Echt hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Peter begint net aan zijn verhaal en ze draaien de stream weg.
Hij vertelde profiel daders vandaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Peter begint net aan zijn verhaal en ze draaien de stream weg.
Vond het buiten boeienderquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ahha Salar is zijn spel aan het spelen.
jijquote:
18.000 luftballons hebben mij genekt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:53 schreef just me het volgende:
ikke ikke ikke, ze hebben me allemaal laten stikken
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:49 schreef Sestra666 het volgende:
kit pakt de wereldbol om te laten zien waar ze woont![]()
salar: waar is belgie?
ja daaronder
oh nog kleiner![]()
serieus?
Mah hij zei alleen afkomst en leeftijd. Dat geloof ik niet. Ze willen dit verhaal voor de uitzending gebruiken ooit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:54 schreef Begeleiding het volgende:
[..]
Hij vertelde profiel daders vandaar.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
18.000 luftballons hebben mij genekt.
Dat is gewoon een feit. Salar maakt zich zorgen dat hij nog wat moet gaan doen ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:54 schreef Sestra666 het volgende:
salar kan ook goed slijmen.. als jij weg gaat, verandert er heel veel
kit: ja denk ik ook![]()
t wassen, t koken enz
ja huishoudmiep is gone dan
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
18.000 luftballons hebben mij genekt.
maar niet veel en op iptvquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij
omdat jij altijd achterloopt met de livestream
ja en??/quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:54 schreef Begeleiding het volgende:
[..]
Hij vertelde profiel daders vandaar.
Je kan zeggen wat je wil maar ze zullen Kitty echt missen Koken wassen enzv ze moeten het allemaal zelf doen en de helft weet nog niet eens hoe de afwasmachine werkt. En reken erop het lui zijn is voorbij voor allemaal. en nee ik ben geen Kitty fanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:54 schreef Sestra666 het volgende:
salar kan ook goed slijmen.. als jij weg gaat, verandert er heel vee
kit: ja denk ik ook![]()
t wassen, t koken enz
ja huishoudmiep is gone dan
is ook zoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar ze zullen Kitty echt missen Koken wassen enzv ze moeten het allemaal zelf doen en de helft weet nog niet eens hoe de afwasmachine werkt. En reken erop het lui zijn is voorbij voor allemaal. en nee ik ben geen Kitty fan
Hoe kom je daar nu bij. Julie en Jill hebben het meeste voor de pot verdiend met het fietsenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:56 schreef Stargazing het volgende:
Ik ben het trouwens eens met Tobias. Hij is slimmer dan Salar want Tobias wil de sterke er nog even inhouden. Zoals hij zei zijn er sterke spelers nodig om veel geld in de pot te doen, dat was vorig jaar ook te merken en wat je mening over hen ook is, Michel en Nick hebben samen wel het meeste geld voor de pot gewonnen, dat is een feit.
Ze hebben amper 10.000 nu dus om er nu al gelijk de sterke spelers uit te gooien zou echt dom zijn.
Die komt geschift het huis uit met niet 'n rugzakje maar 'n boedelbak vol shitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:55 schreef MacDeMarco het volgende:
als kitty blijft moet de regie haar gewoon elke keer in de gevarenzone plaatsen.
die draait dan helemaal door
Ed 2😄quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:44 schreef Stargazing het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Kitty niet wil vertrekken morgen, dat ze het huis uigesleurd moet worden door de productie en de liveshow daardoor vroegtijdig spotgezet wordt en we tegelijk een uur lang SL krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |