mooi ik hoef het niet te vragenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wut
In de ochtend heb ik gewoon een stijve én moet ik pissen.
En in sommige gevallen krijg je juist een stijve als je nodig moet pissen. (ja... de ironie....)
Wat. Dat is toch juist één van de dingen waar je een partner voor hebt? Om dingen aan te vragen die je bij de bakker niet aan random mensen gaat lopen vragenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
hmm
beetje gek om dit nu zo ff aan manlief te vragen
die denkt dan echt
wtf hebben jullie het over op FOK![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat. Dat is toch juist één van de dingen waar je een partner voor hebt? Om dingen aan te vragen die je bij de bakker niet aan random mensen gaat lopen vragen
Vraag gewoon.
Hey schat, als je 's ochtend wakker wordt heb je een stijve he? Wat als je dan moet pissen? Hoe doe je dat?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi ik hoef het niet te vragen
en we hebben hier gewoon een seksuoloog
genaamd Whuzz
Niet van dat verlegene Benny. Vertel gewoon ook even over je odol, erecties, pissen en Peter.quote:
Lottequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Om het écht duidelijk te bespreken, stel ik voor dat BB mij in de studio uitnodigt met Lotte.
Ja. Grote voordeel is dat het met Lotte er bij ineens een stúk makkelijk wordt om uit te leggen hoe erecties werkenquote:
Ga je daar staan pissenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Grote voordeel is dat het met Lotte er bij ineens een stúk makkelijk wordt om uit te leggen hoe erecties werken
Haha. Vermoed dat Geraldine dat gewoon zou accepteren en die andere (belgische presentator, naam kwijt) compleet uit zijn plaat gaatquote:
Jammer dat Nawel er weer doorheen moet.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty heeft het op stream 2 over een of ander ballonnenspel of zo, weet verder de details niet.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha. Vermoed dat Geraldine dat gewoon zou accepteren en die andere (belgische presentator, naam kwijt) compleet uit zijn plaat gaat
En over DGKquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:06 schreef Jockari het volgende:
Yep. Zoontje is net over BB-huis naar Tapei vertrokken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |