuis. Dat is wat telt. Klaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze maakt tv. De achtergrond van dat wijf bevalt mij niet. Opzouten ermee
ik ben niet domquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man zijn julie dom![]()
als ze echt slapen willlen
lukt dat zo moelijk
En ik Limited Edition.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet dom
ik ben hooggeleid
hoef alleen de achterdeur uitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wees er zuinig op en bezoek ze zoveel mogelijk
Kan me dat ook voorstellen, had er een dikke strot van na het nieuws wat ze vertelde...heb even een pauze genomen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus dat. Ik zou er een moord voor doen, om mijn ouders nog even te mogen zien, aan te raken, omhelzen en , ben oprecht sprakeloos.
wat ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet dom
ik ben hooggeleid
Wie dat mens als eerste het huis uittrapt, krijgt voor 3 weken immuniteit? zoiets?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:11 schreef Sestra666 het volgende:
nou...... gooi er een opdracht in NU
ach dom FOK grapjequote:
Sommige zouden het zelfs doen voor gewoon hun koffer at this pointquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie dat mens als eerste het huis uittrapt, krijgt voor 3 weken immuniteit? zoiets?
Er is hier maar 1 conjo vriend. Loop naar een spiegel en je ziet hem.quote:
ja zo heet dat in nlquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:16 schreef mario390 het volgende:
dat is ook unlogisch
wanneer je ligt kann je niet in
slaap vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |