Geen last van bij Rijnmondquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:01 schreef Challi het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan het nep geluid van publiek die er helemaal niet is in werkelijkheid. Eigenlijk wordt de kijker voor de gek gehouden.
Is ook pas twee jaar zoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:01 schreef Challi het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan het nep geluid van publiek die er helemaal niet is in werkelijkheid. Eigenlijk wordt de kijker voor de gek gehouden.
Wanneer heb jij voor het laatst een wedstrijd in De Kuip gezien?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
er zitten meer mensen in die studio dan in het stadion
mijn hemel
hoe verzinnen ze het en sllemaal maar door elkaar blaten
Hij lijkt wel een beetje de Jorgensen van dit seizoen. Niks lijkt meer te lukken, terwijl hij het wel kan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:13 schreef bbuddybb het volgende:
Bij Jahan gaat echt alles fout.
Prima gozer, maar ik ben er ondertussen wel klaar mee.
Mogen ze van mij ook weg laten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:01 schreef Challi het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoog tijd voor Jens en Cyril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |