Kunnen hem nog steeds goed gebruiken, multifunctionele speler die je nog kan verkopen na een paar goeie jaren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:38 schreef Gert het volgende:
AD:
"Feyenoord ziet naast de Amerikaan het liefst ook Riechedly Bazoer van Vitesse overkomen".
Ik moet hier ook om lachen ja. Zie het helemaal voor me dat zo'n Rutger dan 's avonds een whatsappje naar Arnesen stuurt met 'HALLO JE ZOU MIJ TOCH EERST ZEGGEN IK WIL DE PRIMEEURRS'quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze gasten die zich helemaal druk te maken om een zogenaamde primeur
veridnenen ze er geld mee dan?
en dan ook nog denken dat ze transfers kunnen beinvloeden omdat ze iets naar buiten brengen hahahahahah
Bazoer heeft de verkeerde bronnen volgens Zolderkamer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)les-moet-wel-kloppen
"We zijn totaal niet akkoord met Feyenoord, dus ik weet niet wie dat heeft verzonnen", zegt Bazoer na de training van vrijdag.
Zolderkamered.
Zou Bazoer lekker vergeten, zie sowieso niet echt voor me welke rol op het middenveld hij zou moeten vervullen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar denk dat het aannemelijk is dat Bazoer pas in de zomer komt. Kan natuurlijk wel betekenen dat ergens in de komende maanden al witte rook volgt.
Ik zie hem zelf liever ook niet komen. Denk dat het geen succes gaat zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou Bazoer lekker vergeten, zie sowieso niet echt voor me welke rol op het middenveld hij zou moeten vervullen.
Gek dat Vitesse ook liever heeft dat ie blijft. Je wilt toch geld verdienen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
"We zijn totaal niet akkoord met Feyenoord, dus ik weet niet wie dat heeft verzonnen", zegt Bazoer na de training van vrijdag.
Zolderkamered.
-Eigenaarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Gek dat Vitesse ook liever heeft dat ie blijft. Je wilt toch geld verdienen?
ZKA krijgt klap op klap. Die begint 2022 niet echt lekker.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
Zolderkamered.
Verwacht ik niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Morgen weer mensen in het stadion?
waarom nietquote:
Goede argumenten om het dicht te gooien waren er al niet, maar ik verwacht gewoon niet dat hier groen licht voor wordt gegeven vanuit de overheid.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom niet
Het zou gewoon voor 30 procent gevuld kunnen worden. je bent in de buitenlucht. Ik zou het eigenlijk belachelijk vinden als de stadions totaal dicht blijven.
Het is allemaal veel minder risico dat binnen in de winkels
Zoals nu gaat lekker weg blijven ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou Bazoer lekker vergeten, zie sowieso niet echt voor me welke rol op het middenveld hij zou moeten vervullen.
voor morgen likjt het me ook sterk omdat politie inzet en de rest van de organisatie niet geregeld isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Goede argumenten om het dicht te gooien waren er al niet, maar ik verwacht gewoon niet dat hier groen licht voor wordt gegeven vanuit de overheid.
Gewoon zakelijk, niet tot het gaatje gaan voor spelers die je niet per definitie direct beter maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoals nu gaat lekker weg blijven ja.
Het komt alleen wel knullig over dat je nu al twee keer in een week tijd naast een speler van een Nederlandse middenmoter grijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |