SPOILER: SpeelrondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viaplayed.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Dat wordt met 7 potten op een avondje elke keer diep in de nacht om niks
Nee dankje
De top 4 van die 16 avonden hè. Niet van de OoM oid.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
En dan na al die toernooien nog een play-off met de top4. Dat is waanzinHele competitie ruk spelen en dan de laatste 2 potjes winnen en je bent kampioen
Gij snapt het nie, ofwel? #magniegebeureklaarquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
En dan na al die toernooien nog een play-off met de top4. Dat is waanzinHele competitie ruk spelen en dan de laatste 2 potjes winnen en je bent kampioen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Namen worden nog bekend gemaakt.Dit is niet leukSPOILER: SpeelrondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hier geen ViaPlay voor aanschaffen
Mooi dat de intens lelijke Premier League zichzelf de nek omdraait.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:32 schreef wimderon het volgende:
Dit is dus zeg maar 17x een World Series, zonder veldvulling uit het organiserende land, zonder publiek en waar er 16 van de 17 keer weinig op het spel staat.
[ afbeelding ]
Ja maar het voordeel is dat iedere keer dezelfde wedstrijden gespeeld gaan worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:32 schreef wimderon het volgende:
Dit is dus zeg maar 17x een World Series, zonder veldvulling uit het organiserende land, zonder publiek en waar er 16 van de 17 keer weinig op het spel staat.
[ afbeelding ]
Het wordt helemaal triest als een paar spelers hun niveau niet halenquote:Op maandag 17 januari 2022 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar het voordeel is dat iedere keer dezelfde wedstrijden gespeeld gaan worden.
Dat wordt dus serieus een stuk of 8 keer Price tegen Wright
Gelijkspel was nog het enige geinigequote:Op maandag 17 januari 2022 22:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dit wordt niks. Er zijn zoveel manieren denkbaar om het interessanter te maken, maar dit wordt teveel van hetzelfde. Enige voordeel is wel dat je van dat mogelijke gelijkspel af bent.
Precies. Degradatie maakte de competitie tussentijds nog spannend. Heb je een speler als Durrant afgelopen jaar voor zestien weken dan zou dat echt verschrikkelijk zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het wordt helemaal triest als een paar spelers hun niveau niet halen
Denk dat je iedere week een ander krijgt in de 1e ronde. Maar hoe ze dan de halve finales samenstellen, weet ik niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:05 schreef franklop het volgende:
Doen ze elke week wel een open loting? Of krijg je wekelijks 1v8 en 2v7
Het programma in de QF wordt zegmaar vastgesteld (dus dat iedere speler elkaar twee keer tegenkomt)quote:Op zondag 30 januari 2022 13:05 schreef franklop het volgende:
Doen ze elke week wel een open loting? Of krijg je wekelijks 1v8 en 2v7
Ik denk dat ze ook wat nieuws willen hebben. Cullen was wel in vorm op WK en Masters.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joe Cullen in de PL is minachting van de kijker. Ze kiezen hiermee absoluut niet voor hun sterkste line-up. Sowieso gek dat iemand die in een Masters-toernooi presteert, dat helemaal tot plek 26 op de wereldranglijst ging, meteen een ticket voor de PL krijgt. Versus een Cross die de Matchplay wint.
Cullen gaat bekaf zijn na de PL en weer een heel jaar niks gooien. Zo gaat t altijd met Joe als er verwachtingen zijn.
Ik ben geen fan van Cross maar als dit t beste is waarmee je komt, je beperkt je al tot 8 namen en dan neem je er ook nog es Cullen bij..
Ik zou t doen zoals ze ooit de champions league of darts hebben ingericht. Starten met je sterkste 8, dan iemand die zich na 2 weken met meeste punten rechtstreeks plaatst vervangen door de nr 9 etc. en zo tot 8 namen komen die in week 17 het eindtoernooi gaan spelen. Zo houd je t gevarieerd. Maar dat gaan ze natuurlijk nooit doen want dan krijgt t publiek niet elk week de 'beste' darters te zien.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook wat nieuws willen hebben. Cullen was wel in vorm op WK en Masters.
Maar met maar 8 plekken krijg je sowieso geen gevarieerde line-up. Ik denk dat ze toch echt wat meer hadden moeten doen met de Contenders-format.
Misschien iets met aantal rondjes Premier League met 8 deelnemers en dan volgende rondjes andere 8 enz. En dan finals met de best presterende van de rondjes. Dan heb je in ieder geval variatie en valt niemand buiten de boot.
180 punten?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Het was gister blijkbaar MIJN Martin Laas die tweede werd, niet Meeus. En mijn Mclay werd ook nog 11de. 2,5,11. Super.
Nordic Baltic Tour 1?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Het was gister blijkbaar MIJN Martin Laas die tweede werd, niet Meeus. En mijn Mclay werd ook nog 11de. 2,5,11. Super.
Leuk, maar niet hier.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Diep in de nacht.quote:2022 Cazoo Premier League
Night 1 - Motorpoint Arena, Cardiff
Thursday February 3
Quarter-Finals
Jonny Clayton v Joe Cullen
Gerwyn Price v James Wade
Peter Wright v Michael Smith
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Semi-Finals
Clayton/Cullen v Price/Wade
Wright/Smith v Van Gerwen/Anderson
Final