SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Je kan het ook zo bekijken: ze kunnen eindelijk zelf koken, wassen, enzv. Ze hebben meer privacy en mogelijkheid tot 1 op 1 zonder dat iemand zich constant uit het niets komt moeien met hun gesprekken of spelletjes. Kortom Kitty weg=meer vrijheidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:56 schreef Lillfex het volgende: [..] Je kan zeggen wat je wil maar ze zullen Kitty echt missen Koken wassen enzv ze moeten het allemaal zelf doen en de helft weet nog niet eens hoe de afwasmachine werkt. En reken erop het lui zijn is voorbij voor allemaal. en nee ik ben geen Kitty fan
Denk je echt dat ze dat allemaal willen koken en wassen en schoonmaken? Ik moet het zienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Je kan het ook zo bekijken: ze kunnen eindelijk zelf koken, wassen, enzv. Ze hebben meer privacy en mogelijkheid tot 1 op 1 zonder dat iemand zich constant uit het niets komt moeien met hun gesprekken of spelletjes. Kortom Kitty weg=meer vrijheid
Ze haalt echt alles uit de kast vandaag, elk zielig verhaaltje dat ze de afgelopen 2 weken heeft lopen vertellen verteld ze vandaag op 1 dag.quote:
En ongestoord slapen!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Je kan het ook zo bekijken: ze kunnen eindelijk zelf koken, wassen, enzv. Ze hebben meer privacy en mogelijkheid tot 1 op 1 zonder dat iemand zich constant uit het niets komt moeien met hun gesprekken of spelletjes. Kortom Kitty weg=meer vrijheid
mij te drukquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Het zegt ook wel wat dat niemand stream 1 kijkt. Dat groepje is weinig aan blijkbaar.
ik kijk stream 1 ik hoef geen Kitty zeur streamquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Het zegt ook wel wat dat niemand stream 1 kijkt. Dat groepje is weinig aan blijkbaar.
ik denk het wel, ze hebben geen keus en ze krijgen dan allemaal de kans om iets te doenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze dat allemaal willen koken en wassen en schoonmaken? Ik moet het zien
Ik heb stream 1 aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:03 schreef engine het volgende:
BB is waarschijnlijk heel erg dankbaar voor Kitty. Kijk jullie allemaal woestboos doen de hele dag. Reactie is aandacht. Voor het programma is dit goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:03 schreef Angel79 het volgende:
Die klaagbaak krijgt wel belachelijk veel zendtijd van bb he
Niet allemaal, maar ze zullen wel moeten.....schoonmaken en de was doen. Ruzie zal er wel over komen wie ontzettend lui zijn dus .......kijk plezier.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze dat allemaal willen koken en wassen en schoonmaken? Ik moet het zien
Dat is waar maar weet niet ik geef ze het voordeel van de twijfel maar elke dag koken en wassen en schoonmaken Ze hebben het nu wel makkelijk he Kitty doet veel he. Ik vind het wel spannend We zullen zien of ze het doen zonder te klagenquote:
Ja. Dat willen ze. Vooral het koken staat de helft van het huis al sinds week 1 op hun kans te wachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |