quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
40+ is als een zwoele drank waarvan je je niet besefte dat je die miste. Die opvulling van dat geestelijke gat, waarvan je je niet besefte, dat je daar om verlegen zat. Nèt dat stukje meer diepgang, dat je put kan vullen. Een erotische niet politieke onderlaag, waarvan je wenste dat die er nog was. Die roomboter, die het net wat soepeler maakt dan die margarine, die je toch al niet lekker vond maar de reclame was zo hoopvol. Tenslotte... het is het singeltje, wat je op repeat zet op je platenspeler.
Il knijp nooit onder de dekens!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je knijpt liever onder de dekens in het donker?
Ja zin in, lekker koken en aan de whiskey cola zitten en... genietenquote:
ik morgen eerst vaccinatie, 's middags bij m'n ma op visite. Zondag wordt zwager 50, dus soort van feestquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja zin in, lekker koken en aan de whiskey cola zitten en... genieten![]()
Voor iemand die voortdurend zwijgt typ jij best wel veel.quote:
Het gaat er vooral om , om wat ik Niet zegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor iemand die voortdurend zwijgt typ jij best wel veel.
Afgezien van de vaccinatie best leuke plannen!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik morgen eerst vaccinatie, 's middags bij m'n ma op visite. Zondag wordt zwager 50, dus soort van feest
matige planning wel, ik heb geheid de pech dat ik me klote voel zondagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Afgezien van de vaccinatie best leuke plannen!![]()
De Booster...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik morgen eerst vaccinatie, 's middags bij m'n ma op visite. Zondag wordt zwager 50, dus soort van feest
Chillax!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar eensch.. beethe hyper vanavond.. opgefokt...![]()
...
Hoe is het eigenlijk gegaan met het brouwen? Is het wat geworden?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar eensch.. beethe hyper vanavond.. opgefokt...![]()
...
Hoop voor je van niet !quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
matige planning wel, ik heb geheid de pech dat ik me klote voel zondag
De Gin Batch , lijkt goed gegaanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk gegaan met het brouwen? Is het wat geworden?
Hopelijk valt het mee. Ik had er de volgende dag geen last van.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
matige planning wel, ik heb geheid de pech dat ik me klote voel zondag
Er is altijd kritiek...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef chufi het volgende:
Veel kritiek op de persco / maatregelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |