ik had er een gerrie in gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Staan mensen met een lekke band bij de uitgang van de maastunnel. Dus k zeg k kom die doos wel naar brengen. Ze had ook niet genoeg cash. 5 euro te weinig.
Dus k ze gevonden. Eerste wat ze zegt; is dat alles? Vorig jaar was het meer
Welke doos?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Staan mensen met een lekke band bij de uitgang van de maastunnel. Dus k zeg k kom die doos wel naar brengen. Ze had ook niet genoeg cash. 5 euro te weinig.
Geen enkele goede daad blijft zonder beloning.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik snap dit verhaal nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
HEEEE LEKKERE VETTE BITTERBALquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Ze stonden ook nog ergens waar k niet mocht komen
Die dinnerboxen. Die man belde dat hij een lekke band had en niet wist hoe lang dat ging duren. Dus toen stelde k voor om het te komen brengenquote:
O, dat is wel aardigquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die dinnerboxen. Die man belde dat hij een lekke band had en niet wist hoe lang dat ging duren. Dus toen stelde k voor om het te komen brengen
Dat heb ik zo vaak als ik aan de wandel ben, dat mensen tüterend voorbij rijden en ik niet eens weet wie het isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor trouwens zo vaak dat mensen mij hebben zien lopen ergens en ik daar niets van af weet.
Creepy.
Of mja.. ik let nooit ergens op als ik aan het wandelen ben, dus zo gek is het niet.
Ja. Maar zij vonden het nogal vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel aardigHad hij gelijk wat te eten
ben je boos of zoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Maar zij vonden het nogal vanzelfsprekend
Gewoon zwaaienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak als ik aan de wandel ben, dat mensen tüterend voorbij rijden en ik niet eens weet wie het is
K spreek dat inmiddels vloeiend, moet oppassen dat k zelf niet zo ga pratenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wel. Bitterballiaans is best een bijzonder taaltje.
Dat doe ik meestal ook wel. Of van die mensen die je dan ergens tegenkomt en die dan zeggen 'ik zag je van de week lopen'quote:
quote:
quote:Geen quarantaine nodig na booster of herstel van corona
Mensen die een booster hebben gehad of dit jaar zijn hersteld van corona hoeven niet meer in quarantaine na contact met iemand die besmet is met het virus, mits ze geen klachten hebben. Dat melden bronnen. De maatregel gaat per 21 januari in.
Ja scheelt dat ze niet zover op dat scootertje durft te rijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een wonder dat jij nog ledematen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |