quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:44 schreef Stargazing het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Kitty niet wil vertrekken morgen, dat ze het huis uigesleurd moet worden door de productie en de liveshow daardoor vroegtijdig spotgezet wordt en we tegelijk een uur lang SL krijgen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:44 schreef Stargazing het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Kitty niet wil vertrekken morgen, dat ze het huis uigesleurd moet worden door de productie en de liveshow daardoor vroegtijdig spotgezet wordt en we tegelijk een uur lang SL krijgen
Jaren terug toch al een deelnemer die niet wegging.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:44 schreef Stargazing het volgende:
ze gaan heel respectvol met elkaar omquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
ze gaan heel respectvol met elkaar om
![]()
Ook moeilijk.quote:
hij kan er wel goed over pratenquote:
Waar heb jij het nu over?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:49 schreef Sestra666 het volgende:
kit pakt de wereldbol om te laten zien waar ze woont![]()
salar: waar is belgie?
ja daaronder
oh nog kleiner![]()
serieus?
Oh ja maar wat een apart verhaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij kan er wel goed over praten
heeft dat denk ik wel een plekje kunnen geven
bij mij zit ze binnen met salarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over?
Kitty zit buiten te praten.
We;lke wereldbol?
Mario is it youquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over?
Kitty zit buiten te praten.
We;lke wereldbol?
Bij mij ook hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |