Ja, alleen peter probeerd ze iets te leren, klit boujourd ze uit de keuken op 1 of andere manier.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Voor het geval sat en kitty en peter eruit gaat
Mario is Oostenrijker ;-)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is Gents. is wel moeilijk te verstaan voor een Nederlander
Daar heb ik weer minder moeite mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Troost u Mario. Ik als belg versta die ook amper.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
niemand snapt jou ook, wat is het verschil
ja hoor dat is vor nederlandse moelijk te verstaan,maarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is Gents. is wel moeilijk te verstaan voor een Nederlander
Ja net ook over het avond eten, moet daar geen brood bij, zal ik een brood bakkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja, alleen peter probeerd ze iets te leren, klit boujourd ze uit de keuken op 1 of andere manier.
Waar heb jij Nederlands geleerd?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoor dat is vor nederlandse moelijk te verstaan,maar
snap je ik ben oostenrijker
En weer ieder op zijn donder geven, omdat ze wel pakken en niet opruimen op haar manier..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja net ook over het avond eten, moet daar geen brood bij, zal ik een brood bakken
Kitty: Nee ik heb daar wat anders bij
Pff doe niet zo geheimzinnig zeg wat je er bij doet
die heeft en halfe ur haar kontje gezien vandaagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:17 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Die dimi praat echt onzin. Snap er niks van.
Yep, dan gaat ze lopen janken dat ze voor niets de begrafenis heeft gemistquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook niet aan. Ik heb gewoon geen begrip voor mensen die iets als Big Brother verkiezen boven de begrafenis van hun vader. En al helemaal niet als ze zo'n overlijden in hun voordeel proberen spelen om te winnen.
Wacht maar, als ze op miraculeuze wijze ineens niet meer genomineerd is, de eertvolgende keer dat ze terug op de bank zit zal ze het overlijden van haar vader weer gebruiken om zieltjes te winnen.
Kitty heeft vandaag haar ware aard laten zien.
Mario, mijn complimenten. Je Nederlands wordt steeds beter! Of is dit gewoon toeval?;)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoor dat is vor nederlandse moelijk te verstaan,maar
snap je ik ben oostenrijker
op partyflok en vanaf 2015 hierquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waar heb jij Nederlands geleerd?
In de COS.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waar heb jij Nederlands geleerd?
Heeft oostenrijk ook een BB?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |