In dat geval zou Kitty op zeker naar huis gaan dus ik ben voor dat de bewoners stemmen deze week;))quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
ik had Dimi horen zeggen dat hij peter zou kiezen.eerder vandaag
meermaals per dagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar WEER wenkbrauwen epileren... Hij is niet goed wijs.
Kan ik me wel voorstellen, even een rustmomentje pakken.quote:
Kan me er eerlijk gezegd wel iets bij voorstellen. Zou die drukte ook niet echt goed trekken denk ikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die wordt waarschijnlijk gillend gek van die schreeuw wijven.
Ze kunnen beter harsen, dan is ie voor een paar dagen klaarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het scheef doet
Rats! Alles erafquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze kunnen beter harsen, dan is ie voor een paar dagen klaar
En dan per ongeluk 1 wenkbrauw helemaal wegharsenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze kunnen beter harsen, dan is ie voor een paar dagen klaar
daar zit de pijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:40 schreef Benny het volgende:
Waarom doet Dimitri een coronatest in zijn oor?
Die snapt niet wat oraal inhoudt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:40 schreef Benny het volgende:
Waarom doet Dimitri een coronatest in zijn oor?
En de kop kaal. dan kan die 2 kilo haarlak ook buiten blijvenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:39 schreef KnalPoenani het volgende:
En
[..]
En dan per ongeluk 1 wenkbrauw helemaal wegharsen
Ik begin er steeds stelliger in te worden dat Tobias zal winnenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:41 schreef Rhosyn het volgende:
Er gaat dit jaar geen vrouw winnen.
![]()
Ik vind ze eigenlijk allemaal stom.
Yep.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik begin er steeds stelliger in te worden dat Tobias zal winnen
Gewoon een goede kont. Viel mij vanmiddag ook opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat een enorme reet heeft Amy trouwens.
Daar zitten ook wel een paar spuitjes in...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat een enorme reet heeft Amy trouwens.
Tegen Amy toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:43 schreef Benny het volgende:
De meiden tegen Dimi: "Heb je alleen gedoucht?!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |