Ik denk dat ik eens vanavond tot het einde blijfquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk dat ik de PL verder gewoon lekker negeer
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens vanavond tot het einde blijf
Viaplay gaat ook voor extra analysetijd als ze helemaal in de lucht zijn. Hoeft voor mij ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja als ik dan had moeten kiezen tussen gelul van Mark Webster en kutschimmelzalf, dan maar de zalf.
Verstaan ze daar dit onder? Gewoon de SKY beelden mee uitzenden?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Viaplay gaat ook voor extra analysetijd als ze helemaal in de lucht zijn. Hoeft voor mij ook niet
Pas vanaf 1 maart is alles in de lucht, dus ik denk niet dat ze het op deze manier blijven doen. Dat dit meer een noodoplossing is (en een beetje promo)quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verstaan ze daar dit onder? Gewoon de SKY beelden mee uitzenden?Er zal toch minstens wel een studio en een tafel moeten komen. Met beter vermaak dan in de RTL-tijd.
Ach wat maakt het ook uit
Die studio komt er ook.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verstaan ze daar dit onder? Gewoon de SKY beelden mee uitzenden?Er zal toch minstens wel een studio en een tafel moeten komen. Met beter vermaak dan in de RTL-tijd.
Ach wat maakt het ook uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |